Counter-Strike Cheats in Actie...

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Check deze link,

http://counterstrike.zeroping.com/engine_files.cfm?Page=4&File=4772&CFID=4230519&CFTOKEN=3162621

Dit filmpje is HET bewijs dat nu ook in CS 1.3 alle cheats weer te verkrijgen zijn. Snappen sommige mensen het nu echt niet, dat ze alle plezier voor het meerendeel van de spelers wegnemen. 2 bad :( such lamers bestaan

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ja maar hier doe je gewoon niets aan. Deze 'cheat' wordt gerealiseerd door dll'etjes te vervangen door zelfgemaakte... Hoe wil je dat controleren? Een CRC-check inbouwen om te kijken of de dll wel goed is? Zelfs dat is er weer gewoon uit te patchen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Er zijn altijd wel cheats, zelfs 1 uur na een patch.

De "Echte" cheaters houden hun cheats voor zichzelf, en niet ze op internet gooien, zo komen er dus nooit mensen of het CS-team achter.

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Die gasten zijn ook niet slim... Je kan die cheat gewoon op die site downloaden...

• Sick Nick
  • Laatst online: 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 16 oktober 2001 18:58 schreef Kunyfyer het volgende:
Die gasten zijn ook niet slim... Je kan die cheat gewoon op die site downloaden...
Dat is dus een filmpje waarin je kan zien wat die cheat doet slimmerik :D

• Kunyfyer
Op dinsdag 16 oktober 2001 18:59 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Dat is dus een filmpje waarin je kan zien wat die cheat doet slimmerik :D
Wat is dit dan slimmerik? :D

File Name: OGCHook v4.1 (FullInstall).zip
Size: 2,743 KB
Format: WinZip Archive
Added: 10/15/01
Total Downloads: 613

Description:
OGC Client DLL Hook Cheat Install. Need I say more?

Readme:

Readme for OGC hook beta 4.1 ----------------------------

installation ------------ extract and run OGCHook_v1.3(FullInstall).exe the rest is magick

new things in beta 4.1 ---------------------- xbox hlh style boxes

xname toggels esp playername

xweapon toggels esp weapon

xcvarpatch command that unlocks the following cvars chase_active,r_fullbright,gl_wireframe,r_dynamic, r_lightmap

added some cleanup code which could prevent crash on map change and/or server change

readded target glow in green

edit:
linkje maar ff weggehaald

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 16 oktober 2001 19:01 schreef Kunyfyer het volgende:

[..]

:o
Wat een sukkels!
Zou dit de echte zijn? zal toch niet
[wel ff die link weghalen, ik :r op die lame cheaters. Nooit kan je lekker normaal spelen :(]

[edit]

Goedzo, linkje weg = minder lamers die het gebruiken !

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Hmz, maar in een reactie daaronder staat het volgende:

[copy en paste mode]
Excellent attempt by Nexty to alert the CS community that this hack is out there. However ZeroPing totally counteracts any good this movie does by handing out the hack alongside the movie. What an unbelievably stupid thing for a gaming site to do. Focking Morons
[/copy en paste mode]

Vaag :?

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

ik word ook helemaal para van cheaters! ik wou zelfs admin worden op de gamepoint servers! krijg ik deze mail terug van een of andere gay daar:
Heya,

Op dit moment zijn er 4 actieve CS admins. Ik ben er een van en
uit ervaring weet ik dat het aantal cheaters stukken meer is
geweest. Uiteraard houd dit niet in dat wij het wel goed vinden, ook
wij willen dat jullie fatsoenlijk kunnen spelen (hell, ik wil zelf ook
fatsoenlijk kunnen spelen :}).

Inmiddels is het grootste gedeelte van de BAK clan gebanned, de
rest volgt spoedig.

Volgens ons is het aantal admin voldoende en is het ook niet onze
primaire zaak om cheaters tegen te gaan, hoewel we hier wel
graag aan mee willen werken. Het is niet practisch om veel admins
op de servers te zetten, zo houd je de cheaters niet tegen. Je kunt
ze alleen de-motiveren om cheats te gebruiken.

