Toon posts:

savage4 w2k dual monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, TFS is Ud. Ik heb naast m'n V7700 een 3Dblaster 32Mb pci hangen. Alles werkt goed onder 98SE. Het enige probleem is dat DOS-toepassingen een BSOD opleveren.
Bij W2K kan ik mijn 2e scherm in het geheel niet gebruiken. Uit TFS komt naar voren dat dtt onmogelijk is. Ik geloof er geen fl*kker van.
Weet iemand een goede s3-website?

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:50 schreef Radek het volgende:
Ok, TFS is Ud. Ik heb naast m'n V7700 een 3Dblaster 32Mb pci hangen. Alles werkt goed onder 98SE. Het enige probleem is dat DOS-toepassingen een BSOD opleveren.
Bij W2K kan ik mijn 2e scherm in het geheel niet gebruiken. Uit TFS komt naar voren dat dtt onmogelijk is. Ik geloof er geen fl*kker van.
Weet iemand een goede s3-website?
Savage News

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:38
Zouden ze bij SavageNews beter weten? Ik zou zeggen: kijk es ff in de FAQ van Diamond zelf (te vinden bij Hastec)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:39

4POX

Everybody is wired

Staat in w2k de S3 kaart wel als primaire kaart in het bios ?

AKA Rinkel weblog

• VTec
Op woensdag 17 oktober 2001 12:13 schreef _JGC_ het volgende:
Zouden ze bij SavageNews beter weten? Ik zou zeggen: kijk es ff in de FAQ van Diamond zelf (te vinden bij Hastec)
Hij vroeg om een goede S3 site, dus bij deze ;) + doelde ik voornamelijk op het forum wat ze daar hebben.

Maar, met een Savage 4 onder W2000 dual monitor zal waarschijnlijk niet gaan werken mede omdat de drivers dat volgens mij niet ondersteunen. En dat heb je in dit geval nodig. Tenminste: onder NT kon het ook niet omdat de drivers van de Savage 4 hierin geen ondersteuning boden en NT ondersteunt het ook niet. Bij bijvoorbeeld een nVidia kaartje werkte het onder NT juist wel omdat de drivers dit ondersteunen. Maw, of de driver moet het ondersteunen of het OS (dacht ik). Maar dit geldt dus onder NT, dus weet niet 100% of hetzelfde ook voor W2000 geldt, maar het zou goed kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is gigantisch! M.a.w. het werkt.
Ze hebben bij SavageNews naast het forum een zeer uitgebreide verzameling drivers, ook voor NT/W2K.

• VTec
Op woensdag 17 oktober 2001 16:54 schreef Radek het volgende:
Mijn dank is gigantisch! M.a.w. het werkt.
Ze hebben bij SavageNews naast het forum een zeer uitgebreide verzameling drivers, ook voor NT/W2K.
Cool :) Dus het werkt toch zonder troubles ?

Pagina: 1