vaag translocprobleem in UT

Pagina: 1
Acties:

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Yo,
Ik zit met een probleempje... Zoals we allemaal weten is transloccen in UT damn important.. Maar ik zit met het probleem dat mijn transloc meestal spontaan verwisseld naar een ander wapen. meestal na 5 à 10 keer..
Aan me muis,ut-versie,systeem kan het niet liggen, aangezien het ook gebeurt als ik UT speel bij een vriend van me. Alleen heeft hij er nooit last van.
Weet iemand waardoor dit komt, of is het gewoon een bug in mezelf?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Verwijderd

En die kameraad ben ik dus.. ik snap het ook niet echt.. probeer gewoon een es andere Mouse-Sensitiviti-Rate ( ofzow :D ) in te stellen...

ik zal zo nog es nadenken wat het zou kunnen zijn

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Volgens mij heb je dan ergens aanstaan "select best weapon" in je options > preferences

Kijk daar ff en probeer het daarna nog een keer :)

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
hmmmm... kan het ff proberen, maar t'is wel vaag dat M2k-tje er geen last van heeft...

(btw - TO roelt!)

Verwijderd

Dat is ERG vaag ja.. ik snap er echt nix van.. precies dezelfde PC.. excast zelfde muis.. alleen ander persoon :?

ff voor de duidelijkheid : hij zat dus achter MIJN pc

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:06 schreef Climaximizer het volgende:
(btw - TO roelt!)
I know! :)

Alleen nog niet iedereen hier heeft het door :X

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Tis allemaal niet zo raar hoor.
Jullie weten natuurlijk dat als je net getranslocated hebt met de alternate fire knop en je hebt die knop nog vast als je weer op primary fire drukt, dat je dan terugswitched naar het wapen dat je vasthad voordat je de translocator pakte.
Dus het kan voorkomen dat als je heel snel wilt translocaten en dus heel snel en vaak alt. fire en prim. fire doet dat je per ongeluk alt. fire en prim. fire tegelijk indrukt en dus terugswitched naar een ander wapen.
Had ik in het begin ook veel last van, maar het is gewoon een kwestie van oefenen.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 17 oktober 2001 20:04 beschreef X-Terminator precies hoe het zit.
Precies. Bij de éne muis heb je er meer last van dan de ander. Toen ik overging van een Logitech Cordless Mouseman naar de Boomslang 1K had ik het in het begin ook wat meer.

Gewoon rustiger translocaten, niet zo gehaast, dan gaat het beter. Het hielp bij mij om gewoon ff een half uurtje de hele tijd te translocaten, dan vind je vanzelf de snelheid waarmee je het snelst achter elkaar kan klikken ;)

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Tja, ik kan maar 1 ding zeggen, BEDANKT :D

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
En voor het geval je het nog niet hebt gedaan: zorg ervoor dat de selectietoets van de translocator snel in te drukken is. Daardoor kun je jezelf vaak ook uit de problemen helpen. Ik kan met m'n pink supersnel de translocator selecteren.

In een oude versie kon je supersnel van wapen wisselen, en dan kon je mij nooit in een afgrond schieten omdat ik dan na een seconde weer terug getranslocate was :)

Maar de TL blijft heersen vanwege zijn effectiviteit
Pagina: 1