Toon posts:

Alle Iiyama VMP bezitters!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie weten heeft de Iiyama Vision Master Pro 451 (A902MT) een paar mankementen: de hoeken verkleuren, (bij mij soms zelfs de hele scherm), trillende lettertjes, e.z.v.
Wat ik me nu afvraag:
Hoe zit het met de andere Vision Master Pro Modellen? Zijn die in orde of hebben ze dezelfde mankementen?
En vooral is er iemand die het opvolgermodel van VMP 451, namelijk de HA901D Vision Master Pro453 heeft? En is die nu OK?

• Hirogen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik heb hier de VMP 452 en die heeft ook de verkleuringen in de hoeken maar die kan je via het menu zogoed als wegwerken maar het hoort niet IMO volgens IIyama waarschijnlijk wel anders had die optie in het menu er niet ingezeten. :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Heb hier een VMP 450 en die draait al 2 jaar lang, dag-in-dag-uit 8 uur per dag en is nog steeds perfect.

Thuis heb ik 'em ook, maar daar zitten drie dikke strepen links van het beeld.

Verder nooit geen problemen, 't is een bèst monitortje.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Mijn VMP 410 doet het nog steeds perfect na zo'n jaartje :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:40 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Mijn VMP 410 doet het nog steeds perfect na zo'n jaartje :)
ik heb er hier ook 2 staan. allebei meer dan een jaar en nog geen enkel probleem gehad. staan toch gauw meer dan 10 uur per dag aan.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Hier ook eentje (VMP 450) van 2 jaar oud, doet 't prima. :D

Verwijderd

Mijn VMP 411 17" heeft ook trillende letters en het beeld is links een beetje schuin. Toch vindt ik het een fantastische monitor. Het beeld is superscherp en duidelijk. Behalve af en toe die lettertjes.

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan mag ik concluderen dat de VMP 450 wel helemaal goed is. :)
is deze de de voorloper van de 451? :?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Ik ken iemand die een 453 heeft, daar heb ik nog nix aan kunnen zien. Hij heeft hem ook nog maar een week, maar toch.

Wel vond ie hem een beetje onscherp, maar dat zou door de videokaart kunnen komen.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
VMP 452 niks mee aan de hand heb hem nu hmm denk 3 maanden

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 20:43
Ik heb een 450 van 2 jaar oud die nog steeds perfect is, en een 1,5 jaar oude 410 die het ook nog steeds perfect doet.
Ik ben een tevreden Iiyama-gebruiker dus :)

Workstation

Verwijderd

Ik heb zelf een VMP 451... ok de hoeken knipperen af en toe... maar dat is slechts de kleurcalibratie...die bij hoge omgevingstemperaturen zich sneller voordoet dan bij lagere..
Die bibberige lettertjes moet je zoeken in de videokaart..
Mijn Geforce 2 GTS trilt ook heeeeel licht.. sluit ik m'n buis aan op een G400 MAX dan is het beeld mooi en stabiel.. :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:55
Kheb nu al anderhalf jaar de VMP 510 en ben er ZEER tevreden over. Perfect gewoon!

• Sick Nick
  • Laatst online: 23:32

Sick Nick

Drop the top!

510 hier, doet het gewoon zoals verwacht.
Zou ook wat zijn, een dure bak die niet werkt. Dan zullen ze er niet veel van verkopen.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:48 schreef star het volgende:
Dus dan mag ik concluderen dat de VMP 450 wel helemaal goed is. :)
is deze de de voorloper van de 451? :?
YUP.

Heb zelf ook de 450, is ook mooier dan de 451, maareeh, geen prblemen, tot nu toe.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 21:32

C0nscious

Mysteryman.

m'n VMP400 doet het al 4 jaar perfect dag in dag uit..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 21:13
mijn VMP doet het tot nu toe nog goed, maar ik heb um ook pas 2 maanden ofzo

- Ruud

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 09:33

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle heeft ook een 452

Opeens een keer verkleuring in linkeronderhoek, maar dat was dus heel snel aangepast met die build-in menuoptie. Verder zeer tevreden met dit ding.

