Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
A) intel i740 heeft goede dvd playback
b) ik speel met de intel i740 1024\768 queek3 met alles normaal met een 35@40fps
c) zijn 2d is erg goed
kan ook zijn omdat ik een van intel zelf heb
en niet van daytona en al shit
Deze kaart haalt zijn kracht via de agp bus (hoe meer geheugen hoe sneller de kaart word)
ach...in een volgend leven lach je er om!
Binnenkort flikker ik hem eruit, radeon7500 voor in de plaats
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Maar ik vind het onzin om de i740 af te kraken
zij moeten niet vergeten dat er een proc op zit van 64bit en geen 128bit van 3dfx banchee, tnt, en 128gl van ati
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Ik zou gewoon je fusion houden of als je wat geld hebt dan haal je gewoon een mx of kyroII !!
Oke, iets later. Ik heb in november 1998 een pc gekocht met een i740 en in juni 1999 een TNT1. Ergens daartussen is Q3 uitgekomenOp donderdag 18 oktober 2001 12:29 schreef BeForce256 het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
Helaas was Quake3 Arena 3 jaar geleden nog niet uit
[mierenneuk modus]
Verwijderd
Je kan er inderdaad relaxed Quake3 op spelen. Die VooDoo zal het niet trekken op 1024x768 met zijn lullige geheugen.
Mijn Intel i740 van "Axle" (never heard of it) Speelt met een paar rare effecten met sommige textures heel gewoon Max Payne hoor. No problem. Maar Idd, als je geld hebt, koop je een nieuwe kaart. Ik wordt gewoon schijtziek van de veeeeeeeeel te lage performance...
??? rot toch op, da kan nooit. volgens mij praten we over een heele andere kaart.Op dinsdag 16 oktober 2001 21:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
b) ik speel met de intel i740 1024\768 queek3 met alles normaal met een 35@40fps
Verwijderd
met framerates die ergens op slaan
unreal hoefde je in elk geval niet te proberen
maarja, als je het zeker weet kan het mij weer helpen
mijn ouwe i740 kaartje te verpatsen
eigenlijk is het enige wat ik ooit met die 740 in 3D heb gespeeld tomb raider 2, maarja voodoo2 is ook gewoon beter
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
btw ik heb em em week of 2 geleden nog doorgezaagd samen met mijn celly333
Verwijderd
2d kwaliteit : Bagger , onscherp in hoekjes
Aantal leverbaar hz : Slecht , maar 85 hz in 1024x768 (dus hoofdpijn binnen een half-uur
Quake III : Doet het wel maar alleen op z;n laagst in 320x240 (en dan nog maar 60 fps)
Half-life : doet het zolang je maar niet op Esc drukt want dan loopt die vast
Conclusie :
:
Verwijderd
Verwijderd
a) ik rot niet opOp donderdag 18 oktober 2001 18:20 schreef weareborg het volgende:
[..]
??? rot toch op, da kan nooit. volgens mij praten we over een heele andere kaart.
b) ik heb het over de i740 van intel
c) ik heb zelfs elite force (voyager) op gespeelt
d) je moet wel de laatste drivers verie hebben bij intel en de nieuwe bios update (ik heb een van intel zelf dus ik kon mijn bios wel flachen)
hierdoor kreeg ik een boest met die kaart
en die kaart gebruikt dus je werkgeheugen als hij te kort komt (via de agp port)
Deze kaart is de eerste die de agp port heel goed gebruikt als geheugen
als jullie die i740 beledigen
verkoop ik 'm natuurlijk nooit
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Maar voor de rest tja hij doet het wel bijna altijd.
Met andere worden ruilen die hap!!!!!
Verwijderd
Sorry ik wou ff me emoties kwijt over die kaartOp donderdag 18 oktober 2001 22:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
G4s >> kan je volgende keer ff normaal omgaan met smiles? Het is geen kermissattractie hier.