[Batch] Venster afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik weet eindelijk hoe een batch-venstertje zichzelf automatisch afsluit :) En omdat ik in de search zag dat veel mensen dit zich afvraagde, dacht ik, dan zet ik het hier effe neer :)

Je moet gewoon dit:
code:
1
2
@echo off
cls

aan het einde van je batch bestandje zetten, want als je clearscreen doet heeft hij niks meer om weer te geven en sluit hij zich automatisch af :)

They made me do it.

Verwijderd

je kunt ook een bij eigenschappen aanvinken, venster sluiten, ik d8 dat je dan wel eerst ff een snelkoppeling moest maken, maar zo deed ik het altijd

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13

LauPro

Prof Mierenneuke®

wat dacht je hiervan:
code:
1
exit

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:50 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik weet eindelijk hoe een batch-venstertje zichzelf automatisch afsluit :) En omdat ik in de search zag dat veel mensen dit zich afvraagde, dacht ik, dan zet ik het hier effe neer :)

Je moet gewoon dit:
code:
1
2
@echo off
cls

aan het einde van je batch bestandje zetten, want als je clearscreen doet heeft hij niks meer om weer te geven en sluit hij zich automatisch af :)
wat een onzin... heeft er dus niks mee te maken... als je echo on zet en geen cls sluit hij gewoon af... exit werkt wel maar alleen op nt-systemen... eigenschappen van je command venster daar kan je het afsluiten van je venstertje aanpassen

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 16:15 schreef betweter de volgende bagger:
wat een onzin... heeft er dus niks mee te maken...blahblahblah blaat.
Mag ik meneer de betweter wijzen op de microsoft knowledgde base artikel Q152682 ?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

-
OMG.
het is zelfs erger dan ik dacht! noemen ze dat logisch???
-

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1