• Cowboy Henk
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Heb precies de monitor die jij bedoelt (zie signature) icm een GF2 GTS. Die van mij heeft wat anders, een luchtbelletje in het glas, heel klein welliswaar (0,5 mm³), maar nu ik weet dat hij er zit, valt hij wel op.

Verder een strak beeld, alleen de beeldvulling moet ik af en toe weer aanpassen, da's minder.

Hoeken/zijkanten en letters aanpassen komt bij meerdere monitoren voor, die aanpassingen-menu's zitten in alle monitoren tegenwoordig.

Blaat

Verwijderd

Hier een VM Pro 510 22".

En die is super :)

Nahja .. 1 dooie pixel, 1 vage pixel en rechtsonder een kleine verkleuring .. maar niet erg genoeg dat ik de moeite heb genomen het te proberen te corrigeren.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Hier ook een VMP 450, perfecte monitor, nooit problemen mee gehad.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31

BeaM-R

Powerrrrr

Ik heb hier sinds een maand ook de VMP 452 (MA901U) 19".
Geen problemen mee :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Kijk hierro al een paar jaar naar het scherm van een VMP 501 (21"). Nooit problemen gehad met de monitor :)

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:05
ik vraag me af of die bugs ook in de laatste series van de 451 hebben gezeten.

• Rene59
  • Laatst online: 08-07 20:34
HlpDsK schreef:
Hier een VM Pro 510 22".
En die is super :)
Same here :)

Verwijderd

Topicstarter
volgens het topic van de VMP 451 wel. :(
Ik ben erg benieud naar de HA901D Vision Master Pro453! Maar niemand schijnt hem te hebben... :(

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn 450 doet het na 2 1/2 jaar nog steeds perfect. Maar ik zou niet snel weer een Iiyama kopen na alle berichten over de 451 denk ik...

• Compacto
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 06:49
Hier een 453-er. Ik werk er nu zo'n twee maanden 45 uur per week achter en soms knipperen de hoeken donker-licht voor enkele seconden, maar verder prima beeld.
Was ie nou alleen maar van mezelf en niet van het werk....

Verwijderd

510 hier maar wel gelijk mijn laatste iiyama. ik wil voortaan een monitor die over dezelfde doppitch heeft dus ook aan de randen.

Voortaan voor mij sony of nec dus

• BoNeZ99
  • Laatst online: 25-07 20:42
Weet je het zeker met NEC? Ik heb een nec MS95F gekocht, zat een niet weg te werken Moiré effect in, werd omgeruild voor een monitor (vieze/half uur gepoetst) met hetzelfde probleem erger, weer gebeld, weer omgeruild, weer een niet weg te werken Moiré effect die nog es ff extra trilling geeft, en er zit een raaar geluid in. Beetje een transformator geluidje zeg maar.
Nou maar hopen dat ze vandaag terugbellen of ik een ander model NIEUWE monitor kan krijgen, of anders mijn geld. This sucks!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 09:55

ddZ

Op woensdag 17 oktober 2001 21:23 schreef MXL het volgende:
Hier ook een VMP 450, perfecte monitor, nooit problemen mee gehad.
Me2. Echt nog nooit problemen mee gehad, echt een topper :)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Op donderdag 18 oktober 2001 11:12 schreef SuB het volgende:
510 hier maar wel gelijk mijn laatste iiyama. ik wil voortaan een monitor die over dezelfde doppitch heeft dus ook aan de randen.

Voortaan voor mij sony of nec dus
Hhhm, de nieuwe iiyama's (bijv. de 22" ha202dt) hebben toch overal dezelfde dotpitch? :?

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:40

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

heb 4 weken geleden een nieuwe VMP 451 binnengekregen. volgens mij zijn de problemen voorbij, nog niets zien knipperen/verkleuren iig. hoop dat het zo blijft :)

Verwijderd

Topicstarter
na de repartie valt het knipperen ook wel mee, maar nu onthoudt hij de instellingen niet meer (VMP451)! :(
Dus ik ben me een beetje aan het orienteren.... :?
Ik ben best wel aan Iiyama gehecht en zoek dus nu een alternatief. Ik heb gehoort dat de VMP 453 dezelfde monitor is maar dan met dvi, dus dan zou die al afvallen.
Maar verder weet ik het ook niet :?
Ik dacht misschien ook aan een LCD van IIyama, maar ik weet niet hoe het beeld daar uitziet...?

