Op dit moment verbind ik mijn en buurman met mijn andere en zit daar zelf ook nog tussen. Er loopt 100mbit/s naar mijn ene buurman naar de switch. Op deze switch zit ook mijn vader,moeder,mijn ene broertje en een backupstreamer vanaf deze switch lopen er 4 100Mbit/s (multiplexing) naar de 2e switch naar de andere kant van het huisvanaf daar gaat er 1 100 MBit/s de NT domain server in, 2 100MBit/s de Novell fileserver, Mijn 2 werkstations, mijn andere broertje en mijn andere buurman.
Nu heb ik vaak dat als ik een (snachts) de algemene backup ga maken dat de boel gewoon dicht slopt. Daarom ben ik op zoek naar gigabit ethernet voor thuis. Iemand ervaring daarmee ? Waar kan je dat een beetje goedkoop halen want op de pricewatch staat het niet (gaat maar tot 100Mbit/s)
Nu heb ik vaak dat als ik een (snachts) de algemene backup ga maken dat de boel gewoon dicht slopt. Daarom ben ik op zoek naar gigabit ethernet voor thuis. Iemand ervaring daarmee ? Waar kan je dat een beetje goedkoop halen want op de pricewatch staat het niet (gaat maar tot 100Mbit/s)
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5