heb de zelfde vrees voor XP als ME

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik zie kleine en grote problemen met XP gaan we de zelfde richting in als windows ME ?

geef jullie mening bij mij loopt ie goed xp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:07

Wally-S

-Snowboarding is art-

Ik hoop het niet, Ik draai XP nu een aantal maanden met volle tevredenheid.
Er zijn wel een aantal problemen, maar die zijn lang niet zo groot als bij ME.

Een woord: stabiliteit

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:11

-Stef-

Slainthe!

Xp gaat prima. Deze draad niet. Zoek maar bij de diverse andere postings van soortgelijke strekking dan kan deze snel dicht.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog geen probs met XP *D loopt als en zonnetje hier. Enigste minpuntje is dat myn 4 boxen t (nog) niet doen, maar die driver is in de maak 8_) dus ik moet nog ff geduld hebben. Verder deed ICQ wat vaag maar na de nieuste versie is dat ook weer opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

Ik heb win ME een maand gedraait, maar ben toen supersnel weer terug gegaan naar 98SE, win ME is gewoon K*t...loopt vaak vast en veel lagere scores in 3D Mark 2001.

Ik draai nu ook XP een maand of 2, hij is in totaal nul keer vastgelopen, en heb geen enkele keer de behoefte gehad om te rebooten omdat ik vond dat hij te langzaam was. Ik heb verder geen problemen met XP gehad (ja het Sb-live-5.1-geen-4-boxen-geluid-probleem wel..maar goed, creative is gewoon zaad)

M.a.w. XP Rulezzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:08 schreef -Stef- het volgende:
Xp gaat prima. Deze draad niet. Zoek maar bij de diverse andere postings van soortgelijke strekking dan kan deze snel dicht.
bah kinderen begin er nooit aan >:)
post dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Het beste van Windows tot nu toe.
Kom nagenoeg geen problemen tegen en heb sinds gisteren ook een netwerk aan gelegd.

Nu chello--pc1--svec switch--pc2 en pc3

Alle drie met Xp, netwerk draaide gelijk en heerlijk dat remote desktop. Heb nog nooit zo eenvoudig een netwerkje thuis aan kunnen sluiten.

Hiervoorhad ik nog Win98Se en Win2K met Xp op m'n Pc staan maar Xp bevalt zo goed dat ik nu een clean install heb gedaan en alleen nog Xp erop heb staan.

Nee, voor mij niks anders dan XP meer.
*D

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:11 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

post dan niet
LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
mmm jullie draaien gewoon dus 2600 zonder problems mm mala overweegt oook om clean in te stallen

maar win2000 rulez ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Win 2000 is goed ja....maar XP Prof. is zoveel beter, als alle drivers eens een beetje uitgekomen zijn, en men rekeningen gaat houden met XP met de nieuwe releases van oa. spellen progs etc. dan is het win 9x en 2000/NT tijdperk binnen no-time verdwenen

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:14 schreef _MaLa_ het volgende:
mmm jullie draaien gewoon dus 2600 zonder problems mm mala overweegt oook om clean in te stallen

maar win2000 rulez ook nog :)
En BTW,...draai dan eerst een tijd win 2000 & XP dual boot, heb ik in het begin ook gedaan, geloof me,...zodra je win XP geinstalled heb ga je win 2000 niet meer in, trust me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
hehe jah is mooi man :) tijd gaat hard :) ik denk gewoon eerst effe tijdje dual boot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

Ik heb met win2k helemaal geen problemen gehad. Met winXP heb ik zo af en toe eens een BSOD met de melding IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL.... mja das zo af en toe...

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:18 schreef brakkie het volgende:
Ik heb met win2k helemaal geen problemen gehad. Met winXP heb ik zo af en toe eens een BSOD met de melding IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL.... mja das zo af en toe...
mmm ohzo ... ik heb totaal geen problemen in win2000 dus dan probeer je ook nie zo 123 wat uit ... maar als dual boot komt ie zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Heb je al gecontroleerd dan of je geen IRQ conflicten heb??

(dit zal natuurlijk al gedaan zijn, but just checking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

People,...geloof me....probeer het voor de gein een keer, binnen een maand ligt je win2k van je HDD *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:04 schreef _MaLa_ het volgende:
ik zie kleine en grote problemen met XP gaan we de zelfde richting in als windows ME ?

geef jullie mening bij mij loopt ie goed xp >:)
nou ik heb totaal geen problemen met win xp en ik ben toch een harde kern gebruiker die 20 x perdag van kaarten wisseld enzo niet zo' thuis gebruiker die alleen maar word en unreal draaid
en we hebben het hier natuurlijk wel over de FINAL niet een of andere brakke beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:46

B4tman_DH

To the Bat.....

boxstats: [uptime! 3w 3d 3h 44m 57s]

Zegt dit genoeg ??
Dit = tevens de bak die het internet shared en het netwerk onderhoudt.....