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 14:15 schreef sewer het volgende:

[..]

Hhhm, de nieuwe iiyama's (bijv. de 22" ha202dt) hebben toch overal dezelfde dotpitch? :?
nee want daar betaal je voor. een sony die dat wel heeft bv kost iets van 3000

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:24 schreef star het volgende:
Zoals jullie weten heeft de Iiyama Vision Master Pro 451 (A902MT) een paar mankementen: de hoeken verkleuren, (bij mij soms zelfs de hele scherm), trillende lettertjes, e.z.v.
Wat ik me nu afvraag:
Hoe zit het met de andere Vision Master Pro Modellen? Zijn die in orde of hebben ze dezelfde mankementen?
En vooral is er iemand die het opvolgermodel van VMP 451, namelijk de HA901D Vision Master Pro453 heeft? En is die nu OK?
Ik heb ook een Vision Master Pro 451, en die had dat probleem vroeger ook. Vroeger idd, want ik heb nu pin 15 doorgeknipt aan mijn vga kabel en nu draait dat ding perfect. Geen verkleuringen meer, geen knipperend beeld.

Die pin 15 heb ik verwijderd owv het 75Hz probleem met de laatste nvidia detonator drivers, maar dat is nu niet meer nodig (schijnt het...)

Verwijderd

Ik heb hier een gloedjenieuwe Iiyama A902MT Visiomaster Pro 451. Ik heb inderdaad een donker hoekje onderin mijn beeld, maar die is constant. Die kan ik ook gewoon makkelijk wegwerken in het menuutje. Ik heb inderdaad soms ook wel eens last van wat onsrustige tekst. Ik dacht eerst dat het aan die knakenvidcard van mij lag. Een Intel i740. (I know, moet een replacment hebben) Maar als dat nog steeds zo is bij mijn nieuwe GF2 Titanium. stuur ik hem terug jah.

Verwijderd

ik heb een vmp 410 (a702ht) geen probs hier... heb hem al een maandje of 2

• baskabas
  • Laatst online: 05-04 12:26
Ik heb de Vision Master Pro 510 22" (zie sig) en heb geen problemen.

• Dirk J
  • Laatst online: 22-07 22:22
niet op mijn pc, maar we hebben wel een VMP 400 17" staan... nog nooit problemen mee gehad, heel goed ding, heeft alleen geen plat scherm maar dat was er volgens mij nog niet toen wij em kochten ;)

• Arnold
  • Laatst online: 07-08 14:33
ik had er last van (VMP 411 17"), maar dat kwam omdat hij te dicht bij m'n stereo/box stond...
door het magnetische veld wat dat gaf kreeg je dit soort effecten.
stereo + box verplaatst => probleem weg *D

Verwijderd

Mijn VM404 (S704ht) doet het perfect. Nog nooit probs mee gehad :D

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Op woensdag 17 oktober 2001 01:44 schreef HlpDsK het volgende:
Nahja .. 1 dooie pixel, 1 vage pixel en rechtsonder een kleine verkleuring .. maar niet erg genoeg dat ik de moeite heb genomen het te proberen te corrigeren.
Hmm, ik had m meteen teruggebracht.
Ik ga mijn Sony 24" ook terugbrengen, er zit een luchtbelletje in het glas (lijkt dus net een dooie pixel)
Schandalig!

• Diablow
  • Laatst online: 08-08 14:50
Met mmijn 451 toch nooit problemen gehad, in zomer nog wel heel somt wat verkleuring, zal wel daar temp. komen dan maar nu nergens last van. Hij hangt nu aan geforce 3 en hing ff aan voodoo5 5500, toen was hij dus nog net ietsje scherper, alleen vallen soms die lijntjes op. Maar 30 cm rondom mijn monitor is ook vrij, volgens mij is het dus gewoon hitteprobleem.

Verwijderd

mijn 451 weet het allemaal nog niet helemaal zeker... hij heeft het 7 maanden perfect gedaan... geen verkeurende linkerbenedenhoek.. en geen trillende letters...

