Toon posts:

40 gig hdd en bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
das grappig ik heb drie schijven:
4,4
20
40

deze laatste kan ik op geen enkele manier vinden in de bios maar onder win2k doen ze het allemaal....het is een asus p2 moederbord. Iemand een vermoeden?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op dinsdag 16 oktober 2001 18:42 schreef sofasurfer het volgende:
das grappig ik heb drie schijven:
4,4
20
40

deze laatste kan ik op geen enkele manier vinden in de bios maar onder win2k doen ze het allemaal....het is een asus p2 moederbord. Iemand een vermoeden?
kan zijn dat je een oude bios hebt en deze alleen de primary and secondary master and slave herkennen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Probeer zo'n progje te downnen dat er voor zorgt dat ie het wel doet (meestal te vinden op de site van de fabrikant), probeer eerst nog ff een Bios-update te doen, want meestal doet ie het daarna dan wel :)

Verwijderd

Topicstarter
kheb de bios geflashed...met de schijven lopen stoeien van primary master tot secondary slave...de kleine kan ie wel vinden de grootste niet... Wat bedoelde je met het progje...bios flash of iets anders? Gekke is dat onder win2k ze wel te zien zijn...?

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx

mooie grap er is een update van asus die daar niet was maar wel bij een andere site via google....nu gaat het beter.

bedankt voor de moeite
Pagina: 1