met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
de in-de-grond-zakkende ventjes zijn GoT luitjes..
met papier mache kun je alles maken!!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij ben ik dat ventje die jouw met die Desert Eagle neerknaltOp dinsdag 16 oktober 2001 23:50 schreef Servowire het volgende:
Cheaters zijn het iig niet, die vliegende is AmAnido, zit bij mij in de clan, en hij cheat niet
de in-de-grond-zakkende ventjes zijn GoT luitjes..
- Het wapen dat je niet meer kunt reloaden,
ook al heb je nog genoeg ammo.
- Als je op en neer springt, wordt de kans op een HS groter.
- Cheaten is gemakkelijker dan ooit!
- Er zijn nog steeds plaatsen, zoals in dust, waar je inderdaad via een kist, de 'vlieg bug' kan benaderen, zonder te cheaten...
- Flash bombs die niet werken, HE's die niet exploderen.
- Voice VREET werkelijk bandbreedte, zoals iedereen waarschijnlijk heeft gemerkt.
- Soms heb je met 1 kogel iemand dood, en soms moet je een heel magazijn leegschieten zonder effect, en nee, dat ligt niet perse aan het aimen...
- Punkbuster heeft ook geen effect meer op de meeste nieuwe cheats / cheaters
- Gisteren heb ik tevens iemand gezien, genaamd 'Gamecommencing' die de spectator cheat gebruikte...
DAT is er dus OOK nog niet uit...
En dus, het ergste van allemaal is dat de wallhacks, aimbots en alle andere cheats en hacks overal op internet te vinden zijn...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Knappe jongen die het nog kanOp vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef PO_Redrum het volgende:
en vergeet de eeuwige bunnyhop die er dus nog NIET uit is
En CS is cool, en 1.3 is ook gewoon cool.
Klaar. Niet zeiken, spelen, slettebakkies!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
zo kunnen ze ook mensen de lucht in schoppen, of mensen permanent laten vliegen...
en bunnyhop is er dus duidelijk WEL uit..
Verwijderd
hmm ik wil niet lullig zijn hoor maar hoppen kan dus echt nog wel, neit op alel servers maar op veeeel wel..Op vrijdag 19 oktober 2001 12:52 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Knappe jongen die het nog kan
laatst ook, ston ik op T spawn, ik rennen met mesje, kwam me clanm8 keihard vorobij hoppen ik zo huh? hoppen kon toch niet meer, ik geprobeerd, en ja hoor ik hopte weer ;P
Klopt, heb ik een paar keer gezien met T's in Dust. Hele stomme bug.Op donderdag 18 oktober 2001 16:02 schreef DrWoetR het volgende:
Ik heb er ook een! Ik weet niet zekers of het een bug is, maar ik heb het een paar keer gehad op public servers... Als ik team T joinde, en ik kwam van een andere server af waar ik als team CT speelde, dan kon het wel eens gebeuren dat ik dan als T geen rifles kon kopen. Klinkt dat misschien bekend?
Verwijderd
Dit heb ik ook vaak ja. Als je dat weer goed wilt krijgen moet je wisselen naar ct dan werkt ie weer. En als je dat weer gewoon T wilt zijn moet je weer wisselen. Beetje omslachtig maa rhet werkt wel.Op donderdag 18 oktober 2001 16:02 schreef DrWoetR het volgende:
Ik heb er ook een! Ik weet niet zekers of het een bug is, maar ik heb het een paar keer gehad op public servers... Als ik team T joinde, en ik kwam van een andere server af waar ik als team CT speelde, dan kon het wel eens gebeuren dat ik dan als T geen rifles kon kopen. Klinkt dat misschien bekend?
I'll be back
Verwijderd
Uhm ik wil ook niet lullig zijn, maar je lult uit je nek.Op vrijdag 19 oktober 2001 14:12 schreef Neighbour het volgende:
[..]
hmm ik wil niet lullig zijn hoor maar hoppen kan dus echt nog wel, neit op alel servers maar op veeeel wel..
laatst ook, ston ik op T spawn, ik rennen met mesje, kwam me clanm8 keihard vorobij hoppen ik zo huh? hoppen kon toch niet meer, ik geprobeerd, en ja hoor ik hopte weer ;P
Ten eerste je denkt dat je kon bunnyhoppen, maar kon het dus duidelijk niet. Want als je in 1.2 kon bunnyhoppen ging je harder. Als je in 1.3 probeert te bunnyhoppen dan lijkt het wel of je hopt maar je gaat geen zak harder.
En die gast die keihard voorbij kwam is waarschijnlijk zo'n dikke cheater. Die gasten hebben zo'n cheat dat ze snoeihard kunnen hoppen.
Eigenlijk vindt ik het kut dat hoppen eruit is want da was best gaaf. Zo lekker ff sneoihard door het level heen racen
Verwijderd
je kunt echt wel hoppen.
ik ken wel 100 mensen die het ook kunnen.
Verwijderd
als je het mij vraagt zijn dat geen bugs...
ik zat op screen 2 & 3 de naam [GoT}N-JaY staan...en dat zegt voor mij in principe al genoeg:
[GoT] heeft het command admin_noclip gebruikt (d0h)
Ennuh, hoppen is zeer zeker nog wel mogelijk. CS 1.3 beloofde dat het niet meer kon maare het kon nog. Misschien niet meer zo snel als eerst, maar het kan nog steeds (nou kan ik niet echt hoppen maar ik weet wel dat het nog kan)
naja...report het aan Valve of aan wie dan ook, misschien gelooft iemand je suffe verhaaltje
Succes
Verwijderd
dat zij ik toch!Op zaterdag 20 oktober 2001 18:53 schreef UTM_Soldaatje het volgende:
bwaahahaa moet ik weer lachen
als je het mij vraagt zijn dat geen bugs...
ik zat op screen 2 & 3 de naam [GoT}N-JaY staan...en dat zegt voor mij in principe al genoeg:
[GoT] heeft het command admin_noclip gebruikt (d0h)
Ennuh, hoppen is zeer zeker nog wel mogelijk. CS 1.3 beloofde dat het niet meer kon maare het kon nog. Misschien niet meer zo snel als eerst, maar het kan nog steeds (nou kan ik niet echt hoppen maar ik weet wel dat het nog kan)
naja...report het aan Valve of aan wie dan ook, misschien gelooft iemand je suffe verhaaltje
Succes
1 of andere admin zit een beetje te spelen met admin-mod