Ik ben van mening dat het op den duur veel minder zal zijn als de
spelers eenmaal in de gaten krijgen dat wij geen cheaters
tollereren. De cheaters zoeken dan wel servers waar het de admins
een zorg is of er cheaters zijn (of erger nog, de admin zelf
cheaten...).

Helaas kan ik dus niet positief reageren op het verzoeken om
admin te worden. Mochten er een keer admins nodig zijn, kan het
zijn dat wij contact met jouw opnemen.

mvg,
**************** - GamePoint Half-Life admin
yeah right! ik heb daar echt nog nooit een admin gezien, terwijl ik wel bijna elke avond speel :r

triest....

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Grrrrrr :(
Waarom gaan die gasten dan niet UT of Quake spelen ofzo :r

• Bramster
  • Laatst online: 10-11 22:45
cheaten is gewoon veel te makkelijk in CS

PB moet gewoon support krijgen van valve, naar mijn mening de enigste manier om cheats tegen te houden

Verwijderd

Cheats verpesten gewoon heel CS! Heb ik een keer veel tijd om te spelen, komen er een paar teamkillers die de kick omzijlen! zwaar klote... |:(

• Kunyfyer
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:07 schreef Skuzz het volgende:
cheaten is gewoon veel te makkelijk in CS

PB moet gewoon support krijgen van valve, naar mijn mening de enigste manier om cheats tegen te houden
PB is gestopt :'(

• Bramster
  • Laatst online: 10-11 22:45
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:10 schreef Kunyfyer het volgende:

[..]

PB is gestopt :'(
nee man...
ze krijgen alleen geen goeie support van Valve, waardoor er dingen fout gaan (zoals mensen kicken die WEL een client hebben) daarom hebben ze bij wanadoo PB ervan af gehaald

• Kunyfyer
Gamers.nl
Valve's reactie op stoppen Punkbuster

(commentaar op interview met pm van Valve)
Zezeggen dus nu dat ze met het Punkbuster team hebben gepraat, en dat ze de Half-Life engine willen verbeteren om het gemakkelijker te maken voor andere partijen om anti-cheat programma's in te stoppen. Helaas is het nu al te laat en is Punkbuster gestopt. Ik denk dan ook dat deze statement even snel gemaakt is om de Counterstrike spelers te paaien, door te zeggen dat er wel wat aan gedaan zal worden. We zullen het zien in de toekomst.
Maar er wordt wel gewerkt aan een nieuw project :)
http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=9840

• Abom
  • Laatst online: 06-11 04:13
RobGay...uhm...Gee :P (j/k) de laatste 3 weken ben ik weer begonnen met spelen van Half-Life dat houd dus in dat er meerdere keren per week een Half-Life admin op de servers bij GamePoint zit, wij weten ook dat dit niet elke cheater tegen houd, maar als de admins er alleen verantwoordelijk voor zijn dat er geen cheaters op de servers komen, moet elke speler admin rechten hebben en dat wil je niet...

Valve moet iets degelijks doen tegen de cheats zoals ID (probeert) te doen met OSP.

Zoals ik ook in mijn mailtje zei, wij willen wel een handje helpen, maar het is onmogelijk om cheaters met onze resources te 100% bestreiden.

edit: typos :P

• Abom
owja, voor de mensen die het interesant vinden, er is een nieuwe soort anti-cheat project gestart. Als ik hier meer info over vind, post ik het hier wel even.

PS: dit is niet gamesgaurd.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Abominator bist dus dass?

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 20:18 schreef kixor het volgende:
Abominator bist dus dass?
Alsof hij jou herkent met je 'nieuwe naam' slimmerd |:( :P

• Abom
gekke kwek...

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Tadaaa, zie je nu wel :)

Hmm dan kom ik ook weer eens langs, moet ik wel even me aimbot installen anders kan ik niet winnen }:O

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18

Verwijderd

[..]

Description:

Readme:

installation ------------ extract and run OGCHook_v1.3(FullInstall).exe the rest is magick

xcvarpatch command that unlocks the following cvars chase_active,r_fullbright,gl_wireframe,r_dynamic, r_lightmap

added some cleanup code which could prevent crash on map change and/or server change

edit:
Dat ze die shit erbij zetten bewijst maar weer hoe slim he mens tegenwoordig is :( |:(

Verwijderd

Dit is dus waarom ik geen CS meer speel (al een half jaar niet meer).

