Ik heb het volgende probleem die ik niet met de search kan oplossen. Het probleem is simpel: Ik heb bij mijn buurman een KT7a en tb1200 geinstalleerd. OP 100mhz fsb werkt hij perfect, op 133 mhz loopt hij na zo'n 5 minuten vast(win98se). Het ligt niet aan de temperatuur(nog geen 50 graden) en het geheugen is pc133. Ik kan nog een BIOS upgrade doen naar 3r of nog hoger, maar ik betwijfel of zo'n BIOS update nou echt dit probleem oplost. Iemand tips?
Verwijderd
IK ik heb nergens last van.
draai al vanaf feb KT7a 1200.
en een bios upgrade kan nooit kwaad.
draai al vanaf feb KT7a 1200.
en een bios upgrade kan nooit kwaad.
Had bij mij spontane vastlopers vanaf dag 1, pas nadat ik de laatste (4A geloof ik) BIOS erop had staan was die onzin voorbij.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Staat je geheugen misschien op cas2 terwijl het die niet aankan?
It sounds like it could be either bad hardware or software
staat ie niet toevallig op 133 FSB / 44Mhz PCI? Want die staat er ook tussen je moet natuurlijk de 133/33 hebben!
En als ik je nou 90% kans geef dat je probleem met 3R of hoger opgelost is?Op dinsdag 16 oktober 2001 13:39 schreef Rocabo het volgende:
Ik kan nog een BIOS upgrade doen naar 3r of nog hoger, maar ik betwijfel of zo'n BIOS update nou echt dit probleem oplost. Iemand tips?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
dan wil ik weten welke pci kaartjes het 5 minuten trekken met 44MHz!!!
en je klokt je HD dan toch ook over?
It sounds like it could be either bad hardware or software
de oude soundcard en vga kaart in mijn oude pc trokken 41.5Mhz, das toch al closeOp dinsdag 16 oktober 2001 14:22 schreef joostb het volgende:
dan wil ik weten welke pci kaartjes het 5 minuten trekken met 44MHz!!!
Die BIOS upgrade wil ik sowieso doen. Misschien dat ik het inderdaad op 133/44 heb staan. Zal ff kijken bedankt voor de hulp. Nee het is cas2 geheugen, dus dat is het ook niet. Maar het zijn geen spontane vastlopers, maar gewoon structureel na ongeveer 5 minuten. Echt vreemd. Maar ik ga iig die update doen en kijken of ik misschien die pci bus te snel heb lopen, want er zit een goedkoop modempje in, dus dat zou wel een verklaring kunnen zijn.
Pagina: 1