Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken. Voor Tweakers.net kan ik zoiets wel maken (handmatig aan/uitswitchen of auto-detecting met cronjobje op de achtergrond), maar aan het forum kan ik niets verbouwen. Het is zwaar irritant dat die adserver van WebAds er zo vaak uit ligt.
Dit is toch erg....
Ik heb al een reply nog voordat ik m'n eigen topic heb kunnen laden en bekijken.
Zo traag wordt het daardoor.
Ik heb al een reply nog voordat ik m'n eigen topic heb kunnen laden en bekijken.
Zo traag wordt het daardoor.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Je kunt op het dan toch een plaatje zetten van dezelfde grootte zodat je niet de layout oid. van het forum hoeft te herschrijven.Op dinsdag 16 oktober 2001 20:21 schreef Femme het volgende:
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken. Voor Tweakers.net kan ik zoiets wel maken (handmatig aan/uitswitchen of auto-detecting met cronjobje op de achtergrond), maar aan het forum kan ik niets verbouwen. Het is zwaar irritant dat die adserver van WebAds er zo vaak uit ligt.
Het lijkt mij niet zo heel erg lastig, maar goed ik maak dan ook geen websites
Verwijderd
Snel typen voor die erg irri mededeling weer komt: The connection was refused when attempting to contact adserver.webads.nl ... hmmm, te laat 
WEBads of WEbads ?? M'n pagina's laden wel verder na die mededeling trouwens. Maar het wordt er wel super traag door, dat moet ik toegeven.
Jord.
WEBads of WEbads ?? M'n pagina's laden wel verder na die mededeling trouwens. Maar het wordt er wel super traag door, dat moet ik toegeven.
Jord.
Ja hier met Netscape is het ook zwaar K*t
, zit nu ff met Opera te surfen want met Netscape kun je niet eens meer op Got komen (als ik 'm escape heb ik een halve verneukte page staan). Ads tot daar aan toe maar dit is niet te doen zo.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

iedere keer weer
We spend our years as a tale that is told
Mag ik deze even kicken? Is het probleem opgelost?
Bij mij niet echt, naja in zoverre, krijg nog steeds regelmatig met Mozilla die mooie connection refused melding. Maar de pagina's zelf laden wel gewoon dus lig ik er niet zo wakker van. (kom alleen niet klagen dat ik wel de content bekijk maar niet de banners
)
Exact expert nodig?
Verwijderd
ik heb t ook en ik heb een mcgyver truc 
je drukt gewoon hauw op stop als je je pagina (bijna) helemaal binnen hebt
tsja tis hopelijk wel een tijdelijke oplossing
je drukt gewoon hauw op stop als je je pagina (bijna) helemaal binnen hebt
tsja tis hopelijk wel een tijdelijke oplossing
Pagina: 1