Toon posts:

ProphetView 720

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Pas was er een review over een gamers LCD die wel geslaagd was.
Weet iemand hoe deze het doet ?? de ProphetView 720

Ziet er erg cool uit :P

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
ik ben ook wel benieuwd naar dit LCD scherm

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 10:54

Paladin

Play Ball!

jah ben ook geintresseerd in dat ding maar hoorde dat ie er nogal plastic uitzag voorderest heb ik een mail van sww gehad waar ik wat infor over dit scherm vroeg dit wat hun antwoord:
Dit scherm is bij uitstek zeer geschikt voor animaties of 3d.
Omdat dit een geheel nieuw produkt is in de markt, zijn er nog geen praktijkervaringen opgedaan hoe
goed/slecht dit scherm is. Wij gaan er vanuit dat Hercules een prima produkt in de markt zet met
voldoende garantie afhandeling bij defecten/klachten.
dus zit er nog steeds over te denken

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ik wil er ook eentje kopen als tweede monitor.(Radeon 8500 hydravision) , ik heb wel een review gevonden en hij kwam er zeer goed af :
http://www.hardware.fr/html/articles/lire.php3?article=338&page=7

als beste uit de test .

Alleen is de review in het frans , dus Babelfish of goed hebben opgelet op school.

Ik gahem over een weekje of 3 iig bestellen

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor de Eizo Flexscan L365, heeft een lagere response time, hogere helderheid en DVI. Wel iets duurder fl. 1599,-
en hij ziet er ook niet zo cool uit maar daar koop je hem niet voor :)

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:56
Zijn er nog meer mensen met deze monitor ?

Verwijderd

ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...

Verwijderd

Door rsmeijer - zaterdag 22 december 2001 19:15

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een Hercules Prophetview gekocht had eerst een Sony SDM-M51, de Hercules is 100 keer beter, schitterend beeld, tekst heel duidelijk te lezen, hij kan op 85 hz, gamen perfekt geen vertraging, met de drivers van Hercules voor W98 ME kan je het donkere goed weg tweaken, XP drivers nog niet uit, ik heb hem gekocht voor 1275,- 100 gulden nog terug van energie bedrijf, bij Vobis kost hij 1499,-

grtz :P

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02-2025
Op woensdag 24 oktober 2001 01:17 schreef Carnivore het volgende:
Ik ga voor de Eizo Flexscan L365, heeft een lagere response time, hogere helderheid en DVI. Wel iets duurder fl. 1599,-
en hij ziet er ook niet zo cool uit maar daar koop je hem niet voor :)
Waar haal jij hem voor die prijs? In de PriceWatch staat hij voor fl. 1836,-

Heb de specificaties gelezen, ziet er idd goed uit... niet dat ik geld teveel heb ofzo ;)

Heb een upgrade nodig =/

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem voor dat geld bij Informatique maar ik heb vernomen dat hij daar ook al duurder is, hij staat niet op de site je moet even bellen. En ik zou zeggen dat ze hem al eens voor fl 1599,- verkocht hebben.

veel geluk, het is echt een super scherm :9~
Pagina: 1