intel 740 beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn pa heeft nou een intel 740 agp videokaart, en ik een diamond monster fusion agp, welke is beter? Ik mag namelijk ruilen evt :P

iStockphoto

Verwijderd

Op 3d is die Fusion een stuk sneller, ik weet alleen niet of de 2d van die Fusion beter is. De 2d van die i740 zuigt heel hard iig, veel slechter kan bijna niet.

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 07:46

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Als ik jou was zou ik je monster fusion gewoon houden. Volgens mij heeft zo een intel-ding ook maar 8mb videogeheugen. Verder heb je met een VooDoo chipset ook meer compatibiliteit.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmz oke een keeper dus :P

iStockphoto

Verwijderd

En dat je een heleboel 3d spellen niet kan spelen met een i740. Dat ding zuigt bigtime.

Verwijderd

Intel 740 dat is de Trident 9750 van Intel...supertraag en superslecht! echt een :r :r :r kaart. Dus houdt je monsterfusion!

Verwijderd

wat zijn jullie nu aan het ouwe hoeren over die intel

A) intel i740 heeft goede dvd playback
b) ik speel met de intel i740 1024\768 queek3 met alles normaal met een 35@40fps
c) zijn 2d is erg goed

kan ook zijn omdat ik een van intel zelf heb
en niet van daytona en al shit

Deze kaart haalt zijn kracht via de agp bus (hoe meer geheugen hoe sneller de kaart word)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:19
ik heb ook weinig te klagen gehad over de i740...tot ik een Diamond tnt2 kaartje kocht natuurlijk, maar toch :P

ach...in een volgend leven lach je er om!

• C0nscious
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

Ik zit ook nog steeds met een i740 chipset en de 2D is juist heel goed te noemen! Daar staat hij dus ook om bekend, 3d is inderdaad niet zo best. Dus waar jullie dat vandaan halen is mij een raadsel. Scherp en stabiel op 85hz in 1024x768. Gezien de leeftijd van het kaartje doet hij het boven gemiddeld naar mijn mening.

Binnenkort flikker ik hem eruit, radeon7500 voor in de plaats :9~

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

ik heb een ati radeon er in zitten
Maar ik vind het onzin om de i740 af te kraken
zij moeten niet vergeten dat er een proc op zit van 64bit en geen 128bit van 3dfx banchee, tnt, en 128gl van ati

• C0nscious
  • Laatst online: 15-08 16:20

C0nscious

Mysteryman.

Juist ja, niet fokken met 0ldzk00l i740! :9

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-08 16:50
Pcies. 3 jaar geleden kon je tenminste op een kaartje van 80 piek Quake 3 op 800x600 spelen. Oudere spellen liepen helemaal top.

Verwijderd

Het is voor office en internet een goede kaart. Maar spellen?? Daarmee moet je het niet doen. Heb ook een tijdje zitten gamen op diamond s460 8mb, op zich ging het nog net, maarja toch maar vervangen door een MX 200 van powercolor, het is toch voor een internetpc en soms een spel via lan...

Ik zou gewoon je fusion houden of als je wat geld hebt dan haal je gewoon een mx of kyroII !!

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 08:25 schreef biobak het volgende:
Pcies. 3 jaar geleden kon je tenminste op een kaartje van 80 piek Quake 3 op 800x600 spelen. Oudere spellen liepen helemaal top.
[mierenneuk modus]
Helaas was Quake3 Arena 3 jaar geleden nog niet uit ;)
[mierenneuk modus]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-08 16:50
Op donderdag 18 oktober 2001 12:29 schreef BeForce256 het volgende:

[..]

[mierenneuk modus]
Helaas was Quake3 Arena 3 jaar geleden nog niet uit ;)
[mierenneuk modus]
Oke, iets later. Ik heb in november 1998 een pc gekocht met een i740 en in juni 1999 een TNT1. Ergens daartussen is Q3 uitgekomen :)

Verwijderd

Haha, je zult versteld staan over die i740. Hij doet meer dan mijn oude VooDoo'tje. Diamond Monster 1 dus...

