[BK] monitor advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

Topicstarter
he, ik ben op zoek naar een nieuwe monitor en heb eigenlijk maar een paar eisen:

• flat (tenminste zo flat mogelijk)
• 17" of groter
• niet al te diep
• draaibaar en in hoogte verstelbaar (weet eigenlijk niet of dat kan, zal wel niet maar wie weet.. :) )

in welke prijsklasse moet ik dan ongeveer denken volgens jullie?? hoeft dus helemaal geen "state-of-the-art technology" te zijn als ie maar een keer of 20 zo goed is als m'n Funai 15" (en geloof me, dat is ie nogal snel..)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De Hansol 710D is hele mooie monitor voor weinig geld :)

http://www.hansol.nl/nl/710d.html

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
die ziet er inderdaad niet verkeerd uit, maar zie nergens een prijs staan!? wel eerst es ff weten wat een beetje monito kost en wat de goeie merken zijn...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• DolleDries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 11:46
Merken ?
zal wellicht bekend zijn, maar howbout:
Philips, Ilyama, Sony, Samsung, LG
En een leuke 17" heb je al vanaf 650 á 700 gulden. *D

Zolang je maar van de 'witmerk' monitorretjes afblijft.
Daar wordt je niet blij van... :'(

grtz

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 09:30 schreef DolleDries het volgende:
Merken ?
zal wellicht bekend zijn, maar howbout:
Philips, Ilyama, Sony, Samsung, LG
En een leuke 17" heb je al vanaf 650 á 700 gulden. *D

Zolang je maar van de 'witmerk' monitorretjes afblijft.
Daar wordt je niet blij van... :'(

grtz
juist ja, zoiets wou ik weten idd, ben verder namelijk redelijk monitor newbie... dit zijn dus ongeveer de betere merken? en Hansol (zie hierboven) en Eizo (zie prcewatch.. :) ) horen daar ook nog bij? En hoe zit et met de verkrijgbaarheid van die dingen? Koop liever geen monitor onder rembours maar zie graag van te voren even hoe et er allemaal uitziet en of ie bevalt... dus, zijn de meeste merken ook bij de lokale PCBoer te verkrijgen?

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Hansol is meer budget-merk, al hebben de duurdere types nog wel aardige prijs/perstatie verhoudingen... Iiyama niet altijd even best, eizo is zeer goed maar ook heel duur (gaan wel lang mee).

• syserr

syserr

kangoeroe

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 13:36 schreef Straat het volgende:
Hansol is meer budget-merk, al hebben de duurdere types nog wel aardige prijs/perstatie verhoudingen... Iiyama niet altijd even best, eizo is zeer goed maar ook heel duur (gaan wel lang mee).
hmm, hansol budgetmerk, vond ik idd juist leuke prijzen hebben... waar merk je dat aan? gaat ie minder lang mee of is ie minder duidelijk? of grote kans op problemen? zal er niet veel spellen op spelen maar de monito zal wel veel aan staan en moet prettig leesbaar zijn...

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
koop een lg flatron 795ft plus! *D
maximale resolutie: 1600x1200.
volledig platte beelbuis/scherm. :9~
zeer scherp en uit meerdere tests als eerste gekomen
de plus heeft een ook usb hub in de achterkant.
ps is 17'' en meer informatie op www.lge.com
zeker de moeite waard om ff op te zoeken!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 13:36 schreef Straat het volgende:
Hansol is imho _geen_ budgetmerk.. leveren gewoon hele goede monitoren (ervaring) voor scherpe prijs. En dat ze nou wat minder geld vragen voor hun naam dan bv. IIyama maakt het niet tot een budgetmerk lijkt mij :)
Pagina: 1