Toon posts:

Casema Premium te tweaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al zijn casema premium getweaked? Zo ja hoe en waarmee.

Niet dat ik niet tevreden ben, maar het kan natuurlijk vaak nog sneller. Heb nu 17K up en 64 K down.

Dit premium abo is 100x beter dan zo'n loser basic abo. Snelle pings etc. Erg tevreden over!

sorry, sick_nick foutje herstelt

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 16 oktober 2001 16:50 schreef gve het volgende:
Heeft iemand al zijn casema premium getweaked? Zo ja hoe en waarmee.

Niet dat ik niet tevreden ben, maar het kan natuurlijk vaak nog sneller. Heb nu 17K up en 64 K down.

Dit premium abo is 100x beter dan zo'n loser com21 abo. Snelle pings etc. Erg tevreden over!
Nou, hier een chello gebruiker met een COM21 modem.
Gaat hier sneller dan bij jou, dus niet meteen die modem afkraken :(
Die modem kan snelheden tot 10 Mbit aan geloof ik, die lagere snelheid bij casema is omdat ze het bij HUN afknijpen. Heeft niks te maken met de modem.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Uit de FAQ:

Die eikels van Chello/@home/mxstream/[vul provider in] hebben mijn verbinding afgeknepen. Hoe voer ik die zooi op?

Je kunt het antwoord al raden: niet.
Bij mxstream wordt de snelheid in de KPN centrale bepaalt, er valt dus simpelweg niets te hacken aan je verbinding, tenzij je van plan bent de plaatselijke telefooncentrale binnen te vallen.
Bij kabel ligt dat iets anders. Door technische specificaties bij de makers van je kabelmodem op te vragen kun je een goed idee krijgen hoe die afgeknopen worden.
Over het algemeen werkt het zo: je modem download een firmware van een hoofdstation en in die firmware is de snelheid begrenst. De enige manier om daarom heen te komen is te zorgen dat je een "fake" hoofdstation neergooit, dat een ongelimiteerde firmware aan het modem doorgeeft, maar tegelijkertijd wel andere vitale communicatie met de kabelaar mogelijk maakt. Voor zover bekend is dit niemand gelukt. Daarnaast zal het waarschijnlijk vele malen duurder zijn dan een dikke huurlijn naar je huis te laten leggen. Je kunt dus stellen dat dat ook praktisch onmogelijk is.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.