Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Kan. Of je rent in het begin direct naar het boathouse en schiet hem daar dood. Of, als je een echte vent bent, vergiftig je hem met het poison dat je krijgt in ruil voor het beeldje.
Ik denk dat hij nog het 1e level bedoelt.Op woensdag 17 oktober 2001 00:28 schreef Bene het volgende:
Kan. Of je rent in het begin direct naar het boathouse en schiet hem daar dood. Of, als je een echte vent bent, vergiftig je hem met het poison dat je krijgt in ruil voor het beeldje.
Daar moet je met zo'n soort bouwlift naar het dak van het gebouw gaan (er zijn geloof ik 4 gebouwen waar dat kan).
Dan kan je met je sniper mooi die gast neer knallen. Zorg daaran wel dat je als de bliksem weg bent!
Yup, anders krijg je een heli op je te knallen
idd, dat lukte mij zelfs nogOp woensdag 17 oktober 2001 10:06 schreef hardscarf het volgende:
De gast in die heli kan je makkelijk neerknallen.
Elect a clown, expect a circus.
Maakt niet uit of je hem nu wel of niet kunt neerschieten, je krijgt hem no wel altijd achter je aan....
Verwijderd
ik heb helemaal geen persoon in een heli neer geschoten, heb em op een rennen gezet, toen ik die gozer neer knalde....
wacht maar tot je een paar levels verder bent
ben er ook nu pas mee begonnen.
Alleen jammer dat ik zelf nooit erg inventief ben wat dat betreft. Na 2x klooien lees ik de walkthrough al weer door ...
Wel vet spel hoor, Hitman 2 wordt ook een knaller, daarom wil ik 1 nu eens daadwerkelijk uitspelen
Wel vet spel hoor, Hitman 2 wordt ook een knaller, daarom wil ik 1 nu eens daadwerkelijk uitspelen
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Pagina: 1