Toon posts:

HELP! - TV Out - wel beeld maar zwart/wit

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een vraagje, ik heb momenteel een DELL Inspiron 7500 met een TV-out. Om Divx e.d. te bekijken heb ik snel bij de kabelboer een svhs(?) kabeltje gehaald met een SCART aansluiting.

Ik heb inmiddels alles aangesloten maar het beeld is zwart wit.... hoe ken dit? hoe kan ik dit oplossen, ik wil kleur!

De video chip is een ATI mobility Rage met 8mb

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Ik weet niet hoe het komt, maar een collega had het ook. Moet je een ander type kabeltje nemen.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
ik dacht dat je met scart alleen maar zwart wit kan krijgen, heb vaker van dit probleem gehoord..

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Verwijderd

Deze vraag is al enorm vaak voorbij gekomen. Gebruik de search eens en dan kom je snel genoeg een oplossing tegen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een kabel van 7,5 meter, weet niet of het daar aan ligt?

Ik heb dus die kabel en het aansluitstuk op de tv via zo'n SCART stekker. op die stekker kan ik ook nog video in en audio in aansluiten, daar zit de stekker van mijn Canon Ixus V op, en die is wel gewoon kleur. Dus via die scart moet kleur wel gewoon werken.

Waar ik die kabel heb gekocht heb ik gevraagd voor een SVHS kabel, moet het iets anders zijn?

toevallig sprak ik nog net iemand en die zei dat ik in windows iets op composite moest zetten, weet niet waar ik het kan vinden....

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Composiet is een gele cinch ipv. s-video (soort din geval)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kom op zeg, daar hebben we een search voor!
Antwoord is 1000x gegeven.
Je TV kan geen Svideo signaal aan.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

zoek eens op "zwart wit" en dan in dit forum en ook de [VB]

Verwijderd

Ondersteund je televisie wel svhs via scart?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik vrees dat op je TV-out settingen of je TV zelf op SVHS is ingesteld

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie, in eerste search niet directe gevonden wat ik zocht. net nog maar wat verder gezocht en volgens mij ligt het of aan de tv of weer aan het kabeltje. ik zie het maar als een verloren investering.

thnx anyway

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:46
Word het niet eens tijd om in de FAQ te zetten dat als ze zwart/wit beeld hebt via de S-video uitgang dat je TV dan geen S-video signaal ondersteunt en dat je óf een andere scartaansluiting kunt proberen (mits je tv dat heeft) of dat je een verloopstekker koop van S-video naar Composite (dat zit op vrijwel iedere tv). :)

Ik hoop dat men hier gehoor aan geeft! :7

Verwijderd

Deze vraag is al enorm vaak voorbij gekomen. Gebruik de search eens en dan kom je snel genoeg een oplossing tegen.
Inderdaad

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 oktober 2001 17:24 schreef Bl@de het volgende:
Word het niet eens tijd om in de FAQ te zetten dat als ze zwart/wit beeld hebt via de S-video uitgang dat je TV dan geen S-video signaal ondersteunt en dat je óf een andere scartaansluiting kunt proberen (mits je tv dat heeft) of dat je een verloopstekker koop van S-video naar Composite (dat zit op vrijwel iedere tv). :)

Ik hoop dat men hier gehoor aan geeft! :7
Ik ben bezig, ik heb in me favourites nu een mappie aangemaakt met faq-dingetjes... Deze heb ik er aan toegevoegd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.