Ook waar ik zelf dagelijks achter zit....
no problems @ all..... geen vertragingen of iets
hij blijft gewoon super snel + stabiel. Ik heb nog geen error voorbij zien komen

Dondervogel 1000
Kt7-Raid
256 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:21 schreef XPhreak het volgende:
People,...geloof me....probeer het voor de gein een keer, binnen een maand ligt je win2k van je HDD *D
ik wacht nog wel tot alle drivers uit zijn voor me hardware voor als ik hem volledig ga gebruiken, daar voor vind ik het nog iets te vroeg ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik had een dualboot met win98 en winXP
Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik volledig overtuigd was van Xp en heb daarna ook meteen 98 erafgegooid

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:24 schreef thedolf het volgende:
Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik volledig overtuigd was van Xp en heb daarna ook meteen 98 erafgegooid
je word wel erg snel overgehaald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Je heb zo goed als geen drivers nodig....alle hardware kende hij (in mijn geval) meteen (in signature staat syteem) Gelijk resolutie op 1024x768 geluid doet het, gelijk de goede monitor, geforce kaart zonder problemen, het enigste kleine stomme ding is dat geluid niet uit alle 4 de boxen komen, maar daar moeten we gewoon op de drivers wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

no problems hier met winME ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:24 schreef thedolf het volgende:
Ik draaide win2k en xp dualboot, heb win2k er nog een maand opgehad, maar ben er geen enkele keer in geweest :)

Heb hem afgelopen weekend er helemaal afgehaald en weer een clean install gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:11 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

post dan niet
In de eerste plaats ben ik geen kind meer en in de tweede plaats is dit een ordinaire "wat vind jij van XP?"-topic dus nogmaals doe een zoek en deze kan DICHT. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Dit topic loopt anders rete-goed :) En wat maakt het uit, er zijn nog genoeg mensen (zoals ik) die het er wel weer eens over willen hebben, dus iedereen happy toch?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:28 schreef -Stef- het volgende:

[..]

In de eerste plaats ben ik geen kind meer en in de tweede plaats is dit een ordinaire "wat vind jij van XP?"-topic dus nogmaals doe een zoek en deze kan DICHT. |:(
jij bent de enigste die zo kinderachtig doet dus hou je effe rustig noob >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 13-09 09:33
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:39 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

jij bent de enigste die zo kinderachtig doet dus hou je effe rustig noob >:)
hoelang gaat dit door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
niet lang ik own hem :) ik had zelf ook in de gaten dat de 4 boxen het niet deden dan mis je wel wat vermogen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Ach...als je gewoon winamp gebruikt heb je nergens last van, want die doet het wel gewoon met 4 boxen (als je direcsound gebruikt) en verder mis je het dus alleen maar als je OhOh hoort van je ICQ berichtjes,...dus dat boeid niet echt veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Ik ben de enigste dus....?! Spelfout en redeneringsfout. |:( Buiten dit gun ik je best de discussie daar niet van maar dit is de zoveelste "Wat vind jij van XP?"-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Volgende maand is mijn WinME exemplaar jarig.
Heb dan 1 jaar lang dezelfde installatie zonder problemen gehad te hebben.... (misschien komt het door mijn robuuste BX-chipset maar ok)...

Ik heb XP nu een maandje draaien op mijn laptopje en ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben.. Heb nog nooit zo'n snel OS gezien (het is rapper dan ME en 2k erop).. En bovendien stukken stabieler ook (en dan bedoel ik voornamelijk Internet Explorer en dat soort fratsen!)..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:43 schreef _MaLa_ het volgende:
niet lang ik own hem :)
Leg dat eens uit dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:45 schreef -Stef- het volgende:
Ik ben de enigste dus....?! Spelfout en redeneringsfout. |:( Buiten dit gun ik je best de discussie daar niet van maar dit is de zoveelste "Wat vind jij van XP?"-topic.
Ik snap niet wat het probleem is, bedoel..als je het topic niet wil zien dan open je hem niet, en ach....weet je boeie just let it go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:47 schreef -Stef- het volgende:

[..]

