Gezocht: Schema's voor zelfbouw HUB

Pagina: 1
Acties:

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 09:30
ik wil een nieuw zelf-knutsel project beginnen, en nu heb ik toevallig nog een hub of een switch nodig(om het even) kan iemand mij vertellen waar ik van zoeentje een schema kan vinden, moet minstens 5-poorts zijn...

• lama
weet dan niemand hier een schema voor een simpel 10baseT hubje???

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:01

Arjan A

Cenosillicafoob

Volgens mij is dat idd niet zo simpel.
Ik zou gewoon ff wat centjes betalen en zo'n ding kopen.
Is sneller, makkelijker, en je weet zeker dat het werkt :)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 13:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
titel verduidelijkt, gebruik aub duidelijke titels

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
denk dat hier geen schema's van in rond loop zijn

en als het zo simpel zou zijn dan zou iedereen er wel zelf 1 solderen ipv 1tje kopen

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In hubs worden veelal standaard chips van bv realtec gebruikt. Waarschijnlijk staat er in de spec-sheet van die chips al 90% van je hub/switch.

• lama
gaat me zekers niet om die paar tientjes, maar vind het gewoon leuk en moet iets te doen hebben op zelfbouwgebied vandaar

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:38
Vraag eens in een elektronicazaak. Hier op tweakers.net zijn we niet echt die hard HUB-bouwers (aangezien we hier allemaal met 100Mbit willen werken, en een 10Mbit HUB niet geschikt is)

In een elektronicazaak kunnen ze je meestal wel verder helpen aan een chip en meestal ook de beschrijving ervan.

• kroegtijger
  • Laatst online: 21-07 14:56
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar de meeste hubs zitten van de binnenkant eigenlijk gewoon als een bus in elkaar...... maar hou me dit ten goede, want ik weet het niet zeker/precies :? waarom vraag je het niet eens bij Display??

iRacing Profiel

Pagina: 1