• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-03 09:34
In het krantje van de Lucas Klamer (soort Makro) staat die voor dit bedrag aangeprezen! Kan dit wel, of is dit stiekem een prijs in euro's? Dit is nl bestwel goedkoop, maar het is wel een stukje rijden, om er even naar te gaan kijken.
Anders haal ik er vanmiddag even een 8-)

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Kan op zich wel. Het kan zijn dat het een Engeltalige versie is (NL is meestal iets duurder).

edit:

Sorry had de topic-titel niet goed gelezen
kheb pas een nieuwe bril 8-)

De Psion MX5 in "Ericsson vorm" ligt al een paar weken voor 700 a 800 gulden in de winkels (Dixons, V&D)

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 22:19
is waarschijnlijk excl. btw dus 565,25.
lijkt er toch al wel beetje op :P

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27

Keida

dr.

Yo, De_Truffel zit hier naast me. De prijs hebben we al omgerekend, dus dit is inclusief BTW. En zoals de titel al aangeeft, dit is de Nederlandse versie. Dus... Ho sorry, heb nieuwe bril nodig, had niet gezien dat bericht al veranderd was ;)

IJsdikte op de Elfstedentocht

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35
whoat?
vaag... in het makro krantje zelf staat toch ook een revo 8 mb, en dit is de nederlandse versie (staat er met koeien letters bij...) hij kost daar 399,- ex en 474,81 (dus 475) inclusief btw, ik kan niet vinden of dit in euro's of in guldens is. Maar het lijkt me heel erg sterk dat het in euro's is duzzz... Maar wel vaag dit en bij lucas kramer en de makro...
samen in gekocht ofzo :)

edit: typo

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dit komt denk ik doordat PSION "gestopt" is mnet de handhelds, ik denk dat PSION de handhelds die ze nog hadden voor een mooi prijsje weg gedaan hebben..

Verwijderd

yes.. lester heeft gelijk.. ze moeten er vanaf omdat ze ermee gaan stoppen..

psion is no more binnenkort :)
Pagina: 1