Toon posts:

Programmeer specificatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een beproefde methode om vast te leggen waaraan een webpagina/applicatie precies moet voldoen. Dit op zo'n wijze dat de programmeur hiermee exact weet wat hem te doen staat. Een soort programmeer specificatie.

Weet iemand goede online recources voor dit soort info?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 23:59
iets richting UML ofzo?

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
UML kan, maar je zou ook eens kunnen rondvragen of bevriende programmeurs iets door kunnen sturen L:)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:42

Gerco

Professional Newbie

Termen als RAD en SDD springen me in het geheugen... ik probeer ze vlug weer weg te drukken :+

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom probeer je ze vlug weer weg te drukken? Hoe werkt het voor jou?

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
SDW ?

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:42

Gerco

Professional Newbie

Op dinsdag 16 oktober 2001 18:18 schreef -NW het volgende:
Waarom probeer je ze vlug weer weg te drukken? Hoe werkt het voor jou?
Omdat ik ze tot nu toe alleen in een geforceerde schoolse manier ben tegengekomen bij een project dat een kleuter nog uit zijn hoofd zo kan inkloppen.

Maar bij grotere projecten zijn die documenten inderdaad erg handig.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Z

:)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

je zou ens kunnen kijken naar IAD.

Maar UML lijkt me voor een 'leek' de beste keuze (kleinste inspanning, maximum resultaat)

Anders zit je aan een definitiestudie (die vaak door de opdrachtaannemer en niet de opdrachtgever wordt geschreven) als je ECHT alles compleet wilt hebben.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1