Counter-Strike bugjes? lekker vaag hoor

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Ik was aan het CS'sen en kom steeds vaker van deze dingen tegen:

Lekker vliegen?
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/vlieg.jpg

Lopen in de grond???
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/grond.jpg

Nog een keertje ?
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/grond2.jpg

met papier mache kun je alles maken!!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dat zijn cheaters! :P

Verwijderd

Sja weinig nieuws. Kijk het topic op strikerz eens staat vol met "vlieg screenies". Er valt weinig aan te doen.

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Cheaters zijn het iig niet, die vliegende is AmAnido, zit bij mij in de clan, en hij cheat niet

de in-de-grond-zakkende ventjes zijn GoT luitjes.. :(

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

1 wooord : CS 1.3

That explains everything .. :(

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

bugs bugs bugs :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

erg irri cs 1.3 , ergste bug is toch wel dat je om de haverklap headdies hebt als je een beetje op en neer springt. :(

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:50 schreef Servowire het volgende:
Cheaters zijn het iig niet, die vliegende is AmAnido, zit bij mij in de clan, en hij cheat niet

de in-de-grond-zakkende ventjes zijn GoT luitjes.. :(
Volgens mij ben ik dat ventje die jouw met die Desert Eagle neerknalt :)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
Ook zijn er een hele hoop bugs niet verholpen,

- Het wapen dat je niet meer kunt reloaden,
ook al heb je nog genoeg ammo.

- Als je op en neer springt, wordt de kans op een HS groter.

- Cheaten is gemakkelijker dan ooit!

- Er zijn nog steeds plaatsen, zoals in dust, waar je inderdaad via een kist, de 'vlieg bug' kan benaderen, zonder te cheaten...

- Flash bombs die niet werken, HE's die niet exploderen.

- Voice VREET werkelijk bandbreedte, zoals iedereen waarschijnlijk heeft gemerkt.

- Soms heb je met 1 kogel iemand dood, en soms moet je een heel magazijn leegschieten zonder effect, en nee, dat ligt niet perse aan het aimen...

- Punkbuster heeft ook geen effect meer op de meeste nieuwe cheats / cheaters

- Gisteren heb ik tevens iemand gezien, genaamd 'Gamecommencing' die de spectator cheat gebruikte...
DAT is er dus OOK nog niet uit...

En dus, het ergste van allemaal is dat de wallhacks, aimbots en alle andere cheats en hacks overal op internet te vinden zijn... :'( ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Ik heb er ook een! Ik weet niet zekers of het een bug is, maar ik heb het een paar keer gehad op public servers... Als ik team T joinde, en ik kwam van een andere server af waar ik als team CT speelde, dan kon het wel eens gebeuren dat ik dan als T geen rifles kon kopen. Klinkt dat misschien bekend?

Verwijderd

Edit: sorry, double-post... De server zit hier een beetje te ouwehoeren... |:(

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

hey dit heb ik al eerder gezien...
Wat een zuig spel...

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

en vergeet de eeuwige bunnyhop die er dus nog NIET uit is

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef PO_Redrum het volgende:
en vergeet de eeuwige bunnyhop die er dus nog NIET uit is
Knappe jongen die het nog kan :)

En CS is cool, en 1.3 is ook gewoon cool.

Klaar. Niet zeiken, spelen, slettebakkies!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

bovendien hoeft het helemaal geen bug te zijn, admins met adminmod kunnen mensen NL ook "translocaten" dus in de grond vastzetten... leuk voor irritante mensen.. en ze dan alleen een knife geven :P

zo kunnen ze ook mensen de lucht in schoppen, of mensen permanent laten vliegen...

en bunnyhop is er dus duidelijk WEL uit..

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Het zijn gewoon bugs, op de CT base in de dust kun je ook in de lucht lopen, erg lame, maarja, nix aan te doen, zonder admin spelen is toch niet leuk op een pub so.....

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 12:52 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Knappe jongen die het nog kan :)
hmm ik wil niet lullig zijn hoor maar hoppen kan dus echt nog wel, neit op alel servers maar op veeeel wel..
laatst ook, ston ik op T spawn, ik rennen met mesje, kwam me clanm8 keihard vorobij hoppen ik zo huh? hoppen kon toch niet meer, ik geprobeerd, en ja hoor ik hopte weer ;P

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:40

Remi

Moo!

