Ik heb een probleem. Ik kreeg een PC in mijn handen met als probleem: "hij stopt zomaar na een x aantal minuten werken". 
De persoon in kwestie heeft twee maanden geleden 128 MB en een Lite CD-brander er bij gezet. Toen gebeurde de power-off sequence nog om de 2 of 3 uur, op dit moment kan tie wel eens afslaan als Windows net is opgestart (maar op een ander moment weer pas na een half uur tot een uur).
Aan de software ligt het niet; twee keer Windows geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
Het gaat om een HP (
) Vectra VE VEI 8/500 serie.
Even wat er in zit:
- Pentium III 500 MHz
- 192 MB Intern geheugen
- 8 GB Matrox Harddisk
- 52x Aopen CD-ROM
- Lite CR-RW
- Crystal SoundFusion
- Maxtrox MGA-G200 AGP Videokaart
- En Windows 98.
PS. Ik heb het geheugen en de cdbrander er al uitgesloopt, dan maakt niets uit. Trouwens ook de bios geupdate, maar weer niets.
Als iemand me kan helpen, GRAAG
Alvast bedankt!
De persoon in kwestie heeft twee maanden geleden 128 MB en een Lite CD-brander er bij gezet. Toen gebeurde de power-off sequence nog om de 2 of 3 uur, op dit moment kan tie wel eens afslaan als Windows net is opgestart (maar op een ander moment weer pas na een half uur tot een uur).
Aan de software ligt het niet; twee keer Windows geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
Het gaat om een HP (
Even wat er in zit:
- Pentium III 500 MHz
- 192 MB Intern geheugen
- 8 GB Matrox Harddisk
- 52x Aopen CD-ROM
- Lite CR-RW
- Crystal SoundFusion
- Maxtrox MGA-G200 AGP Videokaart
- En Windows 98.
PS. Ik heb het geheugen en de cdbrander er al uitgesloopt, dan maakt niets uit. Trouwens ook de bios geupdate, maar weer niets.
Als iemand me kan helpen, GRAAG
Alvast bedankt!