Toon posts:

infarood netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hall,

is het mogelijk om een netwerk te maken door middel van infarood?

Ik heb een laptop met infarood poort, en me computer met internet ook. Kan ik via die infarood poorten bestanden / internet delen?
, Als dat kan weet iemand ook hoe?

Alvast erg bedankt!

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 09:30
kan zeker wel, IR is gewoon een seriele poort, maar IR moet wel elkaar kunnen zien, geen obstakels dus, een simpel rolletje plakband is al voldoende om het tegen te houden, dus is zeker niet gemakkelijk, je kun IR gewoon met fastlynx verbinden, moet je wel fastIR hebben, anders gaat het zo traag

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 09:30
edit: oeps dubbele post

Verwijderd

Topicstarter
HEEEL erg bedankt zo kan ik ook nog eens internetten op me laptop, (ben ik echt blij om)

maar fastlynx ik heb overal gezocht, weet mis niemand waar je dat kunt vinden?

en als ik infarood poorten met elkaar wil verbinden moet ikdan ook iets met IP adressen doen? of kan ik dat allemaal zo laten staan als het standaard staat

Verwijderd

Topicstarter
JAA ik heb het proggie gevonden geinstald enzo, maaar ik kan coneccten op COM1,2 LTP USB enzo op. maar op me laptop zit de infarood in gebouwd , op me PC zit de infarood aan de COM 1 poort, op welke poort zit die van me laptop dan?

Verwijderd

Tja, effe in je bios checken welke com poort eraan hangt......

Verwijderd

Topicstarter
ik weet aan welke com poort ie hang, maar wat nu hoe krijg ik verbinding kan iemand me het fijntjes ff uit leggen

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand hier iets van? :'(

Verwijderd

Ik wil dit eigenlijk ook wel ff weten...
Heb zo'n Sitecom fIR USB geval, en ik wil eigenlijk wel
ff een netwerkje bouwen (2 pc's, jaja :)) tussen m'n pc
en de laptop van m'n pa... Anyone? :?
Pagina: 1