[t.net] ranglijsten op basis van karma enz...

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Bestaat er een ranglijst ofzo van karma en tweakontime en dat soort dingen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nope, om de simpele reden dat 'we' karma races willen voorkomen :).

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Tweakotine is overbodig maar een karma lijst is zeker nuttig als er dan ook nog redelijk gemod wordt...

Als je nou kijkt vind ik nog steeds veel onzinnige postings staan.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:01 schreef MRic3 het volgende:
Tweakotine is overbodig maar een karma lijst is zeker nuttig als er dan ook nog redelijk gemod wordt...

Als je nou kijkt vind ik nog steeds veel onzinnige postings staan.
Ik kan je niet volgen :?

Tweakotine hoeft niet (hoe lang zit 'ie al aan t.net gekluisterd) maar een karmalijst is nuttig ??? En wat heeft karma met de postings te maken?

/me snapt het niet?

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op woensdag 17 oktober 2001 00:15 schreef Mecallie het volgende:
Tweakotine hoeft niet (hoe lang zit 'ie al aan t.net gekluisterd) maar een karmalijst is nuttig ??? En wat heeft karma met de postings te maken?

/me snapt het niet?
Tweakotine is hoeveel pageviews op de tweakers.net (d8 ik), vind ik niet echt belangrijk... als je bij zo'n lijt op nr. 1 wilt komen ga je een dag zitten klikken op de frontpage dus dat vind ik helemaal niet intresant.

Karma zegt iets over de kwaliteit van je postings/reacties op de artikel enz. op de frontpage. Heb je hier een hoge score dan betekent het dus dat je door anderen gewaardeerd word met je opmerkingen/ behulzaamheden enzo...

Maar ja als er klote gemod word... wat dan nog... Als een posting met een vraag gemod word op een 2 of zelfs 3 ... dan snap ik het niet meer. Een antwoord op de vraag 1 enz enz enz.

Een hele goede vraag zou heel misschien 2 kunnen krijgen vind ik, maar een antwoord moet minmaal 2 krijgen en uitgebreide antwoorden en verdere uitleg een 3 of 4. Loze opmerkingen, onzinverhalen en natuurlijk een flame of een troll allemaal -1 (minimaal)...

my 2 cents

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Robin
  • Niet online
Een top 100 tweakotine is best wel cool en niks "ergs" aan, maar een top 100 karma gaat idd de verkeerde kant uit.

De top 100 is maar een voorbeeld. Men kan zich ook een top X nemen.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 00:24 schreef MRic3 het volgende:

[..]

Tweakotine is hoeveel pageviews op de tweakers.net (d8 ik), vind ik niet echt belangrijk... als je bij zo'n lijt op nr. 1 wilt komen ga je een dag zitten klikken op de frontpage dus dat vind ik helemaal niet intresant.

Karma zegt iets over de kwaliteit van je postings/reacties op de artikel enz. op de frontpage. Heb je hier een hoge score dan betekent het dus dat je door anderen gewaardeerd word met je opmerkingen/ behulzaamheden enzo...

Maar ja als er klote gemod word... wat dan nog... Als een posting met een vraag gemod word op een 2 of zelfs 3 ... dan snap ik het niet meer. Een antwoord op de vraag 1 enz enz enz.

Een hele goede vraag zou heel misschien 2 kunnen krijgen vind ik, maar een antwoord moet minmaal 2 krijgen en uitgebreide antwoorden en verdere uitleg een 3 of 4. Loze opmerkingen, onzinverhalen en natuurlijk een flame of een troll allemaal -1 (minimaal)...

my 2 cents
Dat snap ik wel! Ik weet wel hoe het in elkaar zit. :)

Maar iemands karma doet er niet echt toe bij mij, daaraan kun je alleen een gemiddelde ontlenen. Iemand met een karma van 0 kan best een +4 posting doen, en Cookie (#1) kan ook best een keer een -1tje posten ;)

Zoals robinvreuls hierboven al zegt: tweakotinelijst is leuk, voor de lol. Karmalijst krijg je alleen maar dat iemand aan het posten slaat om karma te vergaren...

/me vindt de meeste lijstjes maar niets ;)

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
en hoe weet jij dat cookie 1 staat, want zoiets zoek ik.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Wat is er mis met een karma race? Dat betekent niets dan dat het niveau van de posts omhoog gaat, en dat is alleen maar gunstig...

edit: niet moest niets zijn. |:(

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 17 oktober 2001 13:57 schreef Niek1616 het volgende:
Wat is er mis met een karma race? Dat betekent niet dan dat het niveau van de posts omhoog gaat, en dat is alleen maar gunstig...
Nee, dat betekend vaak niet meer kwaliteit maar meer kwantiteit. Aangezien veel +1 postjes uiteindelijk ook meer karma opleveren. Wat dat betreft is een karma/#post ratio interessanter.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 17 oktober 2001 13:55 schreef WaarAnders het volgende:
en hoe weet jij dat cookie 1 staat, want zoiets zoek ik.
Als je druk met de fp bezig bent zoals /me dan heb je ongeveer een idee van wie er in de top 25 staan. Ik weet ook ongeveer de top10 wel zonder dat ik ooit een lijst gezien heb. En nee dat post ik hier niet. :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op woensdag 17 oktober 2001 13:57 schreef Niek1616 het volgende:
Wat is er mis met een karma race? Dat betekent niet dan dat het niveau van de posts omhoog gaat, en dat is alleen maar gunstig...
Leg me dat eens uit :)

de kans is heel groot dat je juist door die kamra race, krijg je weer een golf van kamrahoertjes, meer onbenullige postings op de frontpage krijgt. en dat is niet echt de bedoeling, het werkt namelijk ook het mismodden in de hand en partijdig moddereren, dat alles is niet echt de bedoeling van het reageren op nieuws items op de frontpage.
of mis ik nu de plank :?

edit: * GiLeX Snelle Kex was met te vlug af met andere woorden en de zelde betekenis :)

edit/toevoeging: je wil niet weten wat mijn tweakotine is..
>:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1