twinview is weg?

Pagina: 1
Acties:

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
juist

Ik had altijd een geforce 2 mx kaartje en dat is nu V7700 deluxe geworden en doet het prima, alleen wilde ik ff kijken hoe het met de twinview opties zat maar ik kan heel het tabblad niet meer vinden onder XP.

heb 21.83 drivers installed..

Ben ik nou gek of moet ik het ergens anders instellen?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
niemand?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

kan, welk os draai je?
bij mij werkt twinview niet met deze drivers in win2k en wel met windows xp, soms zijn ze gewoon buggy

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zou even de drivers opnieuw installeren als ik jou was.
Ik heb zelf een ASUS V7100-T, met dezelfde 21.83 detonatordrivers, en het tabblad is gewoon aanwezig. Zo zou dat bij jou ook moeten zijn dus.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Zit er wel twinvieuw op die kaart :?

Tweakers Discord

Verwijderd

Twinview == MX, jij hebt een 7700, en dat is != MX

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 13:36 schreef Courage het volgende:
Twinview == MX, jij hebt een 7700, en dat is != MX
meaning what? ik heb toch echt TV OUT op die kaart.. en daar was twinview toch voor geschreven of ben ik nou gek?

Volgens mij is het enige verschil tussen een MX en een v7700 een aangepaste chip (snelheid en pipelines) en op m'n v7700 heb ik een video in en 2 x tvout (svhs en composite) (en nog een vr bril maarja die telt nie :) )
Dus ik zou toch gewoon twinview moeten hebben, want nu kan ik dus niet me tv instellingen goed zetten..

Verwijderd

Dat zie je toch echt verkeerd. Dat jij een tv-out hebt wil niet automatisch zeggen dat je mogelijkheid hebt tot twinview. Dat is juist een extraatje op de MX om die kaart aantrekkelijk(er) te maken.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Je bent niet de enigste die het niet heeft en het toch jammer vind :'(

Het ergste van alles vind ik nog dat mijn DeluxeTV geen TV meer kan "zien" als ik NVidea drivers installeer... nog meer :'(

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
uiteindelijk kan ik dus opmaken dat ik of me monitor op 640 480 moet zetten om het beeld weer goed te krijgen op de tv. (of 800 600 kweenie meer)

Dat sucks behoorlijk!

nou kijk ik niet echt veel divx op de tv, maar vond het altijd wel een welkome aanvulling op m'n avond programma. btje divx kijken op de tv en gotten tegelijk..

Da's lekker dan.. :(

• Spice

Spice

nee, dat is niet waar, deze drivers werken dus xx - elent bij mij (en das voor het eerst), helaas alleen onder xp, en je kunt nu op elke monitor afzonderlijk, de beeldgrootte en de refrehsrate heel gemakelijk instellen. Dus bij mij mon1, 1152 X 864, 85 hz (100hz zit er nog altijd niet in) en mon2, 800x600, 60hz. Vroeger was dit echt een gedoe met een hoop trail and error en zwarte schermen, hier had ik nu totaal geen last van

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 13:55 schreef Spice het volgende:
nee, dat is niet waar, deze drivers werken dus xx - elent bij mij (en das voor het eerst), helaas alleen onder xp, en je kunt nu op elke monitor afzonderlijk, de beeldgrootte en de refrehsrate heel gemakelijk instellen. Dus bij mij mon1, 1152 X 864, 85 hz (100hz zit er nog altijd niet in) en mon2, 800x600, 60hz. Vroeger was dit echt een gedoe met een hoop trail and error en zwarte schermen, hier had ik nu totaal geen last van
Aha, en wat voor kaart gebruik je ?

• Spice

Spice

gainward cardexpert geforce MX twinview GS

Verwijderd

Er zit helemaal geen TwinView op de kaart, je kan wel een Televisie erop aansluiten :P

Ofwel je sluit je televisie aam op de input van je VideoCard en ga naar de opties toe van je videokaart.
Nu ga je naar het tablad 'Device selection' en dan Druk je op "TV" en daar heb je je beeld op de tv :9~

Verwijderd

Ik had dat ook eerst, toen heb ik alles opnieuw geinstalleerd, eerst dus even als standaard vga adapter ofzow instellen en opnieuw installeren anders heel windows (wat bij mij dus werkte), maar ik zou dus eerst proberen om hem eerst als standaard VGA adapter in te stellen en dan weer de detonetor drivers installeren die je maar wilt (kheb 21.88, werkt perfect) *D

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Op Monday 22 October 2001 10:56 schreef jbalk het volgende:
Er zit helemaal geen TwinView op de kaart, je kan wel een Televisie erop aansluiten :P

Ofwel je sluit je televisie aam op de input van je VideoCard en ga naar de opties toe van je videokaart.
Nu ga je naar het tablad 'Device selection' en dan Druk je op "TV" en daar heb je je beeld op de tv :9~
jij bedoelt hier duidelijke OUTpuit van me vidcard.

anyway, ik heb nogal wat stroom op die kabel staan die van de pc naar de Tv loopt (komt vanaf de tv :( ) en aangezien ik in een oud pokke huis woon waar niets geaard is, moet ik eerst ff de pc zien te aarden..

(heb alleen nix in de buurt waar ik het aan kan hangen)

Pagina: 1