This space intentionally left blank.
Ik heb hem niet en wil hem ook niet, hij ziet er zeer onhandig uit en is volgens mij nog duur ook, dat heb ik niet nodig voor die paar keer dat ik een werkstukje typ
Ik heb 'm ook NIET, het lijkt me echt iets voor van die yuppen die geld teveel hebben... logitec rulez!
http://www.activewin.com/reviews/hardware/keyboards/ms/office_keyboard/index.shtml
Url-tje met 'n review, 'k heb 'm intussen in bestelling staan. Typt lekker en die rechterkant is heaven for frequent keyboard abusers
Url-tje met 'n review, 'k heb 'm intussen in bestelling staan. Typt lekker en die rechterkant is heaven for frequent keyboard abusers
Is dat die rechterkant met al die 'nuttige' knoppen?
Knippen (Control X), Kopieeren (Control C), Plakken (Control V), Verwijderen (Delete) en nog meer knoppen waar al 100 jaar sneltoetsen voor bestaan? Begrijp me niet verkeerd, Microsoft maakt perfecte keyboards, maar jou opmerking over 'frequent keyboard abusers' lijkt me niet terecht... Is juist voor niet zo frequent keyboard users lijkt me zo (die dus de sneltoetsen niet kennen)
Knippen (Control X), Kopieeren (Control C), Plakken (Control V), Verwijderen (Delete) en nog meer knoppen waar al 100 jaar sneltoetsen voor bestaan? Begrijp me niet verkeerd, Microsoft maakt perfecte keyboards, maar jou opmerking over 'frequent keyboard abusers' lijkt me niet terecht... Is juist voor niet zo frequent keyboard users lijkt me zo (die dus de sneltoetsen niet kennen)
Je hebt inderdaad gelijk, die shortcuts bestaan al sinds W95. Maar als je ze frequent gebruikt haal je uit zo'n keyboard zeker tijdswinst. Als je op regelmatige intervallen volledige nummerreeksen moet ingeven in een Excel blad dan vraag je je af waarom de TAB toets aan de andere kant van't keyboard staat (blad omdraaien enz.)Op woensdag 17 oktober 2001 12:00 schreef oVRoM het volgende:
Is dat die rechterkant met al die 'nuttige' knoppen?
...<knip>...
As stated, 't is een office keyboard, niet echt iets om mee te gaan gamen enz. Uit "vergelijkende" testen zou dit keyboard een 15 a 20% tijdswinst opleveren in de Office apps.
Mhja .. je hebt gelijk
TAB aan de andere kant van het keyboard? Ik heb twee handen, voor elke kant van het keyboard eenOp woensdag 17 oktober 2001 13:02 schreef dot.K het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk, die shortcuts bestaan al sinds W95. Maar als je ze frequent gebruikt haal je uit zo'n keyboard zeker tijdswinst. Als je op regelmatige intervallen volledige nummerreeksen moet ingeven in een Excel blad dan vraag je je af waarom de TAB toets aan de andere kant van't keyboard staat (blad omdraaien enz.)
En dingen als copy-paste enzo, als ik m'n klauwen op het toetsenbord heb liggen (99% van de tijd achter een pc), dan is control X sneller dan m'n hand helemaal opzij doen, en dan die Cut knop inrammen.
Ik kan het me echt niet voorstellen...As stated, 't is een office keyboard, niet echt iets om mee te gaan gamen enz. Uit "vergelijkende" testen zou dit keyboard een 15 a 20% tijdswinst opleveren in de Office apps.
AltijdMhja .. je hebt gelijk
Zitten die handige knoppen nou niet gewoon LINKS 

Of ben ik scheel
code:
1
2
3
| | | V |

Of ben ik scheel
Hehe, ik bedoelde de knoppen rechts
= ( ) tab enz
'k denk dat iemand zich indeed van kant vergist heeft
Ne mens kan niet altijd gelijk hebben, niewaar ?
= ( ) tab enz
'k denk dat iemand zich indeed van kant vergist heeft
Ne mens kan niet altijd gelijk hebben, niewaar ?
Kijkend naar dat bord vraag ik me af:
Waar is de 'Insert'-knop gebleven?
(niet dat ik m ooit gebruikt...)
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Ik heb em gekocht omdat ik dacht dat mijn PS2 aanlsuiting op mijn mobo kaduk was(Blijkt nu niet het geval te zijn maarja)
Ik moet zeggen ik betrap me er zelf nog op dat ik gewoon control c en v gebruik en niet de daarvoor bestaande knoppen. Verder zijn de knoppen boven wel handig. Je kunt achter elke knop een zelf in te stellen programma zetten. NU gebruik ik geen office van microsoft(gelukkig) Dus kon ik er mooi star office en ander programma's achter zetten. Zoals mijn rds radio en tv....
Verder valt de grootte wel wat mee. Ze hebben het gedeelte HOME, DELETE PAGE UP/DOWN wat kleiner gemaakt...
Ik moet zeggen ik betrap me er zelf nog op dat ik gewoon control c en v gebruik en niet de daarvoor bestaande knoppen. Verder zijn de knoppen boven wel handig. Je kunt achter elke knop een zelf in te stellen programma zetten. NU gebruik ik geen office van microsoft(gelukkig) Dus kon ik er mooi star office en ander programma's achter zetten. Zoals mijn rds radio en tv....
Verder valt de grootte wel wat mee. Ze hebben het gedeelte HOME, DELETE PAGE UP/DOWN wat kleiner gemaakt...
Heb ook al zitten zoeken op de foto ... misschien verstopt onder een of andere shift/lock functie.Op woensdag 17 oktober 2001 14:34 schreef Chillz het volgende:
[..]
Kijkend naar dat bord vraag ik me af:
Waar is de 'Insert'-knop gebleven?
(niet dat ik m ooit gebruikt...)
De 0 blijft 't blijkbaar nog steeds doen ... (inserten I mean
.K
Verwijderd
Die hebben ze verplaast.. . ZIt nu onder(dubbelknop) de =
De hele bovenste rij (funktie knoppen en de rij boven het numerieke gedeelte)) kun je uit en in schakelen door een F lock toets. Dus je kunt of de = gebruiken of de insert toets....
De hele bovenste rij (funktie knoppen en de rij boven het numerieke gedeelte)) kun je uit en in schakelen door een F lock toets. Dus je kunt of de = gebruiken of de insert toets....
Verwijderd
Ik wilde er een halen bij de Office Center, maar toen ik het ding aldaar beduimde ben ik tot de conclusie gekomen dat het ding verkeerd in elkaar zit. De handige knoppen zitten idd links. En je 'grijpt' automatisch naar rechts voor dergelijke functies; daar zit je muis, je insert, je del key, etc. etc. Aanslag is wel goed. Niet zo zacht als een Logitech (te zacht = meer typo's voor mij).
Links zit normaal niks. Ja, je capslock. Er zit niks dat je regelmatig gebruikt. Je bent tenslotte rechtshandig (ehr, tenzij je linkshandig bent. doh.).
Kan je daar niet aan wennen? Nee! Daar kan je niet aan wennen! Ik heb ooit 'es een split keyboard gekocht met een numeriek gedeelte dat je los kunt halen en cursortoetsen in de split. Da's handig, zo dacht ik, dan kan je die links neerzetten ipv rechts, dan heb je je muis lekker dichtbij. Fout. Misgrijpen, ergernis, geen gewenning. Numeriek terug op z'n plek.
Ik heb uiteindelijk de versie zonder de 'handige keys' genomen. Is nog handzamer ook, en 1/3 van de prijs. (F49,- ex btw.)
Links zit normaal niks. Ja, je capslock. Er zit niks dat je regelmatig gebruikt. Je bent tenslotte rechtshandig (ehr, tenzij je linkshandig bent. doh.).
Kan je daar niet aan wennen? Nee! Daar kan je niet aan wennen! Ik heb ooit 'es een split keyboard gekocht met een numeriek gedeelte dat je los kunt halen en cursortoetsen in de split. Da's handig, zo dacht ik, dan kan je die links neerzetten ipv rechts, dan heb je je muis lekker dichtbij. Fout. Misgrijpen, ergernis, geen gewenning. Numeriek terug op z'n plek.
Ik heb uiteindelijk de versie zonder de 'handige keys' genomen. Is nog handzamer ook, en 1/3 van de prijs. (F49,- ex btw.)
Kent iemand de precieze afmetingen van dit keyboard ?? Ik heb namelijk een computertafel met zo'n schuifgeval voro het keyboard. Ik heb met een normaal keyboard nog 4 cm ofzo over.
Maar het kunen er ook 55 zijn ??Op zondag 27 januari 2002 13:22 schreef Webmaster2002 het volgende:
Hij is plus/minus 52cm breed
Verwijderd
hou het maar op 52Op zondag 27 januari 2002 13:24 schreef Jaded het volgende:
[..]
Maar het kunen er ook 55 zijn ??Of weet je het zeker ?
Keej thanxOp zondag 27 januari 2002 13:26 schreef Webmaster2002 het volgende:
hou het maar op 52
Pagina: 1