wanneer doom 3 gereleased ?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08

Epsilon

Topicstarter
zie topictitle :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik weet het niet

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-11 22:48

MAZZA

Barbie is er weer!

Morgen

Maar morgen komt nooit

;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

volgens mij duurt dat nog wel effe... er is nog helemaal niets officieel bekend, behalve dan dat ze ermee bezig zijn :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DarkDante
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 13:34

DarkDante

Soeplepel

Het zal denk ik nog wel ergens in de zomer uitkomen :) (helaas :'() De enige hint die er was is dat ze zeiden dat als Doom3 uitkomt dat de de nieuwste grafische kaart de GeForce 3 allang heeft overtroffen :o (met de GeForce 3 haalt Doom3 nml maar 20 frames :o)

Don't ever underestimate the power of the Dark side

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef DarkDante het volgende:
Het zal denk ik nog wel ergens in de zomer uitkomen :) (helaas :'() De enige hint die er was is dat ze zeiden dat als Doom3 uitkomt dat de de nieuwste grafische kaart de GeForce 3 allang heeft overtroffen :o (met de GeForce 3 haalt Doom3 nml maar 20 frames :o)
En zij verwachten dat tegen die tijd iedereen een kaart heeft die sneller is dan de geforce 3 :?
Zal niet echt gaan verkopen denk ik dan.
Beetje overdreven dus.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik gok kerst 2002 of begin 2003, al is er niks officieel bekend gemaakt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

die 20 fps is natuurlijk wel met alle opties aan he, dus als je gewoon wat dingen minder gedetailleerd instelt dan loopt het ook prima op een GF1 ofzo

Overigens, in dat filmpje met carmack en die gast van apple geloof ik over de gf3, daarin zei carmack dat het hun 'next upcoming game engine' was, over een doom sequel is niets gezegd

Het is alleen maar aangekond in een plan van carmack, hoewel de geruchten er wel al waren natuurlijk...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• DarkDante

DarkDante

Soeplepel

Volgens mij is het woord doom3 wel gevallen hoor :s Maar t is ook al een tijd geleden :)
En zij verwachten dat tegen die tijd iedereen een kaart heeft die sneller is dan de geforce 3 :?
Zal niet echt gaan verkopen denk ik dan.
Beetje overdreven dus
Als er dus al een nieuwe kaart is die sneller is, dan is de GeForce 3 een stuk goedkoper (zie Geforce 2 v nu, Fl. 220! bron: mycom.nl) Als een GeForce 3 dan nog maar zo weinig kost heb ik er echt wel eentje! :D Enne, er zullen dan meer spellen zijn die een hogere FPS verwachten :) En wat OiSyN zegt is natuurlijk ook waar :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nou, het woord doom3 is al helemaal niet gevallen omdat het waarschijnlijk niet eens doom3 gaat heten :). Als ze het erover hebben hebben ze het over 'our next DOOM game', en niet doom3 ofzo

Bovendien ben ik er 99% zeker van dat het woord doom ook niet is gevallen in dat gf3 filmpje :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:47
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:23 schreef DarkDante het volgende:
Volgens mij is het woord doom3 wel gevallen hoor :s Maar t is ook al een tijd geleden :)
[..]

Als er dus al een nieuwe kaart is die sneller is, dan is de GeForce 3 een stuk goedkoper (zie Geforce 2 v nu, Fl. 220! bron: mycom.nl) Als een GeForce 3 dan nog maar zo weinig kost heb ik er echt wel eentje! :D Enne, er zullen dan meer spellen zijn die een hogere FPS verwachten :) En wat OiSyN zegt is natuurlijk ook waar :)
ER is al een kaart die sneller is dan die van de GF3 :)

en dat is die van Ati ( radeon 2.

Hij troeft hem op veel testen af die GF 3

Dus maak je maar geen zorgen tegen die tijd dat Doom uit kom zijn die grafX al verouderd.

Want ze kunnen nooit gelijk als er een Graf-kaart uit komt gelijk helemaal ondersteunen .

Maar het wordt nu wel eens tijd dat ze alles gaan ondersteunen in games ..

Want de Radoen en de GF 3 worden nu nog niet vol uit benut .

En daarom denk ik ook dat tegen die tijd ook wel zo zal zijn .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

ID Software releases z'n games meestal rond kerst dacht ik, nu alleen het jaar nog zien uit te vinden :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• DarkDante

DarkDante

Soeplepel

Ja :) ok :) Maar Doom 3 is iets makkelijker te zeggen dan de 'DOOM SEQUEL' <trommelgeroffel> ;) Maare :) eerst maar ff die kutkaartjes in prijs omlaag zien gaan :) dan pas ga ik springen en juigen :D

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:33 schreef Blackhole het volgende:

[..]

ER is al een kaart die sneller is dan die van de GF3 :)

en dat is die van Ati ( radeon 2.

Hij troeft hem op veel testen af die GF 3
oh doe eens wat linkjes naar wat benchmarks dan :)
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:35 schreef D³ het volgende:
ID Software releases z'n games meestal rond kerst dacht ik, nu alleen het jaar nog zien uit te vinden :P
LOL :D

• ravw
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:36 schreef OiSyN het volgende:

[..]

oh doe eens wat linkjes naar wat benchmarks dan :)
[..]
Ben al aan het kijken maar kan de link ff niet vinden ..

Want ik weet dat ik het van de week heb zitten lezen op het i net .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:06 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Ben al aan het kijken maar kan de link ff niet vinden ..

Want ik weet dat ik het van de week heb zitten lezen op het i net .
dat waren dan vast marketing benches, op tweakers.net heb ik ze volgens mij nog niet gezien...

• ravw
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:09 schreef OiSyN het volgende:

[..]

dat waren dan vast marketing benches, op tweakers.net heb ik ze volgens mij nog niet gezien...
Ja dat dacht ik ook maar kan allleen de vergelijing vinden van de Radeon en de GF 2 en die lopen bijna gelijk op ...

Maar ik weet zeker dat ik de test gezien heb van de Radeon 2 VS GF 3

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08

Epsilon

Topicstarter
k tnx voor de info :)
kan dus nog lang duren

• DarkDante

DarkDante

Soeplepel

Zolang ik nog niet ben doodgemaaid met Antrax vind ik alles best (stelletje mongolen die dat verspreiden, ga toch lekker elkaar afmaken :( )

Pagina: 1