Ik heb 2 harde schijven in me computer. 1 van 20 deze werkt perfect. en een andere van 30 en daar heb ik sinds vandaag een probleempje mee.. Ik heb win2k op me 20gb schijf staan en gebruik die van 30 voor backup. Maar ik kan die van 30gb helemaal niet meer formatteren. In partition magic zegt hij BAD!.. en krijg ik errors.. Wat kan er mis zijn? hij zit goed aangesloten want hij werkte nog een paar dagen geleden. :?! hij kan toch niet stuk zijn?
Misschien toch Bad
Haal de ander er eens uit en boot eens opnieuw
Haal de ander er eens uit en boot eens opnieuw
Ik heb geen DOS.
.. Maar als ik bijvoorbeeld wil formatteren dan doetie nix en krijg ik een ERROR. Maar wat heeft het dan voor nut om em eruit te halen?
probeer het met een win98/ME opstartdisketteOp dinsdag 16 oktober 2001 20:15 schreef CheapAss het volgende:
Ik heb geen DOS... Maar als ik bijvoorbeeld wil formatteren dan doetie nix en krijg ik een ERROR. Maar wat heeft het dan voor nut om em eruit te halen?
Misschien?Op dinsdag 16 oktober 2001 20:31 schreef CheapAss het volgende:
Kan het ermee te maken hebben dat ik vanmiddag linux erop had gezet maar gestopt met met installeren?
Neem ff een bootdisk van 98 ofzo en probeer die schijf te formateren en probeer hem anders met fdisk te benaderen.
En als dat niet help misschien moet je een mbr aanmaken op die schijf
Is't per ongeluk nog een linux partitie soms??
Wat zegt de Windows 2000 Disk Management tool over die schijf?
My other computer is your windows box.
Verwijderd
HuhEn als dat niet help misschien moet je een mbr aanmaken op die schijf (ik zeg ook maar wat) fdisk.exe /mbr
Maar probeer gewoon via win98 opstartdisk fdisk ff, of anders format
sux6 iig
Verwijderd
Hmm ik zou zeggen als er nix belangrijks opstaat wis alle partities en herpartitioneer met Fdisk.
Verwijderd
www.bootdisk.com
kan je een dos bootdiskje maken...
Even alle partities weghalen op die schijf, reboot, en opnieuw aanmaken, formateren en dan kijken of er nog steeds errors zijn.
Even alle partities weghalen op die schijf, reboot, en opnieuw aanmaken, formateren en dan kijken of er nog steeds errors zijn.
Even naar [forum=21] getrapt
Hoort ie beter thuis denk ik.
Als w2k/w9x er niet meer uit komt doe ik altijd booten met Mandrake CD, dan zie je tenminste in 1 keer wat voor hardware enz het is en met fdisk kijk je er dan naar.
harde schijf als enige in je systeem hangen en debuggen die handel, dan gaat ie gegarandeerd leeg
Roele site! Thx!Op dinsdag 16 oktober 2001 21:45 schreef unicorn7 het volgende:
www.bootdisk.com
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Pagina: 1