Verwijderd

moet je eens installeren die cheat is lachen gek !
(hele cs naar de klote was niet eigen pc gelukkig :P )

was buurjongetje die zag het wou hem hebben ik speel al lang geen cs meer dus ik gaf em die link doet zijn cs het niet meer :) alles is Half-Life CS geworden levels kan je niet meer kiezen (jah Crossfire enz) en wapen icoontjes zijn van cs en wapens gewoon van HL :D

ik lach me hier helemaal suf !

Mzzls

Verwijderd

[..]

Description:

Readme:

edit:
gatverdamme !

goed dat je t zegt, had ik toch bijna die troep op me harde schijf staat, bah :( :r

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ten eerste: ik :r op cheaters......

maar als er dan een topic is over cheaten zie ik wel iedereen braaf replyen hoe lame cheaten niet is.....toch vertrouw ik dat niet helemaal, er zijn namelijk zoveel cheaters, zullen toch ook wel zulke nerds op GoT zitten???

als je als cheater nu gaat replyen dat je niet goed wordt van cheaters dan ben je wel het domste figuur dat ik ken, en toch zijn er mensen hier die dat doen heb ik t idee :? hoe kunnen er anders zoveel cheaters zijn, oke de meesten zullen zich wel ver uit de buurt houden van dit topic dan :?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 22:08 schreef ViperGTS het volgende:
ten eerste: ik :r op cheaters......

maar als er dan een topic is over cheaten zie ik wel iedereen braaf replyen hoe lame cheaten niet is.....toch vertrouw ik dat niet helemaal, er zijn namelijk zoveel cheaters, zullen toch ook wel zulke nerds op GoT zitten???

als je als cheater nu gaat replyen dat je niet goed wordt van cheaters dan ben je wel het domste figuur dat ik ken, en toch zijn er mensen hier die dat doen heb ik t idee :? hoe kunnen er anders zoveel cheaters zijn, oke de meesten zullen zich wel ver uit de buurt houden van dit topic dan :?
ik denk dat t veelal hele jonge spelers die t 'stoer' vinden oid.,

verder zou ik me echt niet kunnen indenken hoe iemand het in ze'n hoofd haalt te cheaten en al helemaal niet wat er dan nog aan t spel is...

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 20:16 schreef Abom het volgende:
RobGay...uhm...Gee :P (j/k) de laatste 3 weken ben ik weer begonnen met spelen van Half-Life dat houd dus in dat er meerdere keren per week een Half-Life admin op de servers bij GamePoint zit, wij weten ook dat dit niet elke cheater tegen houd, maar als de admins er alleen verantwoordelijk voor zijn dat er geen cheaters op de servers komen, moet elke speler admin rechten hebben en dat wil je niet...
hehe >:)

niks persoonlijks hoor! was alleen enigszins teleurgesteld c.q. gefrustreerd dat ik er zelf niks aan kan doen :P
Valve moet iets degelijks doen tegen de cheats zoals ID (probeert) te doen met OSP.
true.
maar het is zeker zo dat er veel te weinig toezicht is van admins! vandaar ook mijn vrijwillige aanbod om een beetje toezicht te houden. Ik ben daar tenslotte bijna elke dag te vinden!!!
Zoals ik ook in mijn mailtje zei, wij willen wel een handje helpen, maar het is onmogelijk om cheaters met onze resources te 100% bestreiden.
met het bannen van overduidelijke en hardnekkige cheaters (die daar bijna elke dag terugkeren met dezelfde cheats) schiet je al een heel stuk op! dat gebeurt natuurlijk al, maar niet in die mate dat het speelbaar is! als ik zes keer achter elkaar door een muur heen gefragged word, of achter een hoekje opgewacht word en daarna met een headshot geschoten word, dan ga ik gewoon weg!

stelregel: het moet speelbaar en leuk blijven!

