ik zie kleine en grote problemen met XP gaan we de zelfde richting in als windows ME ?
geef jullie mening bij mij loopt ie goed xp
Snow is only frozen water
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
bah kinderen begin er nooit aanOp dinsdag 16 oktober 2001 22:08 schreef -Stef- het volgende:
Xp gaat prima. Deze draad niet. Zoek maar bij de diverse andere postings van soortgelijke strekking dan kan deze snel dicht.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
LOLOp dinsdag 16 oktober 2001 22:11 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
bah kinderen begin er nooit aan![]()
post dan niet
En BTW,...draai dan eerst een tijd win 2000 & XP dual boot, heb ik in het begin ook gedaan, geloof me,...zodra je win XP geinstalled heb ga je win 2000 niet meer in, trust meOp dinsdag 16 oktober 2001 22:14 schreef _MaLa_ het volgende:
mmm jullie draaien gewoon dus 2600 zonder problems mm mala overweegt oook om clean in te stallen
maar win2000 rulez ook nog
mmm ohzo ... ik heb totaal geen problemen in win2000 dus dan probeer je ook nie zo 123 wat uit ... maar als dual boot komt ie zekerOp dinsdag 16 oktober 2001 22:18 schreef brakkie het volgende:
Ik heb met win2k helemaal geen problemen gehad. Met winXP heb ik zo af en toe eens een BSOD met de melding IRQL_LESS_OR_NOT_EQUAL.... mja das zo af en toe...
Verwijderd
nou ik heb totaal geen problemen met win xp en ik ben toch een harde kern gebruiker die 20 x perdag van kaarten wisseld enzo niet zo' thuis gebruiker die alleen maar word en unreal draaidOp dinsdag 16 oktober 2001 22:04 schreef _MaLa_ het volgende:
ik zie kleine en grote problemen met XP gaan we de zelfde richting in als windows ME ?
ik wacht nog wel tot alle drivers uit zijn voor me hardware voor als ik hem volledig ga gebruiken, daar voor vind ik het nog iets te vroeg ...Op dinsdag 16 oktober 2001 22:21 schreef XPhreak het volgende:
People,...geloof me....probeer het voor de gein een keer, binnen een maand ligt je win2k van je HDD
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
je word wel erg snel overgehaaldOp dinsdag 16 oktober 2001 22:24 schreef thedolf het volgende:
Ik had een dualboot met win98 en winXP
Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik volledig overtuigd was van Xp en heb daarna ook meteen 98 erafgegooid
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik draaide win2k en xp dualboot, heb win2k er nog een maand opgehad, maar ben er geen enkele keer in geweestOp dinsdag 16 oktober 2001 22:24 schreef thedolf het volgende:
Ik had een dualboot met win98 en winXP
Bij mij duurde het 3 dagen voordat ik volledig overtuigd was van Xp en heb daarna ook meteen 98 erafgegooid
In de eerste plaats ben ik geen kind meer en in de tweede plaats is dit een ordinaire "wat vind jij van XP?"-topic dus nogmaals doe een zoek en deze kan DICHT.Op dinsdag 16 oktober 2001 22:11 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
bah kinderen begin er nooit aan![]()
post dan niet
jij bent de enigste die zo kinderachtig doet dus hou je effe rustig noobOp dinsdag 16 oktober 2001 22:28 schreef -Stef- het volgende:
[..]
In de eerste plaats ben ik geen kind meer en in de tweede plaats is dit een ordinaire "wat vind jij van XP?"-topic dus nogmaals doe een zoek en deze kan DICHT.
hoelang gaat dit door?Op dinsdag 16 oktober 2001 22:39 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
jij bent de enigste die zo kinderachtig doet dus hou je effe rustig noob
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Leg dat eens uit dan?Op dinsdag 16 oktober 2001 22:43 schreef _MaLa_ het volgende:
niet lang ik own hem
Ik snap niet wat het probleem is, bedoel..als je het topic niet wil zien dan open je hem niet, en ach....weet je boeie just let it goOp dinsdag 16 oktober 2001 22:45 schreef -Stef- het volgende:
Ik ben de enigste dus....?! Spelfout en redeneringsfout.Buiten dit gun ik je best de discussie daar niet van maar dit is de zoveelste "Wat vind jij van XP?"-topic.
Moet je wetenOp dinsdag 16 oktober 2001 22:47 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Leg dat eens uit dan?
En daarmee is het uitgelegd?Op dinsdag 16 oktober 2001 22:48 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
moet je weten![]()
zoek op icq of msn die met je willen praten over andere onderwerpen als dit topic of open een nieuw topic
dat kan ik dus absoluut nooit als ik een jaar 1 os erop kan houden dan word ik voor gek verklaard 3 maanden is al netjesOp dinsdag 16 oktober 2001 22:46 schreef -ScuL- het volgende:
Volgende maand is mijn WinME exemplaar jarig.
Heb dan 1 jaar lang dezelfde installatie zonder problemen gehad te hebben.... (misschien komt het door mijn robuuste BX-chipset maar ok)...
Ik hou het maybe wel vol maar vaak heb ik al nieuwe hardware en dan loopt ie wel beter met clean install ..Op dinsdag 16 oktober 2001 22:49 schreef juanp het volgende:
[..]
dat kan ik dus absoluut nooit als ik een jaar 1 os erop kan houden dan word ik voor gek verklaard 3 maanden is al netjes
Tuurlijk jong, om de maand. Kun je zeker niet met windows omgaanOp dinsdag 16 oktober 2001 22:51 schreef XPhreak het volgende:
3 maanden?
Ik format c: mijn schijf ongeveer 1x in de maand, wil graag mijn pc netjes enzo houdenmaar misschien gaat dat met XP veranderen, maar goed, dit is ook alweer de derde install
Nah.. als het een bakkie is die alleen als test/file/database servert fungeert doe ik niet moeilijk en gebruik ik een win98 1e editie install van 2 jaar oudOp dinsdag 16 oktober 2001 22:49 schreef juanp het volgende:
[..]
dat kan ik dus absoluut nooit als ik een jaar 1 os erop kan houden dan word ik voor gek verklaard 3 maanden is al netjes
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd
al zijn het andere kleuren het blijft iets wat 'een klap in je gezicht geeft'Op dinsdag 16 oktober 2001 23:56 schreef XPhreak het volgende:
He,...ffies offtopic dus, het SCHIJNT dat je de kleur van het BSOD kan veranderen,...krijg je dus bijvoorbeeld een Green-screen-of-death ofzo??
Maar dit heb ik ook maar gehoordWeet iemand hier iets meer van?
Verwijderd
Verwijderd
Programs en dan accessories en dan system tools.Daar kan je het vinden.Op woensdag 17 oktober 2001 10:31 schreef ybraat het volgende:
HOe kon je ook alweer dat remote control doen. Ik heb het een keer zien staan maar kan het nou niet meer vinden
Verwijderd
Ik heb nog steeds een tripleboot.. (w00t he?) ... win98, win2k en winxp... en ik heb precies 1 keer nog win98 geboot... toch binnenkort maar even proberen of ik die 2 eruit kan slopen....Op dinsdag 16 oktober 2001 22:17 schreef XPhreak het volgende:
[..]
En BTW,...draai dan eerst een tijd win 2000 & XP dual boot, heb ik in het begin ook gedaan, geloof me,...zodra je win XP geinstalled heb ga je win 2000 niet meer in, trust me
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq