Reclame van Intel vreet 100% processorkracht

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Op Webwereld en volgens mij ook op Tweakers.net is op het moment een reclame van het wolkenkrabber formaat te zien van Intel over Gigabit netwerk adapter. Deze reclame maakt gebruik van Flash en zolang je niet met je muis op de reclame komt bewgen er een heleboel dingen. Dit alles zorgdt ervoor dat mijn Pentium Celeron 466Mhz volledig in gebruik is door Internet Explorer, zelfs Winamp dat mp3tjes afspeellt gaat haperen. Ligt dit aan mijn computer? Eventueel configuratie (loopt namelijk al niet echt lekker op het moment) of is dit gewoon een zeer schandelijke reclame (om op die manier meer Pentium IV processors te verkopen?)

Graag jullie mening en eventueel jullie processor gebruik bij het tonen van deze reclame (reclame valt te zien als je op www.webwereld.nl naar een van de grote nieuws artikelen gaat. De reclamen is dan aan de linker kant van het scherm in beeld)

Gr,

Techknow

• Techknow
Kop moet natuurlijk zijn 'processorkracht', kan iemand dit aanpassen? Mij lukt het niet.....

Verwijderd

Mag aan mij liggen of aan m'n browser, maar ik zie hem niet :)

Verwijderd

Alleen mensen die op een hoge resolutie zitten, zien deze reclame (schijnt het). Dus je moet gewoon je resolutie verhogen om een kijkje te nemen *D

• Techknow
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:22 schreef Jorden het volgende:
Mag aan mij liggen of aan m'n browser, maar ik zie hem niet :)
Probeer dit eens...

http://www.webwereld.nl/nieuws/8823.phtml

Hier komt ie meteen, linkerkant van beeld (ik gebruik IE6, FLash 5 geïnstalleerd)

EDIT: resolutie 1280x1024

Verwijderd

Ik zal hem even een minuutje of 10 aan laten staan, maar tot nu toe nog geen problemen. Draait wel lekker in Mozilla 0.9.5 :)

• Techknow
moet wel actief zijn en op de voorgrond anders beweegd reclame niet, je kan het goed zien bij processor use in taakbeheer van win2k

Verwijderd

ie 6 no problemo (ie 5.5 btw ook niet)

maarjah celeron he... =)

Verwijderd

Ik heb hem sinds gisteren laatste posttijd op m'n 2de scherm laten draaien, fullscreen (maar maximaal 1024x768x32bit daar), op m'n P3-750 en geen probleem hoor. Ik crunch genome@home hier, en die heeft gewoon netjes 2 work units afgeleverd, binnen de 9 uur per stuk. Gewoonlijk als je iets zwaars voor de CPU aan het draaien bent zal genome als eerste langzamer gaan draaien. Kan aan m'n browser liggen, nogmaals :) Ik draaide hem in Mozilla 0.9.5

Jord.

Verwijderd

zo'n 42% van m'n processor (gemeten via wishbar)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:13

GaMbiNo

1337

Zo'n 50% processorkracht :(

Op een Pentium3 800 met WinXP, IE6 in 1024x768

kloteadd :r :r :r :r :r

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:35
bij mij 70%, ook winxp en amd t-bird 700