Je kan er inderdaad relaxed Quake3 op spelen. Die VooDoo zal het niet trekken op 1024x768 met zijn lullige geheugen.

Mijn Intel i740 van "Axle" (never heard of it) Speelt met een paar rare effecten met sommige textures heel gewoon Max Payne hoor. No problem. Maar Idd, als je geld hebt, koop je een nieuwe kaart. Ik wordt gewoon schijtziek van de veeeeeeeeel te lage performance...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op dinsdag 16 oktober 2001 21:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

b) ik speel met de intel i740 1024\768 queek3 met alles normaal met een 35@40fps
??? rot toch op, da kan nooit. volgens mij praten we over een heele andere kaart.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Diamond Monster Fusion vroeger gehad, Quake III Arena werkte er nog wel lekker mee hoor. :)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
hee, ik wist helemaal niet dat die i740 quake3 wou draaien
met framerates die ergens op slaan
unreal hoefde je in elk geval niet te proberen
maarja, als je het zeker weet kan het mij weer helpen
mijn ouwe i740 kaartje te verpatsen
eigenlijk is het enige wat ik ooit met die 740 in 3D heb gespeeld tomb raider 2, maarja voodoo2 is ook gewoon beter

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

die kaart heb ik ook gehad, en met q3 presteerde hij goed ja in 1024x768. maar bij mij zoog ie wel bij UT dan was mijn diamond voodoo1 :) beter.
btw ik heb em em week of 2 geleden nog doorgezaagd samen met mijn celly333 >:) en pijn laten lijden

Verwijderd

Ik heb em ook nog im m'n la liggen en ik zal ff zeggen wat ik er van vind :

2d kwaliteit : Bagger , onscherp in hoekjes
Aantal leverbaar hz : Slecht , maar 85 hz in 1024x768 (dus hoofdpijn binnen een half-uur :P
Quake III : Doet het wel maar alleen op z;n laagst in 320x240 (en dan nog maar 60 fps)
Half-life : doet het zolang je maar niet op Esc drukt want dan loopt die vast |:(
Conclusie : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'(
: |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'( : |:( ;( :r :'(

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
lol zag een keer unreal tournament en die sknis zagen er nog pixeleger uit dan pacman op ze 2 de verjaardag die intel kaarten zuigen echt

Verwijderd

G4s >> kan je volgende keer ff normaal omgaan met smiles? Het is geen kermissattractie hier.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 18:20 schreef weareborg het volgende:

[..]

??? rot toch op, da kan nooit. volgens mij praten we over een heele andere kaart.
a) ik rot niet op
b) ik heb het over de i740 van intel
c) ik heb zelfs elite force (voyager) op gespeelt
d) je moet wel de laatste drivers verie hebben bij intel en de nieuwe bios update (ik heb een van intel zelf dus ik kon mijn bios wel flachen)

hierdoor kreeg ik een boest met die kaart
en die kaart gebruikt dus je werkgeheugen als hij te kort komt (via de agp port)
Deze kaart is de eerste die de agp port heel goed gebruikt als geheugen

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
wel reclame maken he
als jullie die i740 beledigen
verkoop ik 'm natuurlijk nooit

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

De intel kaart is gewoon de allergoed koopste budget kaart die er bestaat. Je vind ze vaak en hoeken en gaten van computerwinkels. Meestal worden ze gratis weg gegeven of je krijgt er 1 bij 5 airmiles.
Maar voor de rest tja hij doet het wel bijna altijd.
Met andere worden ruilen die hap!!!!!

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 22:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
G4s >> kan je volgende keer ff normaal omgaan met smiles? Het is geen kermissattractie hier.
Sorry ik wou ff me emoties kwijt over die kaart :P
Pagina: 1