Op donderdag 18 oktober 2001 16:02 schreef DrWoetR het volgende:
Ik heb er ook een! Ik weet niet zekers of het een bug is, maar ik heb het een paar keer gehad op public servers... Als ik team T joinde, en ik kwam van een andere server af waar ik als team CT speelde, dan kon het wel eens gebeuren dat ik dan als T geen rifles kon kopen. Klinkt dat misschien bekend?
Klopt, heb ik een paar keer gezien met T's in Dust. Hele stomme bug.

Verwijderd

dan moet je gewoon VGUI uitzetten... dit was een bug in de VGUI code (is in 1.3 gefixed btw) dat je nog de buy options van de vorige groep zag... dus je zag dat je Colt Aug enz kon kopen, maar die kon je niet kopen, en je zag de AK Sig niet, maar die kon je wel kopen door het nummer in te toetsen... ik heb VGUI zowiezo uitstaan behalve voor het nieuwe commandmenu.. errug onhandig IMO.. zonder VGUI ken ik alles binnen 2-3 seconden gekocht dus zonder buyscript :r

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 16:02 schreef DrWoetR het volgende:
Dit heb ik ook vaak ja. Als je dat weer goed wilt krijgen moet je wisselen naar ct dan werkt ie weer. En als je dat weer gewoon T wilt zijn moet je weer wisselen. Beetje omslachtig maa rhet werkt wel.

I'll be back

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:12 schreef Neighbour het volgende:

[..]

hmm ik wil niet lullig zijn hoor maar hoppen kan dus echt nog wel, neit op alel servers maar op veeeel wel..
laatst ook, ston ik op T spawn, ik rennen met mesje, kwam me clanm8 keihard vorobij hoppen ik zo huh? hoppen kon toch niet meer, ik geprobeerd, en ja hoor ik hopte weer ;P
Uhm ik wil ook niet lullig zijn, maar je lult uit je nek.

Ten eerste je denkt dat je kon bunnyhoppen, maar kon het dus duidelijk niet. Want als je in 1.2 kon bunnyhoppen ging je harder. Als je in 1.3 probeert te bunnyhoppen dan lijkt het wel of je hopt maar je gaat geen zak harder.
En die gast die keihard voorbij kwam is waarschijnlijk zo'n dikke cheater. Die gasten hebben zo'n cheat dat ze snoeihard kunnen hoppen.

Eigenlijk vindt ik het kut dat hoppen eruit is want da was best gaaf. Zo lekker ff sneoihard door het level heen racen ;)

Verwijderd

zucht..... ik ben niet 1 of andere n00b ofzo..
je kunt echt wel hoppen.
ik ken wel 100 mensen die het ook kunnen.

Verwijderd

EY Tom Buurman ik dacht jij bent de noob =p

Zie je op IRC :)

Verwijderd

(_*_)

:P

dark wanneer ga je nou is nieuw systeem kopen;P

Verwijderd

bwaahahaa moet ik weer lachen :)

als je het mij vraagt zijn dat geen bugs...
ik zat op screen 2 & 3 de naam [GoT}N-JaY staan...en dat zegt voor mij in principe al genoeg:
[GoT] heeft het command admin_noclip gebruikt (d0h)

Ennuh, hoppen is zeer zeker nog wel mogelijk. CS 1.3 beloofde dat het niet meer kon maare het kon nog. Misschien niet meer zo snel als eerst, maar het kan nog steeds (nou kan ik niet echt hoppen maar ik weet wel dat het nog kan)

naja...report het aan Valve of aan wie dan ook, misschien gelooft iemand je suffe verhaaltje :z

Succes >:)

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ZIJN HIER MENSEN DIE NU CS WILLEN DOEN?

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:53 schreef UTM_Soldaatje het volgende:
bwaahahaa moet ik weer lachen :)

als je het mij vraagt zijn dat geen bugs...
ik zat op screen 2 & 3 de naam [GoT}N-JaY staan...en dat zegt voor mij in principe al genoeg:
[GoT] heeft het command admin_noclip gebruikt (d0h)

Ennuh, hoppen is zeer zeker nog wel mogelijk. CS 1.3 beloofde dat het niet meer kon maare het kon nog. Misschien niet meer zo snel als eerst, maar het kan nog steeds (nou kan ik niet echt hoppen maar ik weet wel dat het nog kan)

naja...report het aan Valve of aan wie dan ook, misschien gelooft iemand je suffe verhaaltje :z

Succes >:)
dat zij ik toch!

1 of andere admin zit een beetje te spelen met admin-mod :D
Pagina: 1