Toon posts:

[PM] En?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik iets gemist? Is de complete reutemeteut* al opgestuurd naar Femme? Hij is al druk aan het coden zag ik op #TMF: mooi zo :)

Of rekenen we woendsdag ook nog mee als inspraak dag?

*Reutemeteut, oftewel: de hele mikmak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:21

Jaymz

Keep on moving !

De bedoeling was woensdag een mail te sturen.

Maarja, Femme kent ook de weg naar het TMF, misschien werd íe zo enthousiast van wattie daar zag, dattie in allereil is gaan coden.

Iig heb ik nog geen zware bezwaren op de genoemde punten gezien, dus wat mij betreft zijn de plannen nog steeds ongewijzigd.

Morgen kunnen jullie overigens weer wat verwachten van 'onze' hand (=TgF en ikke), geen beslissingen of zo, maar een soort van voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh Mec, wat jij op #tmf las kan hooguit een opmerking van mij zijn geweest (dat Femme aan het coden is) en in een uitzonderlijk geval een opmerking van ene Femmix die zei dattie wilde gaan coden (en die Femmix op #tmf was ik gedurende 5 minuten :) ).

In ieder geval weten wij niet zeker of Femme aan het coden is geslagen, ik zou me wel kunnen voorstellen dat hij mischien al met "iets" bezig is.

Verder: zie reactie Jaymz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef TgF het volgende:
Uh Mec, wat jij op #tmf las kan hooguit een opmerking van mij zijn geweest (dat Femme aan het coden is) en in een uitzonderlijk geval een opmerking van ene Femmix die zei dattie wilde gaan coden (en die Femmix op #tmf was ik gedurende 5 minuten :) ).

In ieder geval weten wij niet zeker of Femme aan het coden is geslagen, ik zou me wel kunnen voorstellen dat hij mischien al met "iets" bezig is.

Verder: zie reactie Jaymz...
Ah, ik dacht al: weer iets gemist.
Ik zag het MOTD in #TMF, vandaar :)

Ik ben in elk geval benieuwd wat voor nieuws we morgen van Jaymz kunnen verwachten.
(ik heb een vermoeden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben nog niet bezig, maar de laatste dagen wel in devmode dus paraat om aan de slag te gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 12:41 schreef Femme het volgende:
Ik ben nog niet bezig, maar de laatste dagen wel in devmode dus paraat om aan de slag te gaan :) .
Ah, yes, ready for action!

Hop hop stuur op, er zit iemand op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Het is nu woensdagmiddag 17:00 (geweest), einde van voorgestelde periode, de mail aan Femme kan de deur uit, maar ik voorzie wat kleine probleempjes:

- onze mailserver ligt de hele dag al min of meer op zijn reet (ik ben dus onbereikbaar voor Jaymz)

- de internetverbinding is zwaar over de zeik (communicatie via /16 is dus ook heel lastig)

- Jaymz ging vanmiddag heel vroeg naar huis (was een beetje heel erg moe)

- Jaymz heeft vanavond een feestje, dus die kan ik moeilijk bereiken

Ik hoop dat Jaymz mischien al iets heeft kunnen doen en ik zal vanavond de mail eens tsjekken thuis, in het "ergste" geval lopen we dus iets vertraging op, maar dan weten jullie hoe dat komt.

Ik baal best, ben de hele dag al een beetje onbereikbaar zeg maar en heb geen idee hoever we nu zijn (ondanks het feit dat ik deel uitmaak van "we").

:(

Dat zuigt!

Maar goed, ut zal wel goedkom...

edit:

En GoT is ook al brak, mijn reactie van 17:14 werd niet in de topiclist verwerkt :?

Lekker vaag allemaal...

Volgens de topiclist is de laatste reactie van 15:36 :)

edit 2: alles is nog goed gekomen, de mails zijn binnen :)

zie voor vervolg: [topic=294765/1/100]
Pagina: 1