Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
bij mij werkt twinview niet met deze drivers in win2k en wel met windows xp, soms zijn ze gewoon buggy
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik heb zelf een ASUS V7100-T, met dezelfde 21.83 detonatordrivers, en het tabblad is gewoon aanwezig. Zo zou dat bij jou ook moeten zijn dus.
Amateurcoureur en fervent banktukker
meaning what? ik heb toch echt TV OUT op die kaart.. en daar was twinview toch voor geschreven of ben ik nou gek?Op woensdag 17 oktober 2001 13:36 schreef Courage het volgende:
Twinview == MX, jij hebt een 7700, en dat is != MX
Volgens mij is het enige verschil tussen een MX en een v7700 een aangepaste chip (snelheid en pipelines) en op m'n v7700 heb ik een video in en 2 x tvout (svhs en composite) (en nog een vr bril maarja die telt nie
Dus ik zou toch gewoon twinview moeten hebben, want nu kan ik dus niet me tv instellingen goed zetten..
Verwijderd
Het ergste van alles vind ik nog dat mijn DeluxeTV geen TV meer kan "zien" als ik NVidea drivers installeer... nog meer
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Dat sucks behoorlijk!
nou kijk ik niet echt veel divx op de tv, maar vond het altijd wel een welkome aanvulling op m'n avond programma. btje divx kijken op de tv en gotten tegelijk..
Da's lekker dan..
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Aha, en wat voor kaart gebruik je ?Op donderdag 18 oktober 2001 13:55 schreef Spice het volgende:
nee, dat is niet waar, deze drivers werken dus xx - elent bij mij (en das voor het eerst), helaas alleen onder xp, en je kunt nu op elke monitor afzonderlijk, de beeldgrootte en de refrehsrate heel gemakelijk instellen. Dus bij mij mon1, 1152 X 864, 85 hz (100hz zit er nog altijd niet in) en mon2, 800x600, 60hz. Vroeger was dit echt een gedoe met een hoop trail and error en zwarte schermen, hier had ik nu totaal geen last van
Verwijderd
Ofwel je sluit je televisie aam op de input van je VideoCard en ga naar de opties toe van je videokaart.
Nu ga je naar het tablad 'Device selection' en dan Druk je op "TV" en daar heb je je beeld op de tv
Verwijderd
jij bedoelt hier duidelijke OUTpuit van me vidcard.Op Monday 22 October 2001 10:56 schreef jbalk het volgende:
Er zit helemaal geen TwinView op de kaart, je kan wel een Televisie erop aansluiten
Ofwel je sluit je televisie aam op de input van je VideoCard en ga naar de opties toe van je videokaart.
Nu ga je naar het tablad 'Device selection' en dan Druk je op "TV" en daar heb je je beeld op de tv
anyway, ik heb nogal wat stroom op die kabel staan die van de pc naar de Tv loopt (komt vanaf de tv
(heb alleen nix in de buurt waar ik het aan kan hangen)