CPU koeler veranderen? ja of nee

Pagina: 1
Acties:

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
ik heb een PIII866 met standaard cooler

heeft het zin om de koeler te veranderen
en zo ja is het moeilijk om die ouwe eraf te krijgen??
en welke koeler is dan het beste voor mijn cpu?

alvast bedankt

Verwijderd

uhh lekkere vraag weer....

Tuurlijk is een beter koelblok+fan cooler voor je cpu...

Maar wat wil je ermee doen, volgens mij kan je beter ff de f.a.q lezen, en de search usen..

Verwijderd

Ik zou een nieuwe koeler aanschaffen als je of een veel te hete cpu hebt (lijkt me niet), je wilt oc'en of je wilt een wat stillere pc?

Welke van de drie wordt het? :P

• Tetsuo55

Tetsuo55

Topicstarter
ik heb en intel moederboard en een intel cpu dus overklokken zit er niet echt in
(ook niet veel zin in)

ik heb nog geen temperatuur meters kunnen vinden op mn systeem dus die heb ik denk ik niet
mn pc is wel aan de warme kant vind ik
maar dat is subjectief
en ik wil een raampje in mn kast maken dus een mooiere koeler zou ook wel leuk zijn :P

/edit/ en dat ding maakt lawaai als een trein heheh (komt mede door de extra case cooling fan op mn power module /edit/

Verwijderd

uhh tjah als je iets moois wil hebben omdat je dan door je glazen wandje naar binnen kan kijken, zou ik uhhh, een orb nemen..

Zoek maar hier op orbs dan kom je wel wat verder, uhh verder black light nemen, je cables rounden met fluor tape :o)

wordt wel cool dan zo denk ik!

Verwijderd

Heb je een slot-1 of een FC-PGA PIII?

Je wilt dus een mooie en stille koeler toch? :)

Verwijderd

lekker houden die koeler, de intel boxed koelers van >p3-800 zijn er goed en stil, kijk maar na bij www.tomshardware.com ff zoeken naar de cooler roundup.

• Tetsuo55

Tetsuo55

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:35 schreef Brabus het volgende:
Heb je een slot-1 of een FC-PGA PIII?

Je wilt dus een mooie en stille koeler toch? :)
deze FC-PGA PIII heb ik

uhm ja zoals ik zei het zou de extra fan op de power module kunnen zijn die zo luid is
maar die zit 5 cm van de cpu af dus weet nie zeker

• Tetsuo55

Tetsuo55

Topicstarter
wat ook welleuk is
de pc waa rik nu achterzti heeft zn fanexaust aan de voorkant
en die is koel hehe

het is een pII 300
:9~

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Maak eerst een raam. Kijk dan of je het uizicht mooi vind.
Is het niet mooi, probeer je ergens zo'n golden-orb op de kop te tikken. Het koelt ongeveer net zo goed als de standaard koeler, maar hij is wel mooi.

Geen inspiratie

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 08:09 schreef martijn12345 het volgende:
Is het niet mooi, probeer je ergens zo'n golden-orb op de kop te tikken. Het koelt ongeveer net zo goed als de standaard koeler, maar hij is wel mooi.
Dit is dus zeker niet zo. De intel boxed koeler is echt een topkoeler. De Gorb zeker niet. Scheelt je denk ik 5 graden. (stressed)

Verwijderd

Ben ik het helemaal eens, je kunt de 'standaard' Intel koeler vergelijken met een Fop32 of Alpha 6030 koeler.
(Niet de Alpha 6035, die is net iets beter)

;) Lekker laten zitten, die koelers zijn toppie, zeker voor een PIII, die maken niet zo'n puist hitte.

Verwijderd

Een gewoone Cooler Master maakt vrijwel geen geluid. Heb hem ook gehad en daar zit een mooi koelblok onder. Mieschien iets voor jou?

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:26

Japie.G

Colour Classic

ik zit met een zelfde soort probleem, een celly 400 met een daarop vastzittende koeler :r heel irritant, ik wil der een andere koeler op om te oc'en maar die koeler zit zo vast als ik weet niet wat man. lijkt wel of ze der epoxyhars tussen hebben gedaan :r:r. Wie weet hoe ik die ellendige intel koeler deraf gesloopt krijg.

ps die zalmans zien der ook wel phat uit :P

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op woensdag 17 oktober 2001 08:09 schreef martijn12345 het volgende:
Voor een intel processor is een golden-orb bijna net zo goed als een alpha-delta MP combo
Pagina: 1