[RTCW] "truukje"

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
Ok,volgensmij weet _BIJNA_ niemand dit.

Probeer dit eens.

zorg dat je luitenant bent, allies of axis maakt niet zoveel uit, alhoewel het voor de axis beter uit komt in dit test level.

Ga naar buiten als je dat nog niet bent, en druk op "b".
Je zoomt nu in. Klik daar waar je wilt met je "fire" knop. Wacht een paar sec. Dan zie je een wolkje daar verschijnen en enkele tellen een airstrike :)

Dit is echt cool. Bijzonder usefull voor axis die last hebben van snipers op het strand :P
Gewoon een airstrike dr over heen :P

Probeer maar es! Ik vond het toevallig uit. Maar volgensmij zijn er niet zo veel mensen die het weten want elke keer als ik het doe vraagt iedereen hoe ik het doe :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 09:19
Nu krijg je allemaal van die lamers die constant airstrikes gaan doen :)

* Sjeik speelt gelukkig geen RTCW

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

das idd de airstrike

edit:
de B is de binoclular, maar die is niet perse nodig

als Alies LT roep je die op door een smoke grenade te gooien om de target area te 'marken' :)

ook de Axis LT kan dmv een smoke te gooien een target marken :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dit staat ook gewoon in de bijgeleverde readme file hoor!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DUH! Hier hebben we het allang over gehad in een een of andere topic over RTCW... :z

Wordt eens tijd dat de mensen de docs eerst gaan lezen voordat ze beginnen met spelen :D Een quote uit readme.html in je wolf dir
A Lieutenant can call an artillery fire mission by pointing at a target with the binoculars zoomed in and pressing the fire button, regardless of which weapon he has selected. The default hotkey for binoculars is B. A spotter smoke round will fall to mark the position, followed by a ten second artillery barrage. This is a devastating attack but can only be called when the Lieutenant's power bar is completely full. Fire missions cannot be called on indoor locations
:)

.edit: ooh iets te laat, na ja, die andere doen geen moeite om het ook even op te zoeken :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• FireFoz
ja

maar dit is dus niet gooien. Dit is SCHIETEN. Je kan dus gewoon vanaf de bunker bijvoorbeeld het strand bestoken. Snap je?

• Tourniquet
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Maar de airstrike is iets anders dan artillerievuur. Voor het laatste heb je écht de B(inoculars) nodig!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

er zijn nogal wat verschillen tussen de smoke grenade en die van de binoculars

smokegrenades roepen vliegtuigen op en die doen dan een bombing run, dus je krijgt echt zo'n heel spoor van ontploffingen (veel effectiever). Ook hoeft je powerbar hiervoor maar halfvol te zijn

zo'n airstrike mbv de verrekijker is eigenlijk geen air strike, maar artillery fire, en dat zijn dus ook wat random ontploffingen door kanonvuur van mortieren en schepen enzo

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dat wist ik al lang :P Wat ook leuk is (volgens mij is het een bug), is dat je de verrekijker gebruikt er soms iemand meteen doodgaat die in de buurt loopt, zonder dat er al gebombardeerd is of rook te zien is. Humor :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:01 schreef D³ het volgende:
Dat wist ik al lang :P Wat ook leuk is (volgens mij is het een bug), is dat je de verrekijker gebruikt er soms iemand meteen doodgaat die in de buurt loopt, zonder dat er al gebombardeerd is of rook te zien is. Humor :)
komt dat niet gewoon door het artillerievuur wat constant bezig is op het strand? Ik heb het iig nog nooit meegemaakt :?

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:10 schreef OiSyN het volgende:

[..]

komt dat niet gewoon door het artillerievuur wat constant bezig is op het strand? Ik heb het iig nog nooit meegemaakt :?
Nee, want ik heb het ook meegemaakt dat ik allied was en er axis achter de muur doodgingen, de kill komt ook op jouw naam. Tis direct nadat je vuurt en er 'Firing for Effect' wordt gezegd. Ik gebruik die verrekijker redelijk veel dus ben het al een aantal keer tegengekomen.

f.k.a D³

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

misschien dat er door die smoke spotter ook mensen doodgaan dan...

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:44

Steffie

Opaque

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:24 schreef OiSyN het volgende:
misschien dat er door die smoke spotter ook mensen doodgaan dan...
Ja, als je er bovenop staat kost je dat volgens mij 50hp.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:10 schreef Steffie het volgende:

[..]

Ja, als je er bovenop staat kost je dat volgens mij 50hp.
hah wat weet jij er nou van man :? :P

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:44

Steffie

Opaque

Hardhandig ondervonden :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• FireFoz
wat ook humor is is om met een handgranaat vrolijk rond te gaan lopen en wachten tot ie afgaat :P (niet weg gooien dus :P, en de pun eruit halen ofcourze)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ik vind het trouwens wel loos dat als je dood gaat met een granaat in je hand terwijl je de schietknop ingedrukt houdt, dat er dan geen ontploffing volgt ofzo.... natuurlijk logisch dat dat wel moet gebeuren (en zo kun je gelijk je killer fraggen >:))

• FireFoz
Op woensdag 17 oktober 2001 11:46 schreef OiSyN het volgende:
ik vind het trouwens wel loos dat als je dood gaat met een granaat in je hand terwijl je de schietknop ingedrukt houdt, dat er dan geen ontploffing volgt ofzo.... natuurlijk logisch dat dat wel moet gebeuren (en zo kun je gelijk je killer fraggen >:))
jah. zo zijn er wel meer dingen onlogisch. Als je een handgranaat vasthoud en aflaat gaan dan ben je wel dood, maar je splot niet uit elkaar ofzo. Das ook wel btje nep. Ennuh, wat ook nep is, is dat je de handgranaat niet netzo lang als je wilt vast kan blijven houden terwijl de pin eruit is.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben het wel met OiSyN eens over het feit dat die handgranaat moet exploderen. (Net als in Urban Terror)..

-- Altijd blijven prutsen --

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 17 oktober 2001 13:31 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Ennuh, wat ook nep is, is dat je de handgranaat niet netzo lang als je wilt vast kan blijven houden terwijl de pin eruit is.
Misschien dat het idd niet reeel is, maar waarom zou je dat willen? Je hebt m gewoon in je hand, en als je m snel wilt gooien om een hoekje ofzo dan druk je gewoon op de schietknop. Dat je m langer in je hand houdt zodat ie eerder ontploft na het gooien is erg handig, vooral als er net een tegenstander om het hoekje staat of als er iemand op je af komt rennen

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat is daar niet echt aan dan? Primen heet het en gebeurt in het echt ook lijkt me, simpelweg omdat het veel effectiever is. Pinnetje er uit, hendel los en wachten op het goede moment.

f.k.a D³

• Atteman146
  • Laatst online: 11-11 09:27
Da's oud nieuws van die aristrike. :)

Probeer dit maar es.

Start als een allied soldier.
Ram op ~ (console)
type in: /mp_weapon 7
Je hebt nu een andere snipergun waarmee je veel beter kunt richten. Alleen als je kijkt heb je niets in je handen maar je kunt er wel mee schieten >:)
Pagina: 1