Tot een maandje geleden... toen kwam het binnen 2 dagen ALLEMAAl.. en is sindsdien steeds erger geworden... :(

Geen Iiyama meer voor mij of mijn klanten... ik raad het ze nu gewoon af... en dat doe ik niet bij veel merken...

jammer hoor.. was ooit een supermerk

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21
Ik ben heel tevreden met mijn 510; geen gekke dingen of afwijkingen maar wel heerlijk beeld. Alleen zuigt de service nogal; na anderhalf jaar was 'ie laatst stuk gegaan ;( en de op- en afhaal service was ronduit tenenkrommend. Maar hij staat er weer in z'n volle glorie :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Mijn VMP 510 die ik heb sinds februari werkt supergoed, misschien niet zo superscherp als Sony of Eizo, maar ook maar de helft van het geld

Mijn volgende monitor wordt of een Iiyama of een Eizo Sony als ik daar het geld voor heb

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Hier thuis ook een VMP 410, superding; werkt al bijna 2 jaar 6 uur per dag en nog nooit problemen gehad.
Voor mezelf zit ik aan een VMP 510 of 512 te denken, maar die zijn wel fokkin' duur (fl. 2070,- resp. fl. 2120,- piek)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Ik had een VMP 452 gekocht zo'n 5 dagen geleden. Monitor deed het redelijk goed alleen was die een beetje onscherp op 1280x1024 (85hz). Na een tijdje bleek het OSD steeds zijn settings kwijt te raken als de monitor een tijdje uitgestaan had. Verder had die monitor ook wat last van trillende letters. Op een Matrox G400 waren de trillingen wat minder, maar steeds nog redelijk opvallend. Heb ik die monitor gister teruggebracht naar de Mycom (Eindhoven). Zag ik toevallig dat de demo monitor een VMP 450 ipv 452 was en ik vroeg of ze van plan waren om een nieuwere in hun showroom te zetten en of ze eventueel die VMP 450 wilden verkopen :P Dat bleek dus toen wel het geval en dus ben ik nu de bezitter van een VMP 450 voor fl 599,- met nog volledige garantie :o Monitor was alleen beetje vies, maar na een beetje poetsen ziet ie er zo goed als nieuw uit 8-) Verder is die echt een stuk beter dan die VMP 452 die ik eerst had. Tekst is beduidend scherper en de kleuren zijn helderder :) 1280x1024 op 100hz is wel mooi :P Ben een tevrede tweaker *D

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op zaterdag 20 oktober 2001 13:01 schreef Gogga het volgende:
Ik had een VMP 452 gekocht zo'n 5 dagen geleden. Monitor deed het redelijk goed alleen was die een beetje onscherp op 1280x1024 (85hz). Na een tijdje bleek het OSD steeds zijn settings kwijt te raken als de monitor een tijdje uitgestaan had. Verder had die monitor ook wat last van trillende letters. Op een Matrox G400 waren de trillingen wat minder, maar steeds nog redelijk opvallend. Heb ik die monitor gister teruggebracht naar de Mycom (Eindhoven). Zag ik toevallig dat de demo monitor een VMP 450 ipv 452 was en ik vroeg of ze van plan waren om een nieuwere in hun showroom te zetten en of ze eventueel die VMP 450 wilden verkopen :P Dat bleek dus toen wel het geval en dus ben ik nu de bezitter van een VMP 450 voor fl 599,- met nog volledige garantie :o Monitor was alleen beetje vies, maar na een beetje poetsen ziet ie er zo goed als nieuw uit 8-) Verder is die echt een stuk beter dan die VMP 452 die ik eerst had. Tekst is beduidend scherper en de kleuren zijn helderder :) 1280x1024 op 100hz is wel mooi :P Ben een tevrede tweaker *D
Ik ben sinds een aantal dagen de gelukkige bezitter van een VMP 452. Perfect beeld, ook gekocht bij Mycom. (Rotterdam)
Ze hadden de VMP 450 en de VMP 452 naast elkaar staan en
ik vond de kwaliteit van het beeld van mijn VMP 452 stukken beter.

