Op Webwereld en volgens mij ook op Tweakers.net is op het moment een reclame van het wolkenkrabber formaat te zien van Intel over Gigabit netwerk adapter. Deze reclame maakt gebruik van Flash en zolang je niet met je muis op de reclame komt bewgen er een heleboel dingen. Dit alles zorgdt ervoor dat mijn Pentium Celeron 466Mhz volledig in gebruik is door Internet Explorer, zelfs Winamp dat mp3tjes afspeellt gaat haperen. Ligt dit aan mijn computer? Eventueel configuratie (loopt namelijk al niet echt lekker op het moment) of is dit gewoon een zeer schandelijke reclame (om op die manier meer Pentium IV processors te verkopen?)
Graag jullie mening en eventueel jullie processor gebruik bij het tonen van deze reclame (reclame valt te zien als je op www.webwereld.nl naar een van de grote nieuws artikelen gaat. De reclamen is dan aan de linker kant van het scherm in beeld)
Gr,
Techknow
Graag jullie mening en eventueel jullie processor gebruik bij het tonen van deze reclame (reclame valt te zien als je op www.webwereld.nl naar een van de grote nieuws artikelen gaat. De reclamen is dan aan de linker kant van het scherm in beeld)
Gr,
Techknow