Toon posts:

A7V266 afsluitproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst nieuwste BIOS-update geflashed (ver. 1002c) sindsdien krijg ik wanneer Win2k afsluit, dat mijn computer opnieuw opstart :( Toen ik ver. 1002b erop had staan, kwam ik gelijk in de BIOS-setup in safe mode, dat is gelukkig verdwenen :) , maar mijn computer blijft herstarten :? . Ik moet 'm dus handmatig uitschakelen.
Tips? Bekend probleem? HELP!

Verwijderd

Heb ik ook gehad met Windows 2000, en nu heb ik het met Windows 98.
Ik heb geen Asus moederbord, en daar ligt het volgens mij ook niet aan. Het was iets met afsluitproblemen van Windows, moet je ff op de site kijken voor een patch.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op dinsdag 16 oktober 2001 17:53 schreef Pindakaas het volgende:
Heb ik ook gehad met Windows 2000, en nu heb ik het met Windows 98.
Ik heb geen Asus moederbord, en daar ligt het volgens mij ook niet aan. Het was iets met afsluitproblemen van Windows, moet je ff op de site kijken voor een patch.
die patch was er toch alleen voor win98 :?
loop de bios settings nog eens na , mischien heb je wat verkeerd staan t.b.v afsluiten :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 17:58 schreef chucky666 het volgende:

[..]

die patch was er toch alleen voor win98 :?
loop de bios settings nog eens na , mischien heb je wat verkeerd staan t.b.v afsluiten :?
Dat weet ik niet. Ik weet dat hij er voor Win98 is, dus dan dacht ik dat hij er ook voor Win2000 was :?

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik deze patch vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Oehoe!!!! :+

Verwijderd

heheh ik heb het niet met afsluiten,maar met opnieuw opstarten.Ook na een biosupdate en met een MSI BXmaster.
Pagina: 1