Leg dat eens uit dan? :?
Moet je weten :)

Zoek op icq of msn die met je willen praten over andere onderwerpen als dit topic of open een nieuw topic >:)

nu help ik je nie meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:48 schreef _MaLa_ het volgende:

[..]

moet je weten :)

zoek op icq of msn die met je willen praten over andere onderwerpen als dit topic of open een nieuw topic >:)
En daarmee is het uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 13-09 09:33
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:46 schreef -ScuL- het volgende:
Volgende maand is mijn WinME exemplaar jarig.
Heb dan 1 jaar lang dezelfde installatie zonder problemen gehad te hebben.... (misschien komt het door mijn robuuste BX-chipset maar ok)...
dat kan ik dus absoluut nooit als ik een jaar 1 os erop kan houden dan word ik voor gek verklaard 3 maanden is al netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:49 schreef juanp het volgende:

[..]

dat kan ik dus absoluut nooit als ik een jaar 1 os erop kan houden dan word ik voor gek verklaard 3 maanden is al netjes :)
Ik hou het maybe wel vol maar vaak heb ik al nieuwe hardware en dan loopt ie wel beter met clean install .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

3 maanden?

Ik format c: mijn schijf ongeveer 1x in de maand, wil graag mijn pc netjes enzo houden :) maar misschien gaat dat met XP veranderen, maar goed, dit is ook alweer de derde install :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:51 schreef XPhreak het volgende:
3 maanden?

Ik format c: mijn schijf ongeveer 1x in de maand, wil graag mijn pc netjes enzo houden :) maar misschien gaat dat met XP veranderen, maar goed, dit is ook alweer de derde install :)
Tuurlijk jong, om de maand. Kun je zeker niet met windows omgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 19:44

Snijkoek

Metal up your ass

Ik heb eigenlijk alleen het probleem dat m'n Encore Dxr3 kaart het niet goed doet (de player dan voor de tv-out) :( Maar ja, Creative he |:( Of heeft iemand een oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
het zijn over het algemeen allemaal creative problems :( zijn ze daar nie zo snel met drivers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

LOL :)

Misschien niet nee, het is ook niet dat hij dan traag of whatever gaat lopen, maar ik ben gewoon zo getwisted in mijn hoofd dat ik het gewoon fijn vind om met een schone windows opnieuw te beginnen.

Maar goed, tis ook niet makkelijk om deze pc goed te houden, zitten namelijk 4 personen op, die allemaal weer wat anders hebben etc. You all know the story :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:49 schreef juanp het volgende:

[..]

Nah.. als het een bakkie is die alleen als test/file/database servert fungeert doe ik niet moeilijk en gebruik ik een win98 1e editie install van 2 jaar oud :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP loopt bij mij nu ook al een tijdje als een zonnetje, ME staat er ook nog op maar ja die gebruik ik alleen nog maar voor een potje online gamen met Red Faction *D (Omdat die soms probs geeft met geluid in XP :?)

Maar toch ME heeft me altijd goed gedient, maar ja zijn nieuwe broer bevalt me toch iets beter :)

XP Rulezzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog niet een BSOD gehad in de maand dat ik XP nou 24/7 gebruik :) (zelfs overgeklokt)

Kan iemand even een screenshot van een BSOD voor mij plaatsen ;)

Hoop wel dat MSI KT266a bordje straks net zo stabiel zal werken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak

XPhreak

Mja......

He,...ffies offtopic dus, het SCHIJNT dat je de kleur van het BSOD kan veranderen,...krijg je dus bijvoorbeeld een Green-screen-of-death ofzo??

Maar dit heb ik ook maar gehoord :) Weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:56 schreef XPhreak het volgende:
He,...ffies offtopic dus, het SCHIJNT dat je de kleur van het BSOD kan veranderen,...krijg je dus bijvoorbeeld een Green-screen-of-death ofzo??

Maar dit heb ik ook maar gehoord :) Weet iemand hier iets meer van?
al zijn het andere kleuren het blijft iets wat 'een klap in je gezicht geeft' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows xp pro roels gewoon enorm! Het enige waar ik mee zitisdat een van mijn favo spellen,meest favo, thps2 hetniet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOe kon je ook alweer dat remote control doen. Ik heb het een keer zien staan maar kan het nou niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef ybraat het volgende:
HOe kon je ook alweer dat remote control doen. Ik heb het een keer zien staan maar kan het nou niet meer vinden :(
Programs en dan accessories en dan system tools.Daar kan je het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het vooral driver problemen zijn.... correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik draai nu ook een paar dagen winxp final ben er heel tevreden over :).Hoop alleen dat hp een beetje op schiet met drivers voor mijn officejet 710. :( zo dat die het ook weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:17 schreef XPhreak het volgende:

[..]

En BTW,...draai dan eerst een tijd win 2000 & XP dual boot, heb ik in het begin ook gedaan, geloof me,...zodra je win XP geinstalled heb ga je win 2000 niet meer in, trust me :)
Ik heb nog steeds een tripleboot.. (w00t he?) ... win98, win2k en winxp... en ik heb precies 1 keer nog win98 geboot... toch binnenkort maar even proberen of ik die 2 eruit kan slopen.... :)
Pagina: 1