• Moris
  • Laatst online: 03-07 12:09
Op donderdag 18 oktober 2001 10:58 schreef star het volgende:
volgens het topic van de VMP 451 wel. :(
Ik ben erg benieud naar de HA901D Vision Master Pro453! Maar niemand schijnt hem te hebben... :(
Hoi,

Ik ben de "niet trotse" bezitter van de Iiyama Pro 453 :'(
Zie maar op de volgende URL [topic=296744/1/25]

Moris

Verwijderd

Hoi ik ben een VMP 453 bezitter en heb er geen problemen ermee.
Heb er ff over gedaan om hem goed in te stellen maar nu is ie ook helemaal top.

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Is wel een topic over geweest. Er zijn inderdaad problemen met de 451, ik kan het weten ik heb ze ook (nog steeds).

ff de search gebruiken.

Nu ook zonder stropdas

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Hiero een VMP 410, prima ding en nooit geen problemen mee gehad. Wel heb ik de kap er een keer afgehaald, ongelooflijk hoe vuil dat zo een ding van binnen kan worden in anderhalf jaar tijd!

Die-hard Brexiteer

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:34

Dark

who tweaked the light?

Ik had eerst de vmp450 maar die heb ik na 1 jaar verkocht omdat ik |:( zelf een kras in coating had gemaakt die ik nogal irri vondt, verder nooit spijt van gehad behalve dat ik toen niet gelijk voor de 22" gegaan was...
Ik heb nu alweer een jaartje een vmp510 >:) (ja, ik pas nu beter op met poetsen ;)) zit er 10u+ daags achter en nog geen moment gedacht dat ie z'n geld niet waard was... heel tevreden dus, en geen mankementen.

Verwijderd

VMP 450 bolt hier perfect...

1 negatief puntje is dat als de screensaver effe draait ie zijn scherm niet meer helemaal vult, maar manueel effe goed zetten is geen oplossing, want hij verspringt na een minuut of 5 zo wel en als je hem dan hebt aangepast is ie weer te groot

kleuren en lettertjes zijn wel zeer goed

beter als sonys, samsungs en phillipsen die mijn kenissen hebben :p

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 11:31 schreef PhUn het volgende:
VMP 450 bolt hier perfect...

1 negatief puntje is dat als de screensaver effe draait ie zijn scherm niet meer helemaal vult, maar manueel effe goed zetten is geen oplossing, want hij verspringt na een minuut of 5 zo wel en als je hem dan hebt aangepast is ie weer te groot

kleuren en lettertjes zijn wel zeer goed

beter als sonys, samsungs en phillipsen die mijn kenissen hebben :p
Kijk kijk, nen Hasselaar op tweakers :)

Maar om ff terug te komen op deze topic: die problemen doen zich alleen voor bij de 451, dus reacties over andere monitor versies die het goed doen zijn overbodig.

Hierboven schreef iemand dat hij kon kiezen tussen de 450 en de 452, ik dacht dat de 450 al lang uit de handel was ?

Maar nog iets over Iiyama: ik vind het beeld van alle Iiyama's vreselijk wit, veel witter dan alle andere schermen die ik gebruik (o.a. een ADI Microscan 5P+). Wat spelen met Brightness en Contrast lost het niet op, het beeld blijft nog steeds heel erg licht vind ik. Iemand die dit ook vindt en misschien weet hoe je dat minder kunt zetten ?

Verwijderd

Topicstarter
dat bij de andere Iiyama nmonitors geen problemen zijn is helemaal niet waar! dan heb je echt het topis niet goed doorgelezen.
En ik heb ook een Iiyama en ik vind hem juist aan de donkere kant.

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

Op maandag 22 oktober 2001 08:39 schreef TheNarfstyler het volgende:

[..]

Kijk kijk, nen Hasselaar op tweakers :)

Maar om ff terug te komen op deze topic: die problemen doen zich alleen voor bij de 451, dus reacties over andere monitor versies die het goed doen zijn overbodig.

Hierboven schreef iemand dat hij kon kiezen tussen de 450 en de 452, ik dacht dat de 450 al lang uit de handel was ?

Maar nog iets over Iiyama: ik vind het beeld van alle Iiyama's vreselijk wit, veel witter dan alle andere schermen die ik gebruik (o.a. een ADI Microscan 5P+). Wat spelen met Brightness en Contrast lost het niet op, het beeld blijft nog steeds heel erg licht vind ik. Iemand die dit ook vindt en misschien weet hoe je dat minder kunt zetten ?
Heb je de kleur temp. al op 7500K gezet??
Staat standaard op 9300K.

