Maar morgen komt nooit
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Don't ever underestimate the power of the Dark side
En zij verwachten dat tegen die tijd iedereen een kaart heeft die sneller is dan de geforce 3Op dinsdag 16 oktober 2001 20:45 schreef DarkDante het volgende:
Het zal denk ik nog wel ergens in de zomer uitkomen(helaas
) De enige hint die er was is dat ze zeiden dat als Doom3 uitkomt dat de de nieuwste grafische kaart de GeForce 3 allang heeft overtroffen
(met de GeForce 3 haalt Doom3 nml maar 20 frames
)
Zal niet echt gaan verkopen denk ik dan.
Beetje overdreven dus.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Overigens, in dat filmpje met carmack en die gast van apple geloof ik over de gf3, daarin zei carmack dat het hun 'next upcoming game engine' was, over een doom sequel is niets gezegd
Het is alleen maar aangekond in een plan van carmack, hoewel de geruchten er wel al waren natuurlijk...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als er dus al een nieuwe kaart is die sneller is, dan is de GeForce 3 een stuk goedkoper (zie Geforce 2 v nu, Fl. 220! bron: mycom.nl) Als een GeForce 3 dan nog maar zo weinig kost heb ik er echt wel eentje!En zij verwachten dat tegen die tijd iedereen een kaart heeft die sneller is dan de geforce 3
Zal niet echt gaan verkopen denk ik dan.
Beetje overdreven dus
Bovendien ben ik er 99% zeker van dat het woord doom ook niet is gevallen in dat gf3 filmpje
ER is al een kaart die sneller is dan die van de GF3Op dinsdag 16 oktober 2001 22:23 schreef DarkDante het volgende:
Volgens mij is het woord doom3 wel gevallen hoorMaar t is ook al een tijd geleden
![]()
[..]
Als er dus al een nieuwe kaart is die sneller is, dan is de GeForce 3 een stuk goedkoper (zie Geforce 2 v nu, Fl. 220! bron: mycom.nl) Als een GeForce 3 dan nog maar zo weinig kost heb ik er echt wel eentje!Enne, er zullen dan meer spellen zijn die een hogere FPS verwachten
En wat OiSyN zegt is natuurlijk ook waar
en dat is die van Ati ( radeon 2.
Hij troeft hem op veel testen af die GF 3
Dus maak je maar geen zorgen tegen die tijd dat Doom uit kom zijn die grafX al verouderd.
Want ze kunnen nooit gelijk als er een Graf-kaart uit komt gelijk helemaal ondersteunen .
Maar het wordt nu wel eens tijd dat ze alles gaan ondersteunen in games ..
Want de Radoen en de GF 3 worden nu nog niet vol uit benut .
En daarom denk ik ook dat tegen die tijd ook wel zo zal zijn .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
oh doe eens wat linkjes naar wat benchmarks danOp dinsdag 16 oktober 2001 22:33 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ER is al een kaart die sneller is dan die van de GF3![]()
en dat is die van Ati ( radeon 2.
Hij troeft hem op veel testen af die GF 3
LOLOp dinsdag 16 oktober 2001 22:35 schreef D³ het volgende:
ID Software releases z'n games meestal rond kerst dacht ik, nu alleen het jaar nog zien uit te vinden
Ben al aan het kijken maar kan de link ff niet vinden ..Op dinsdag 16 oktober 2001 22:36 schreef OiSyN het volgende:
[..]
oh doe eens wat linkjes naar wat benchmarks dan
[..]
Want ik weet dat ik het van de week heb zitten lezen op het i net .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
dat waren dan vast marketing benches, op tweakers.net heb ik ze volgens mij nog niet gezien...Op dinsdag 16 oktober 2001 23:06 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken maar kan de link ff niet vinden ..
Want ik weet dat ik het van de week heb zitten lezen op het i net .
Ja dat dacht ik ook maar kan allleen de vergelijing vinden van de Radeon en de GF 2 en die lopen bijna gelijk op ...Op dinsdag 16 oktober 2001 23:09 schreef OiSyN het volgende:
[..]
dat waren dan vast marketing benches, op tweakers.net heb ik ze volgens mij nog niet gezien...
Maar ik weet zeker dat ik de test gezien heb van de Radeon 2 VS GF 3