Toon posts:

Wie o wie heeft er een iiyama MF901 19"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er een iiyama MF901 19" monitortje staan toevallig? Ik zou wel eens willen weten wat jullie er van vinden voordat ik 'm bestel.

De winkels hebben hem geen van allen werkend te zien (correct me if i'm wrong), dus dat schiet lekker op...

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02

BeaM-R

Powerrrrr

Heb hier sinds een maandje de MA901 19" (Vision Master Pro 452). Is exact dezelfde op de beeldbuis na. En ben er zeer tevreden over.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik heb ook de Vision Master pro 452, en die steundraden door je beeldscherm daar wen je snel aan ,dus daar moet je je niet door laten afschrikken.Kijk dus goed welke beeldbuis je wilt hebben.
Ik heb hem bij Norrod zien staan trouwens ,maar dat is al weer 2 maanden terug.
Totaal stonden er ongeveer 4 monitoren.
En ik ben het met je eens dat je een monitor eerst moet zien,ook al koop je hem online.

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Hou er wel rekening mee dat de garantie bij Iiyama tegenwoordig 0,0 waard is... Als ik van jou was, dan zou ik eerst de monitor willen AAN zien staan vóór ik 'm meeneem, en zou ik die enkel kopen als die echt goedkoop is: je mag immers niet de fout begaan te willen betalen voor de service en de garantie. (cfr. de vele berichten over TelePlan hier; zij regelen de service van Iiyama)

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305