frontpage delete source code

Pagina: 1
Acties:

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024
een kennis heeft een probleem met frontpage.
een backup van een website heeft op de index een navigatieborder staan, elk ander bestand ook.
Echter, als ik die backup ergens uitpak, en dan met frontpage er een web van maak zodat ik kan bewerken, dan delete frontpage de helft van de source code, waaronder dus die navigatiebalk.
Als ik de goede source code compleet kopieer en het bestand opsla, slaat hij maar bepaalde wijzigingen op. De navigatiebalk slaat hij niet op.

Iemand een oplossing?

Oh ja, aan antwoorden zoals gebruik een andere editor heb ik weinig. Die kennis wil graag FP gebruiken.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

wat dacht je van een andere editor?
Of sla de navigatie code apart op en voeg 'em later weer in...

Wise enough to play the fool

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In wat voor code is die toolbar gemaakt?
Probeer die backup eens te bekijken in kladblok! Is die code er dan nog wel?
Open die pagina is gewoon in FP! Werkt dat dan wel?

Laat het ff weten!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pdehoop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-06-2024
die code is er ja.
ik gebruik zelf dreamweaver en kladblok als het nodig is, dus dat lukt allemaal wel.

Maar zodra ik hier het bestand alleen al open met frontpage, gooit hij dus oa de code voor de navigatiebalk eruit.

De code is standaard gemaakt met frontpage zelf. Maar nu ik dus die backup wil inlezen gaat het fout.

rara

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik meen dat ook frontpage2000 een optie in de preferences heeft om niet-interpreterend te werken, fp blijft dan zoveel mogelijk van de code af, zoals dreamweaver dat al default doet.

aangezien dit geen default is moet je die optie even opzoeken, en nee ik zou niet weten waar dat te vinden is, gok onder het menuutje "Very dangerous security options, don't touch" ;)

persoonlijk geef ik geen enkele garantie als klanten sites verder gaan bewerken in dat ding, heb het ooit een tijd terug voor een project voor het MKB moeten doen met fp98, de uiteindelijke oplossing was gewoon de sites op CD-w te branden en mensen aan te raden enkel vanuit het origineel te werken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen