Toon posts:

Computer loopt altijd! vast na half uurtje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een p200 om mp3tjes af te spelen maar nu loopt ie altijd vast na een half uurtje en geeft foutmelding met vxd en cache en nog een bende onzin

als ik nu internal cache disable werkt het wel goed maar kan ik niet meer normaal mp3's afspelen

kheb al een andere CPU geprobeerd maar dat hielp ook niet :(
tis ook geen warmteprobleem, word niet warm met zo'n koeling :)

iemand een idtje wat je hieraan kunt doen?

btw, heb power control ook al disabled in BIOS

Verwijderd

vxd is meestal iets uit de kern van windows...daar kom je volgens mij alleen vanaf na een nieuwe installatie...

Verwijderd

doe maar es een search op vxd's is wel boeiend; vaak iets met stukke drivers enzo (wellicht je geluidskaartdrivers oid)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05
Gebruik je Windows ME ?
Die staat namelijk bekend om zijn memory-leak probleem.

Je geheugen kan dus vollopen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
VXD == hardwareprobleem. Probeer eens _alle_ drivers van je computer te installeren/up te daten.

Verwijderd

Cry & Retry, ik neem aan dat je Win9x gebruikt en dat sux helaas gewoon. Dat wordt herinstalleren. Succes.

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
doe eens eerst en vooral je internal cache onmiddelijk aanzetten, dit vertraagd je computer enorm indien je het uit hebt staan

Verwijderd

Topicstarter
kheb windhoos 95, al 2x geinstalleerd :'(

internal cache staat idd aan, anders kan ik niet eens mp3tjes draaien :(

kan eens proberen oftie zonder soundcard ook vastloopt(is heel vaag ding,aztech, haast geen drivers voor te vinden)

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

ik had ook zo'n aztech soundkaart..ik heb dat ding er heel snel uitgerost! ik had veel vastlopers bij het installeren van die drivers.
ik had een of andere ISA versie..drivers stond op de master cd die ik er toen bij kreeg..
Nu een makkelijke PCI128 bulk 8-)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Heh. Dit heb ik ook 'es gehad met een pjoeter van een kennis. Of ik er 'es naar wou kijken. Meegenomen. Getest. Liep als een zonnetje. Terug, vastlopers na een kwartier, 20m.

Verschil: ik gebruik geaarde stopcontacten, hij niet. Blijkbaar bouwt die machine ergens een lading op als -ie niet geaard is.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42
Heb het ook gehad op mijn 2e pc (p166)..... werd er gek van |:(
Hele pc uit elkaar gehaald, weekje laten liggen en weer in elkaar gezet, alles opnieuw geinstalleerd en loopt nu weer als een zonnetje 8-)

Een pessimist is een realistische optimist

Pagina: 1