Juist
Duidelijke mededeling zo
Misschien dat een linkje het wat kan verduidelijken
http://www.tweakgear.net/bestel.php
We spend our years as a tale that is told
maak er maar 33 van heb er net 4 besteld
Het is FRIET!
thnx, ik heb er nog 3 weten te bemachtigen, anders was ik vast weer te laat geweest
wat is de levertijd van die dingen eigenlijk??
Het is FRIET!
Ligt er voornamelijk aan hoe snel Anton isOp dinsdag 16 oktober 2001 21:35 schreef Jox444 het volgende:
wat is de levertijd van die dingen eigenlijk??
Mijn tweakers.net t-shirt had ik dacht ik binnen 2/3 weken alleen had Anton het toen nogal druk. Dus dat kan sneller
Plaatselijke DPC casebadge-dealer zekerOp dinsdag 16 oktober 2001 22:09 schreef [eNeRGy] het volgende:
Zo, ik heb er weer 25 bij
Ik stuur elke dag wel een mailtje dat ik een DPC badge wil, als er dan nieuwe voorraad is ben ik tenminste op tijd 
Energy, heb je er misschien eentje voor mij
hehe
(edit: ik heb je een mail gestuurd Jeldert)
Energy, heb je er misschien eentje voor mij
hehe
(edit: ik heb je een mail gestuurd Jeldert)
Verwijderd
weet iemand hier of die tweaker t-shirts / dpc t-shirts ook in kindermaatjes te krijgen zijn
ik wil er namelijk 1 voor mijn neefie van 2
Je kunt idd nie vroeg genoeg beginnenOp woensdag 17 oktober 2001 08:22 schreef Fritzz het volgende:
weet iemand hier of die tweaker t-shirts / dpc t-shirts ook in kindermaatjes te krijgen zijn
Mischien kan ie wel assimileren op de kleuterschool
Als iemand zo'n DPC casebadge overheeft, dan kan die Duitse casebadge van mijn server (Duron 800, 24/7
) afgetrokken worden..
DPC shirts hebben we vanaf maat 164 ... kleiner is niet mooi, want dan past die grote print nietOp woensdag 17 oktober 2001 08:22 schreef Fritzz het volgende:
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Jah !! Want iedereen weet dat die kleuterscholen tegenwoordig volstaan met Dual G4 bakken en zo meerOp woensdag 17 oktober 2001 09:24 schreef stokkie het volgende:
Je kunt idd nie vroeg genoeg beginnen
Mischien kan ie wel assimileren op de kleuterschool
Hehe, ik zie ze daar al zitten tokkelen met die kleine vingertjes van hun
Pagina: 1