Toon posts:

Europese XBox prijs en release date

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Dat zal niet de prijs zijn als hij in europa te koop is. Zal wel een import prijs zijn.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Is de officiële Europese prijs hoor als ik het zo zie hoor, lees het stukje maar.

479 Euro is..iets meer dan 1050 piek. Zoiets was de PS2 ook toch? Had hem zelf iets goedkoper verwacht eigenlijk, zo rond de 800-900 gulden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:34
Dat geeft niet hoe duur hij is als die spellen maar niet zo duur worden ... dus hopelijk minder dan 100GLD ..

Maar M$ kennende zal het wel weer ASOsiaal duur worden .. :(

IK denk zelf dat die spellen rond de 170 GLD gaan liggen :( en dat zou dus betekenen dat IK hem nooit zou kopen.

Dat is ook een van de redenen dat ik geen console koop ..

( en weet iemand ook gelijk of de Xbox een monitor aan sluiting heeft?
want dat zal wel handig zijn .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

14 maart...................................................................................................................................................................................................... ik kan wel dood en begaven zijn rond die tijd ;(

patience luke........

kepunpaar screens gezien van sega gt voor X box :9~

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wat slingeren er hier toch allemaal prijzen in het rond, echt niet normaal meer. Mijn ouders hadden toen ik 9 was (1989) echt wel 3x nagedacht voordat ze een GameBoy voor mij aanschafte. (199,- met Tetris, linkkabel, baterijen & koptelefoontje)

Ik zie het al voor me: "Pap, ik wil een Xbox"
"Is goed zoonlief, hoeveel kost die grap"

20*350ZO45°

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Jij bent precies 1 week ouder dan ik :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:02 schreef RDK_NL het volgende:
Mijn ouders hadden toen ik 9 was (1989) echt wel 3x nagedacht voordat ze een GameBoy voor mij aanschafte. (199,- met Tetris, linkkabel, baterijen & koptelefoontje)
Klinkt bekend :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Spellen zijn 69 euro oftewel 150 gulden.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:06
Heb nog geen spel gezien dat ik zou willen hebben voor Xbox, behalve Halo, en daar wacht ik wel mee tot de PC versie uit is.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:47 schreef D³ het volgende:
Is de officiële Europese prijs hoor als ik het zo zie hoor, lees het stukje maar.

479 Euro is..iets meer dan 1050 piek. Zoiets was de PS2 ook toch? Had hem zelf iets goedkoper verwacht eigenlijk, zo rond de 800-900 gulden.
PS2 is momenteel 690,- d8 ik... maar ze zijn de prijs aan het schoppen, omdat Nintendo door een veel lagere prijs (ik geloof een startprijs van 800,- en spellen rond de 80,-) weer wat groter wou worden. Maar ja, als ze zo nodig tegen elkaar in willen spelen en de prijzen willen laten dalen, wie ben ik om dat tegen te houden?

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 23:31 schreef Peppers4ever het volgende:

[..]

PS2 is momenteel 690,- d8 ik... maar ze zijn de prijs aan het schoppen, omdat Nintendo door een veel lagere prijs (ik geloof een startprijs van 800,- en spellen rond de 80,-) weer wat groter wou worden. Maar ja, als ze zo nodig tegen elkaar in willen spelen en de prijzen willen laten dalen, wie ben ik om dat tegen te houden?
Nintendo kan echt niet aankomen met een prijs van 600+ bij de release. 499,- dat lijkt mij een redelijke prijs (zonder spel).

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
479 euros? damn das ongv 1000 gulden :(
wie gaat er mee een bank beroven >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Dit wordt veels te duur man....

- PS2 heeft strax een behoorlijk marktaandeel te pakken
- De NGC is strax een behoorlijk stuk goedkoper dan de XBOX
- De PS2 en NGC-games zijn beide goedkoper dan de XBOX games
- Nintendo en Sony hebben een naam in de console-industrie

...kortom, ik moet het nog zien met de XBOX. (het wordt toch helemaal nix >:) )

Verwijderd

Die gamecube wordt 500 piek, en de spellen van nintendo 110 en van andere developers 120/130 geloof ik.

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 13:19
Helaas zal ik de Xbox moeten aanschaffen...het beste spel aller tijden verschijnt daar namelijk op.....HALO

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,472132,00.html

Watch it and weep.

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 18:47
Die komt ook op de PC hoor.

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Verwijderd

Ik koop geen console omdat...

1. ...ik een computer heb
2. ...consoles te duur zijn (geworden)
3. ...console spelen te duur zijn (zelfs een lullig Gameboy Color spelletje kost nu al gauw 90,-, en dan heb ik het nog niet over de Advance...)
3. ...je console spelen niet kunt tweaken zoals pc spelen (uitbreidingen, updates, en ga zo maar door)

Die laatste reden is eigenlijk de voornaamste.

Ik vind het trouwens waardeloos dat de PS2 bij de eerste de beste concurentiedreiding zo veel in prijs kan zakken. Dat ding is dus gewoon al die tijd veel te duur verkocht. Weet iemand de kostprijs van de XBox...?

Verwijderd

De PS2 is niet alleen om concurentie omlaag gegaan hoor.

Ten eerste is ie al 2 jaar uit strax, want in Japan hebben ze al heel lang een PS2, dus na 2 jaar mag je eigenlijk wel aannemen dat de prijs een keer zakt.

Ten tweede moeten de ontwikkelingskosten worden terugverdiend, en dat gebeurt bij elk product (dus ook de PS2) bij de 1e beginperiode v/h product.

En ten derde heb je wel gelijk dat dat product ver boven de kostprijs is verkocht, maar ja dat doet bijna elke fabrikant. (alleen sommige fabrikanten nemen met een mindere marge ook genoegen, om op die manier meer af te zetten)
Pagina: 1