Toon posts:

Yuri's Revenge laadtijden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Yuri's Revenge (kopie ja) en het laden van een skirmish-game duurt om precies te zijn 9 minuten. Dit is zo lang dat ik het net zo goed niet kan gaan spelen. En dan heb ik het nog niet eens over de tijd die het spel erover doet om op te starten.

Maar nu komt het: Bij mijn broertje laad 'ie in 5 seconden. Echt ultra snel, hij heeft de AMD computer btw. Allebei Win98SE en nieuwste drivers, hij heeft alleen niet de nieuwste detonators maar gewone Asus-drivers, maar daar kan het toch niet aan liggen? Heeft iemand hier al een oplossing voor, kon het in de search niet vinden.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

op mijn TB 1,4 Ghz duurt het 1 minuut om het spel te laden en 1 minuut om een savegame of een nieuwe scenario/campaign te laden, ik erger me hier al bont en blauw aan en heb medelijden met jou dat het een kleine 10 minuten duurt ;-)

Verwijderd

Hier duurt het ook eventjes, maar het is lang niet zo erg als bij jou :)

Ik zou zeggen, pak je broertjes computer af, ik zou niet weten wat het anders kan zijn :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Skirmisch 5 sec hier en singleplayerspul 30 sec.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Verdomme, ik ga hem zo maar es slaan. Vind dit wel een neppe bug hoor, 9 minuten wachten voor skirmish. Dit ga ik nog eens aan mijn kleinkinderen vertellen bij een bakkie koffie.

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
offtopic:
Dat yuri's Revenge he... Draait dat ook met een *hum* Back-up versie van RA2???

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

Ik had hetzelfde probleem, effe virusscanner uitzetten en nu een laadtijd van ongeveer 30sec. voor skirmish.
En het draait inderdaad op een 'backup'

• Sabbath
  • Laatst online: 09-09-2025
mooi dan zal ik eens ff kijken waar ik dat Yuri's Revenge kan backuppen (ik vraag hier dus NIET om links ofzo. Heb ik trouwens toch nix aan want ik heb alleen maar modempje)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 00:03 schreef EoF het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, effe virusscanner uitzetten en nu een laadtijd van ongeveer 30sec. voor skirmish.
En het draait inderdaad op een 'backup'
Ik heb helemaal geen virusscanner of iets wat erop lijkt, op Win98SE staan alleen games.

• Gehaktbal
  • Laatst online: 12-01 23:29
Gelukkig :)
Ik ben niet de enige met die belachelijke laadtijden! :(
Met mijn systeem (zie sig) duurt et rond de 40 seconden om een single player level te laden :(
Ik draai onder Windows XP RC1 (2505)
Volgens mij is et een dikke bug :(

Verwijderd

dit is wel grappig want ik heb een 400 celeron met 60 mb RAM en een 8 mb videokaart en bij mij laadt ie in 2 a 3 minz

Verwijderd

PIII 600, 128MB, Riva TNT2 Skirmisch duurt 1 minuut om te laden ongeveer

savegame ook zoiets

• Gehaktbal
HOERA!! :D

Heb de oplossing gevonden :)

De mensen waar hij lang moet laden zullen wellicht allemaal een brander of een 2e cd-rom speler hebben..
Pleur een normale RA2 cd in die 2e cdrom speler.
En in de 1e Yuri's Revenge, spelleke starten en tazaam :)

hoe het precies komt mag je zelf uitvogelen, heb wel een idee, maar hier werkt et :) :) :)

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik zal t is proberen, ik hoop dat t werkt, want ik heb inderdaad brander en enorme laadtijden

Computer Specs

Verwijderd

das dan toevallig, want dat heb ik ook zo zitten (na Ra2 geinstalleerd te hebben, heb ik de cd niet meer uit de 2e speler gehaald) :) :D

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

het werkt!!!!! geweldig! 20 sec opgestart en in 20 sec een skirmish geladen, echt relaxed!

Computer Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 16:02 schreef thesith het volgende:
De mensen waar hij lang moet laden zullen wellicht allemaal een brander of een 2e cd-rom speler hebben..
Hmm, als ik Yuri's Revenge in de brander dump laadt 'ie nu ook snel hoor, maar ik zal dit ook eens proberen. Ik ben iig van het probleem af en deze game is echt eindeloos grappig. :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb alleen het "probleem" dat ie bij een netwerk potje met computers erbij na een tijd nogal sloom wordt... meerdere mensen die dit hebben.. of juist niet hebben?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 16:02 schreef thesith het volgende:
HOERA!! :D

Heb de oplossing gevonden :)

En in de 1e Yuri's Revenge, spelleke starten en tazaam :)

hoe het precies komt mag je zelf uitvogelen, heb wel een idee, maar hier werkt et :) :) :)
Hier moet iedereen maar een flink over gaan zeiken bij Westwood...deze "bug" zit er al vanaf de eerste Command & Conquer. Tot RA2 werd een tweede CD-Rom drive niet eens herkend! Grmbl...zal daar eens een paar programmeurs onder het zand stoppen (veel meer hebben ze niet in Vegas) ;)

• Gehaktbal
ga jij dat maar fijn doen :P
Ik ga nog ff Yuri's aars kicken :9~

• Gehaktbal
*whoops dubbelpost :)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 22:17 schreef 007 het volgende:

[..]

Hmm, als ik Yuri's Revenge in de brander dump laadt 'ie nu ook snel hoor, maar ik zal dit ook eens proberen. Ik ben iig van het probleem af en deze game is echt eindeloos grappig. :)
lol ik heb mijn brander als 1e ingesteld, dus daar heb ik geen probs mee, maar goed eerst maar is kijken waar ik yuri kan downl... euh kopen. O-)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 23:36 schreef MrRudi het volgende: Grmbl...zal daar eens een paar programmeurs onder het zand stoppen (veel meer hebben ze niet in Vegas) ;)
Tuurlijk wel, ze hebben toch ergens Dune en Dune2000 vandaan geprogrammmeerd? ;)
Maar goed, je hebt wel gelijk. Maakt trouwens niet uit of de 2de CD-ROM toevallig een DVD speler is :)

Jord.

Verwijderd

skirmisch 10 seconden ofzo en single heb ik nog nie gecheckt

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ja je moet duzz een RA2 cd in je 2e cdrom/brander stoppen :P

Dus telkens als je gaat spelen moet je dus 2 cd's hebben. Ik hoop dat die gasten bij Westwood snel een patch uit brengen wat hierdoor slijt mijn brander :(
laden gaat ie binnen 14 sec :)

dikzak

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik had ook eerst die dramatische tijden. Ik heb RA 2 en Yuri gedeinstalleerd en opnieuw erop gezet. Scheelde zeker de helft. Zal nu eens die truck met de 2 cd's proberen

Verwijderd

Dit is dus de reden waarom ik mijn brander slave heb gemaakt, omdat je RA2 altijd vanaf je eerste CD-drive moet spelen. :(
(Ik heb wel alle CD's origineel trouwens, ook Yuri. :))

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 10:28 schreef KIP het volgende:
Dit is dus de reden waarom ik mijn brander slave heb gemaakt, omdat je RA2 altijd vanaf je eerste CD-drive moet spelen. :(
(Ik heb wel alle CD's origineel trouwens, ook Yuri. :))
fijn voor je :P ik inmiddels ook ;) :)

en ik vind het leuk om te spelen.
heb nu ook alle Westwood games origineel

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
spel laden 30 sec. missie laden 10 sec.
Pagina: 1