Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Qua grote en dergelijke... en again waar zit nedcool??
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
tzou voor mij 45 minuten rijden zijn.. in weze geen probleem natuurlijk.. maar als je het bij mij op komt halen ben je 2 uur kwijt met treinen..
trouwens.... zal er niet geindentificeerd moeten worden bij het ophalen van pakkie?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Y'24
maar het was meer de vraag of iemand het op kan halen die er toch al naartoe moet...
Ik heb trouwens 2 120 mm sunon's besteld (20 piek p/s
De 120 mm's staan nog op de site, dus als je snel bent...
Ident. lijkt me niet zo'n probleem, dan stuur ik ze ff een mailtje over wie het voor mij ophaalt...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
bij display eindhoven betaalde ik er 15 piek voor ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Ze zijn van 10 tot 14 uur open. Als jij het zou willen doen zou ik dat geweldig vinden...Op woensdag 17 oktober 2001 18:45 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik woon in Ridderkerk en dat is 5 min rijden van Barendrecht. Maar heb alleen s'ochtends tijd zijn ze dan open ?????