Ik heb in mijn computer (draait win 95 op) en is al wel wat oud, maar ik wil deze toch graag laten draaien met sound. Het is een pentium 200 met 64 mb dus zal wel moeten lukken. Het enige wat ik niet aan de praat kan krijgen is mijn geluidskaart.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar windows " pakt " hem niet.
Ik zie een geel vraagteken staan en daarachter staat PCI Multimedia Audio Device
Fabrikant: Geen opgegeven ( weet ook niet hoe ik dit kan doen en hoe ik kan zien wat het merk is).
Hardwareversie: 002
Verder de apparaatstatus:
De stuurprogramma' s voor dit apparaat zijn niet correct geinstalleerd. Als u het juiste stuurprogramma wilt installeren klikt u op tabblad stuurprogramma' s en koest u vervolgens Stuurpgramma wijzigen. (code 28)
Ik weet dus niet wat ik hieraan kan wijzigen. Heb net windows opnieuw geinstalleerd. En nog steeds dezelfde problemen als daarvoor.
Als ik naar stuurprogramma' s toega dan staat er dat er geen stuurpgramma' s voor dit apparaat vereist of geladen is.
Daar wordt ik dus ook niet wijzer van.
En als laatste de bronnen, ik denk dat het daaraan aan ligt.
- Interrupt-aanvraag 11
- Geheugenbereik 41000000 - 4101FFF
- Invoer/uitvoer-bereik 1010 - 1017
- Invoer/uitvoer-bereik 1018-101F
Ik denk namelijk dat het aan de intterupt aan vraag ligt, mijn netwerk kaart staat op intterrupt 11 maar ik heb ook al gehoord dat dit niets uitmaakt.
Weet iemand de oplossing? Zal toch wel leuk zijn dat ik geluid kan horen.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar windows " pakt " hem niet.
Ik zie een geel vraagteken staan en daarachter staat PCI Multimedia Audio Device
Fabrikant: Geen opgegeven ( weet ook niet hoe ik dit kan doen en hoe ik kan zien wat het merk is).
Hardwareversie: 002
Verder de apparaatstatus:
De stuurprogramma' s voor dit apparaat zijn niet correct geinstalleerd. Als u het juiste stuurprogramma wilt installeren klikt u op tabblad stuurprogramma' s en koest u vervolgens Stuurpgramma wijzigen. (code 28)
Ik weet dus niet wat ik hieraan kan wijzigen. Heb net windows opnieuw geinstalleerd. En nog steeds dezelfde problemen als daarvoor.
Als ik naar stuurprogramma' s toega dan staat er dat er geen stuurpgramma' s voor dit apparaat vereist of geladen is.
Daar wordt ik dus ook niet wijzer van.
En als laatste de bronnen, ik denk dat het daaraan aan ligt.
- Interrupt-aanvraag 11
- Geheugenbereik 41000000 - 4101FFF
- Invoer/uitvoer-bereik 1010 - 1017
- Invoer/uitvoer-bereik 1018-101F
Ik denk namelijk dat het aan de intterupt aan vraag ligt, mijn netwerk kaart staat op intterrupt 11 maar ik heb ook al gehoord dat dit niets uitmaakt.
Weet iemand de oplossing? Zal toch wel leuk zijn dat ik geluid kan horen.