God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Ik denk zelf niet dat deze er komen, maar je zou HASTEC in de gaten kunnen houden. Een GeForce 2 MX met DDR heb ik zelf nog nooit gezien, maar ik zal het wel weer verkeerd hebben. Ik gebruik overigens zelf de GeForce 2 GTS van Asus, die voor een niet al te hoge prijs te krijgen is en ik ben er zeer tevreden over.
Als je een GeForce 2 MX wilt, raad ik de Asus V7100 aan. Die is ook met TV-OUT
Mijn fout, moest SDR zijn. 
Ik zal eens rondkijken en kijken of ik iemand zo gek krijg deze over te nemen, is pas een maand oud, moest snel een goedkoop kaartje hebben.
Ik zal eens rondkijken en kijken of ik iemand zo gek krijg deze over te nemen, is pas een maand oud, moest snel een goedkoop kaartje hebben.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Zouden de problemen ook kunnen komen doordat er op m'n moederbord een Sis 735 Chipset zit en geen VIA waar in bijna alle readme bestanden bij drivers naar verwezen wordt?
Verwijderd
Weleens gehoord van een creative geforce 2mx met 32 mb ddrOp dinsdag 16 oktober 2001 22:29 schreef TheJackal het volgende:
Ik denk zelf niet dat deze er komen, maar je zou HASTEC in de gaten kunnen houden. Een GeForce 2 MX met DDR heb ik zelf nog nooit gezien, maar ik zal het wel weer verkeerd hebben. Ik gebruik overigens zelf de GeForce 2 GTS van Asus, die voor een niet al te hoge prijs te krijgen is en ik ben er zeer tevreden over.
Diamond Stealth Extreme is gewoon een Savage4 en hoort ook met die drivers te werken. Zo niet, dan kan dat idd aan je AGP drivers liggen.
De Savage4 heeft een hekel aan FSB overclocken en sidebanding. Zet em gewoon op AGP 2X zonder SB en je zou van je problemen verlost moeten zijn.
De Savage4 heeft een hekel aan FSB overclocken en sidebanding. Zet em gewoon op AGP 2X zonder SB en je zou van je problemen verlost moeten zijn.
AGP 4x veranderen in 2x kan ik wel vinden, maar waar kan ik vinden of Sidebanding aan of uit staat?
Op VIA borden gaat dat vanzelf uitstaan omdat de BIOS van je videokaart een VIA chipset detecteert en direct weigert AGPSB te doen.
Het makkelijkste is om gewoon AGP Sidebanding in het register met een tooltje als S3Tweak uit te zetten. Trek ook ff de jumpers van je kaart af overigens.
S3Tweak 1.10a moet je hebben, niet die brakke beta troep. Kan je vinden op www.hastec.nl
Het makkelijkste is om gewoon AGP Sidebanding in het register met een tooltje als S3Tweak uit te zetten. Trek ook ff de jumpers van je kaart af overigens.
S3Tweak 1.10a moet je hebben, niet die brakke beta troep. Kan je vinden op www.hastec.nl
Verwijderd
Eehh mja ik heb 'm zelf.Op woensdag 17 oktober 2001 00:37 schreef ureal het volgende:
[..]
Weleens gehoord van een creative geforce 2mx met 32 mb ddr
Pagina: 1