Toon posts:

Re-design van site

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ok misschien had ik m'n vraag vorige keer verkeerd geformuleerd!

Zijn er toevallig mensen hier die altijd nog zin hebben om in samenwerkingend verband iets te maken? Ik wil namelijk m'n site HotLyrics.net een re-design geven. Zelf ben ik hier niet altijd even goed in, dus ik vroeg me af of mensen hier toevallig daarbij willen helpen en daarbij een soort samenwerking aangaan?
Het lijkt me leuk om date samen te maken en met meer dan 1 persoon denk ik dat je ook meer kan bereiken.
Maar m'n vraag is dus: zijn er mensen die dat wat lijken?

(ps: dit gaat niet om personeel ;), alleen om samenwerking)

Verwijderd

Als ik eerder ben dan een mod kan ik ff zeggen dat er in de faq staat dat dit niet mag. Je mag niet zomaar mensen vragen of ze (gratis) met je mee willen doen. Daar heb je sites als monsterboard.nl voor.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:02 schreef M4TR1X het volgende:
Als ik eerder ben dan een mod kan ik ff zeggen dat er in de faq staat dat dit niet mag. Je mag niet zomaar mensen vragen of ze (gratis) met je mee willen doen. Daar heb je sites als monsterboard.nl voor.
monsterboard.nl is als ik het goed heb om personeel te vinden?? aangezien ik geen werkgever ben heb ik daar geen interesse in |:(

maar ik zoek mensen die met mij dit samen willen maken.. ik denk dat ik hier de juiste/goede/leuke personen vind ervoor *D

Verwijderd

Volgens mij mag dit niet, ik heb ook eens gevraagd of ik zoiets mocht posten en dat mocht ook niet

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
nee, mocht bij mij ook niet

Verwijderd

Topicstarter
nou sluit hem dan maar ;)
ik wil geen problemen op dit forum vol mensen die veel meer verstand hebben van alles dan ik *D
dus sluit hem dan maar..is een goede uitdaging voor mij om zelf helemaal die re-design te maken 8-)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Maar je mag wel altijd advies vragen... *D

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Mail me maar wat meer info, I might be interested!

nog steeds een nickchange

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Nu alweer een redesign :?

Ik heb nog wel een design liggen op de plank voor een lyrics site :)

Neem maar ff contact met mij op!!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik ben ook wel intressed..maar alleen voor volgende week dan.. en als ik et natuurlijk lekker bij men portfolio kan zetten :P

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Mag niet maar iedereen is zo te zien geinteresseerd..

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Dit soort dingen zijn nog steeds niet toegestaan op GoT als je mensen, vriendinnen, weet ik veel wat zoekt moet je je tot de desbetreffende site richten, of een contactadvertentie plaatsten :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.