• Bloodclot
  • Laatst online: 14:52

Bloodclot

Jawier!

dit wordt weer een gezellige topic over hoe kotsbaar cheaters wel niet zijn :P :9

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:30 schreef Bloodclot het volgende:
dit wordt weer een gezellige topic over hoe kotsbaar cheaters wel niet zijn :P :9
Ooh jolly ik doe ook weer mee

Ik :r op sjieters

Maar goed ik geloof ook niet dat er op Strikerz echt niemand sjiet. Dat kan haast niet....

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Waar blijft die lamer van een illem over hoe fantastisch hij cheaten vind.

Mjah, het mag algemeen bekend zijn dat ik ook :r op cheaters.

Steam

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01

Jag

Ik vind het gezeik over cheaters denk ik net zo irritant als de cheaters zelf. Altijd als er iemand goed bezig is, is er wel iemand die gaat flamen dat hij aan het cheaten is.
Alhoewel ik het toch ook wel eens heel vreemd vind hoe goed sommigen zijn. Dan zit je achter een box bij cs_siege, komt er gast de tunnel in en schiet je echt instantaan dood met een headshot. Maar goed, misschien is die gast wel gewoon erg goed, ik zou het niet durven zeggen. Wat ik wel durf te zeggen is dat ik niet erg goed ben :+.

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-11 07:51

Dentist

Next patient please...

Ik heb de cheat in actie gezien en admin er nu mee. Het is veel makkelijker om te zien of iemand cheat of niet. Spelen doe ik er niet mee, is nl. geen reet aan (de eerste keer 50 - 0 op een of andere duitse server is leuk, maar gaat bijzonder snel vervelen) en ik speel sowieso te weinig om het spelletje serieus te nemen (oftewel : het zal me aan mijn reet roesten of ik een goede score haal).

Wat ik wel heb is dat ik nu extreem paranoide ben als mensen bovenstaande actie beschrijven. Sommige mensen zijn goed, maar deze cheat is zo extreem geavanceerd dat een beetje slimme cheater dit soort acties zo makkelijk kan doen zonder op te vallen.

dubbel gevoel dus, maar ik kan de admins aanraden ermee te adminnen (als je dus zelf niet speelt) omdat het een stuk duidelijker wordt.

Dentist

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:43 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Ooh jolly ik doe ook weer mee

Ik :r op sjieters

Maar goed ik geloof ook niet dat er op Strikerz echt niemand sjiet. Dat kan haast niet....
Helaas wel... :( Het kan en het gebeurt door iig 1 toch redelijke bekende speler op Strikerz.

Waar ik eigenlijk op hoop, is 1 aanpassing in Urban Terror nl. objectives. Dat is het enige dat ervoor zorgt dat Urban Terror nog teveel Quake3 is.

Als ze dit doorvoeren en er wat extra wapens ingooien is CS history denk ik.

De mappen zijn erg gelikt, en zouden voor objectives super zijn. Er zijn geen hitbox issues. Urban Terror biedt bandaging, is veel realistischer.

Verwijderd

ik heb die klojo's met die cheat ook op mijn server gehad en ik heb er maar gelijk een ip en wonid ban aangehangen voor het leven zo blijven ze vanzelf weg in 2 dagen tijd 16 mensen met die klote cheat allemaal gekickederd voor het leven :):):) als alle admnis dat doen zijn die cheaters zo weg

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik heb er dus even mee zitten klooien en ben geschokt wat deze cheat kan. Ik heb geen idee of er meer cheats zijn die ZO geavanceerd zijn, maar dit schrikt mij wel af om uberhaupt nog op public servers te gaan spelen.

Gelukkig heb ik een paar favoriete servers waar we vaak met onze clan spelen, dus daar geen probleem.

Ik ben de laatste paar dagen veel cheaters tegengekomen, heb al geprobeerd om cheaters te bannen op public servers, maar je moet een paar dingen weten om dit voor elkaar te krijgen:
- zorg dat je de admin kan benaderen, dmv email bijv, door de "message of the day" te bekijken.
- zorg ervoor dat je het IP hebt van de server
- maak demos door de cheater te volgen, record <filename> om op te nemen, stop om te stoppen
- ga es naar de Counter-Hack site

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1