Beste mensen,
Kort geleden heb ik voor een siteje van mij phpBB gebruikt en volledig aangepast
. Eén van die aanpassingen is om één van de fori op een andere pagina te laten verschijnen (de topics van dat forum welteverstaan). Hardstikke leuk dacht ik zo, dus ik een beetje klussen en vergelijken met wat anderen gedaan hebben, met deze select query als resultaat:
Vervolgens wat gedoe om het topic een beetje vorm te geven:
Op zich ziet het er goed uit en alle topics verschijnen idd op de pagina die ik wil, TOTDAT.... er iemand een reactie op één van die berichten geeft. Dan ineens verschijnt die betreffende topic niet meer
aangezien ik bij iemand anders $replys--; heb zien staan dacht ik misschien werkt het dan, vraag me trouwens nog steeds af waarom ik dat dacht en waarom het iets uit zou maken, maar das weer een andere vraag
.Het werkt zowel zonder als met. Totdat iemand reageerd, dan werkt het weer niet, dus of het veel uitmaakt, zal wel niet.
Het spijt me voor de lange vraag en vele codes, maar ik vind dit ZO vaag en snap er ook niets van. Heb alles nu al kweetniet hoeveel keren nagelopen, maar kom er niet uit.
Iemand suggesties? .... zou erg welkom zijn
[volgens mij is het zo een stuk duidelijker, ACM]
Kort geleden heb ik voor een siteje van mij phpBB gebruikt en volledig aangepast
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <? $sql = "SELECT t.topic_title, t.topic_id, f.forum_id, p.poster_id, p.post_time, p.post_time, t.topic_time, u.user_sig, u.username, p.post_id, pt.post_text, pt.post_id, t.topic_poster FROM topics t, forums f, posts p, users u, posts_text pt WHERE p.poster_id = t.topic_poster AND p.post_time = t.topic_time AND pt.post_id = p.post_id AND t.topic_id = p.topic_id AND f.forum_id = t.forum_id AND p.poster_id = u.user_id AND t.forum_id = $ForumNummer ORDER BY topic_time DESC LIMIT $PostNummer"; ?> |
Vervolgens wat gedoe om het topic een beetje vorm te geven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <? $h = stripslashes($k['topic_title']); $depostergozar = stripslashes($k['username']); $postedtijd = stripslashes($k['post_time']); $message = stripslashes($k['post_text']); $replys = get_total_posts($k['topic_id'], $db, "topic"); $replys--; //dit heb ik bij iemand anders zien staan, het werkt zowel zonder als met. //Totdat iemand reageerd, dan werkt het weer niet. $topic_id = stripslashes($k['topic_id']); $posticon = "[img]\"$url_images/posticon.gif\"[/img]"; // Stukje slechte html ;) ?> |
Op zich ziet het er goed uit en alle topics verschijnen idd op de pagina die ik wil, TOTDAT.... er iemand een reactie op één van die berichten geeft. Dan ineens verschijnt die betreffende topic niet meer
aangezien ik bij iemand anders $replys--; heb zien staan dacht ik misschien werkt het dan, vraag me trouwens nog steeds af waarom ik dat dacht en waarom het iets uit zou maken, maar das weer een andere vraag
Het spijt me voor de lange vraag en vele codes, maar ik vind dit ZO vaag en snap er ook niets van. Heb alles nu al kweetniet hoeveel keren nagelopen, maar kom er niet uit.
Iemand suggesties? .... zou erg welkom zijn
[volgens mij is het zo een stuk duidelijker, ACM]