V8200 drivers voor XP! en de ander win's

Pagina: 1
Acties:

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:44

Dark

who tweaked the light?

Topicstarter
Hoi,

Vanavond keek ik op de asus ftp (ftp.asuscom.de) om te zien of er al nieuwe xp compatible drivers voor mijn v8200 deluxe. Tot mijn verbazing stonden er idd nieuwe drivers, versie 1462 voor w2k en 9xm.

Die heb ik natuurlijk onmiddelijk gedownload, want daar zat ik al een possje met smart op te wachten, asus drivers voor XP zodat ik de video in/out kon gebruiken. De readme van de w2k driver heeft het zelfs over XP!!! dus ik ging gelijk aan de slag...

En ja hoor zonder veel moeite instaleerde de driver, dus daarna de wdm-capture driver (104mw2k.zip) installen en gereboot, en jawel! ook dat werkt, ik kan de video in benutten :P in xp-moviemaker :r en ook VirtualDub :9~...

Dus ICQ ik heel :) een maat die ook zo'n ding heeft, dat ze op de asus ftp staan. guesswhat? weer verdwenen!

nou weet ik niet waarom ze weer 'gepulled' zijn maar ik wel een idee: de graphics in het control panneltje zijn niet volledig ASUS, maar deels nvidia, misschien dat ze daar nog even wat aan wilde doen.

Waarom dan ook, ik heb iig die drivers wel kunnen downen dus als er iemand geintresseerd is dan kan je me ff icq-en of mailen, dan stuur ik ze.

UPDATE
nu staan ze er weer wel! ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V8200/

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Ze staan inmiddels ook op de ftp van asus.com.tw

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.