Blue Shift: Ik zit vast :(

Pagina: 1
Acties:

• bskibinski
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 18:30

bskibinski

Frontend Developer

Topicstarter
ja, ik schaam me er diep voor, maar ik kom niet verder. bijna aan het begin nogwel: het is op die plek waar al dat water naar zo'n disposal gaat en je hebt net een shotgun gepakt. ergens bovenin druk je op een knop en een platform met 3 elektrice gasten komen naar beneden, ik schiet ze dood, en zie dat daar beneden een lift is, maar die staat OFF, hoe zet ik die aan?
alvast bedankt

Accessibility first

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

als ik me goed herinner :) (heel lang nie meer gedaan) staat er een explosive crate op een lift daar. die mot je het water in douwen dan omploft de boel daar en moet je zelf het water in springen. die schroef dingen zijn dan weg. dan zie 2 marines die een 1 of andere gast naar beneden gooien. daarna zoek je ut zelf maar uit >:)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Klopt moet die crate in het water gooien maar bleu shift is een kl*te exp suc6 met het
PS* speel een azure sheep !

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 17:15 schreef RS_003 het volgende:
Klopt moet die crate in het water gooien maar bleu shift is een kl*te exp suc6 met het
PS* speel een azure sheep !
dude. Wat wil je hier nou mee zeggen. Ikke nie snappe

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij vind het spel niet leuk ;) Hij zegt dat de MOD Azure Sheep veel leuker is. Eigen mening..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Ik zit ook vast in Blue Shift, misschien kan iemand mij helpen. Ik heb net een of andere professor uit een container bevrijd. Nou zou je dus met een machinegeweer op een wagon (nadat je de krat waar die in zit kapot geschoten hebt) soldaten moeten gaan neerschieten die door een grote deur komen (in een walkthrough gelezen), maar bij mij gaat die deur niet open!! Mis ik iets?

Uit frustratie heb ik die professor al op 100 verschillende manieren om zeep geholpen :o
Pagina: 1