Verwijderd

kep zelf VMP450 .. hele goeie monitor .. gekocht voor 850 piekies bij Powerline, omdat er een kras aan de zijkant (niet eens in de buurt van de beeldbuis dus) zat .. ;)
mijn dag was weer goed ;)
:7

Verwijderd

Ik hebbe eenvision master pro410. En ik ben er dik tevreden over :)
Al moet ik toegeven dat toen ik em voor de eerste keer aanzette... klonk! Dat was wel even schrikken... (8>
(Ander VMP bezitters snappen wel wat ik bedoel ;) )
Nu hoor ik het geeneens meer :z

Maar ik heb geen last van trillende letters enzo. Ik vind alleen (heeeeeeel af en toe, eigenlijk bijna nooit...) die twee zwarte lijntjes een beetje irriteren. Maar dat is alleen als ik er op let.
Het beste vind ik het mooie scherpe beeld >:) en dat diamondtron... de buis is kompleet plat... :9
Ik ben er in ieder geval dik tevreden over.

• The outer limits
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

hier een vmp 450

staat nu al 1,5 jaar aan. heeft totaal 7 resets gehad, verder nooit uitgeweest.
En ik zie niks, geen hoeken en geen andere dingen.

dus misschien had de topic beter alle vmp 451/452 bezitters kunnen heten

Akita

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dat weet je niet van tevoren, he? dat de rest wel goed is :)
Maar een topic over de 451 bestaat al....
en wat wil je met de 452 als topic?
ik dacht dat het de 453 is!

• Lynx
  • Laatst online: 09-08 23:16
Hoe zijn de ervaringen met de VMP 413 pro?

of hebben die ook zo'n brak beeld?

Verwijderd

Hier een VMP451 A902MT
Had ook het probleem van het trillen van het beeld enzo (niet zo vaak, maar toch wel storend), ik heb toen gebeld, en hij is opgehaald en gerepareerd. Nu doet hij het weer perfect, zoals het hoort voor een monitor van toen plm 1400 piek :).

• anc
  • Laatst online: 10-08 08:16

anc

Ik heb maandagavond die 451 opgehaald en gisteravond aangesloten. En ik werd nogal gek van dat onscherpe beeld. (trillende letters) ik heb gelijk gebeld en gevraagd of ik hem kan ruilen. Hij gaf me gelijk advies dat we hem kunnen omruilen voor een lg 915ft(tmfm weet ik veel wat die achtervoegsels zijn) plus.

Magoed deze 451 is net nieuw en nu al problemen ermee

• Termi
  • Laatst online: 10-08 15:54
Me VMP 410 doet het perfect :) alleen heel soms gaat ie zelf de instellingen verandere beetje schuinder en zo :(

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

de vmp 510 ruled hier al een hele poos >:) >:)

geen problemen gehad

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:18

mymind*

A Beautiful Mind

dude, check de datum.....

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Ja, en dat heet een oud topic.

Toevallig genoeg vraag heb ik hetzelfde probleem als de topicstarter (stor me er totaal niet aan) en vroeg me af hoe dat verholpen kan worden daar ik de monitor 2e hands heb en geen bon ofzo...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Vm pro 413 hier.
Die nog steeds goed werkt na 1,5 jaar. alleen m'n powerknop klemt een beetje..
iemand een tip :P

ooh verrek oud topic :D

[ Voor 13% gewijzigd door job op 04-10-2004 20:09 ]

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-08 22:06
Ik heb een iiyama vmp 454 na 2 jaar werkt hij nog steeds goed.
Voor €469 gekocht in oktober 2002

MvG. Jack©© 8)7

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik draai hier een VM pro 450 draait hier al 5 jaar constant nog nooit problemen mee gehad.
Enigste wat hier verkleurt aan mijn monitor dat is mijn kast eromheen van het vele roken :X

had beter niet kunnen reageren op zon oud topic denk ik 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Edwin van Cleef op 04-10-2004 21:06 ]

computer voor alle werkzaamheden

• Pollewob
  • Niet online
Oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.