tweakers en GoT niet te browsen door webads.

Pagina: 1
Acties:

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
De Tweakers-pagina's en GoT zijn vrijwel niet te bekijken, omdat webads (de site waarvan de reclame komt) down is, of althans niet door mij te bereiken. (@home groningen)
Hierdoor wordt de pagina neit of niet geheel geladen of komt er tijdens het typen ineens een vage melding dat er een deel van de pagina niet te laden is.
Dit is zeer irritant.
Mijn vraag is nu dan ook of het mogelijk is om vanuit de tweakers-server te kunnen detecteren of dergelijke sites niet bereikbaar zijn en dan de pagina zonder ads alsnog te laten zien.
Op deze manier zijn de reclame banners namelijk enorm irritant en dat kan niet de bedoeling ervan zijn (al denken sommige reclame mensen daar anders over, maar dat is een ander verhaal ;) )
Ik type dit nu vanuit konquerer omdat er met Netscape op dit moment echt niets te beginnen valt, alleen kan ik dan niet de frontpage bekijken. :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tja, popups dan maar?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja, daar zat ik net ook al aan te denken. Voor Tweakers.net kan ik zoiets wel maken (handmatig aan/uitswitchen of auto-detecting met cronjobje op de achtergrond), maar aan het forum kan ik niets verbouwen. Het is zwaar irritant dat die adserver van WebAds er zo vaak uit ligt.

• TD-er
Dit is toch erg....
Ik heb al een reply nog voordat ik m'n eigen topic heb kunnen laden en bekijken.
Zo traag wordt het daardoor.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• TD-er
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:21 schreef Femme het volgende:
Ja, daar zat ik net ook al aan te denken. Voor Tweakers.net kan ik zoiets wel maken (handmatig aan/uitswitchen of auto-detecting met cronjobje op de achtergrond), maar aan het forum kan ik niets verbouwen. Het is zwaar irritant dat die adserver van WebAds er zo vaak uit ligt.
Je kunt op het dan toch een plaatje zetten van dezelfde grootte zodat je niet de layout oid. van het forum hoeft te herschrijven.
Het lijkt mij niet zo heel erg lastig, maar goed ik maak dan ook geen websites ;)

Verwijderd

Snel typen voor die erg irri mededeling weer komt: The connection was refused when attempting to contact adserver.webads.nl ... hmmm, te laat ;)

WEBads of WEbads ?? M'n pagina's laden wel verder na die mededeling trouwens. Maar het wordt er wel super traag door, dat moet ik toegeven.

Jord.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:05
Ja hier met Netscape is het ook zwaar K*t :( , zit nu ff met Opera te surfen want met Netscape kun je niet eens meer op Got komen (als ik 'm escape heb ik een halve verneukte page staan). Ads tot daar aan toe maar dit is niet te doen zo.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Dutchman!
  • Laatst online: 02-12 16:56
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~dpc/refused.gif

iedere keer weer :'( :'( :'( :'( :'( :'(

We spend our years as a tale that is told

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
:?

Afbeeldingslocatie: http://www.twankoetsier.f2s.com/jaja.jpg

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mag ik deze even kicken? Is het probleem opgelost?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Crazy D

I think we should take a look.

Bij mij niet echt, naja in zoverre, krijg nog steeds regelmatig met Mozilla die mooie connection refused melding. Maar de pagina's zelf laden wel gewoon dus lig ik er niet zo wakker van. (kom alleen niet klagen dat ik wel de content bekijk maar niet de banners :P :))

Exact expert nodig?

Verwijderd

ik heb t ook en ik heb een mcgyver truc ;)
je drukt gewoon hauw op stop als je je pagina (bijna) helemaal binnen hebt :)
tsja tis hopelijk wel een tijdelijke oplossing :)
Pagina: 1