Toon posts:

HD gestorven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik wilde opstarten gaf mijn pc een boot failure. Vervolgens startte ik op met de opstartdisk en toen, gaf hij aan dat er geen geldige FAT of FAT-32 partitie was. Toen ik wilde partitioneren gaf hij aan dat er geen hd is me systeem zat terwijl hij er wel in zat. Betekent dit nou dat m'n HD gestorven is?

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:01
Heb je al in de bios gekeken of de HD nog herkent wordt ? Er is meestal een auto HDD detect mogelijkheid probeer deze is. Als dit geen HDD oplevert kijk dan de bekabeling na.

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 01:21

Neowam

[Booting...]

Aan de meldingen te zien kan je idd een nieuwe in de winkel gaan halen :r

Verwijderd

Topicstarter
bekabeling en bios had ik al nagekeken, alleen heb ik nog een probleem. ik heb gister dus mijn bios geflashed, alles ging goed, in de avond deed mijn pc het ook gewoon. alleen vanochtend kreeg ik dat probleem met mijn hd, kan het aan die flash liggen?

btw ik hoor mijn hd wel gewoon draaien

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

- Het kan een hardware failure zijn. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat mijn schijf wel op toeren kwam maar de kop in de park-stand vast zat, na een klopje op de zijkant van de HD schoot de kop uit de park-stand en kon hij weer gedetect worden.

-In jouw geval lijkt het me toch echt dat het aan de BIOS-flash ligt, dit is de laatst gewijzigde situatie op jouw bak dus lijkt het me voor de hand liggen. Probeer je oude bios weer terug te flashen en kijk of je HD dan wel weer wil.

Download my music on SoundCloud