Toon posts:

poort openen voor ICQ & MSN op Alcatel modem

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yo kenners,

Ik zou willen weten welke poort ik zou moeten openen om via een getweaked Alcatel Speed Touch home, files te kunnen versturen via bv. MSN of ICQ, ontvangen lukt wel...

Ook zou ik willen weten op welke manier ik die poort kan openen, ik kom nergens een stap verder....:(

Greetz en tot lezens.....Winkiller !!

Verwijderd

Ik probeer dit ook al zolang op m$ proxy 2.0... heb precies gedaan wat op de mikeysoft site staant, maat dat werk niet (of ik do het verkeerd)

En Pleaze kom nu niet met die F*^k Faq over portmapping, want wat daar instaat heb je ook niet echt iets aan :+

• dajersey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2025
hier een noob met hetzelfde probleem, ik word er helemaal gek van! Ik kan het niet oplossen met de search. Ik weet niet een hoe ik hem moet instellen!!
Ik bezit een alcatel modem i.c.m. xs4all adsl

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:40
download autoportmapping, connect naar je modem en stel je defserver in (voor meer hulp verwijs ik naar help file van autoportmapping.Als dit goed gaat hoef je nooit meer iets door te mappen...

suc6

Ontspan.

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08-2025
Thanks maar waar vinden we die??

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:52

Chakotay

Lick here to continue

Op woensdag 17 april 2002 13:40 schreef Dapie007 het volgende:
Thanks maar waar vinden we die??
Men gaat naar Google, en dan kome men in dit topic :)

Google komt ook op GoT :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

En daarbij is het helemaal niet zo moeilijk om via google de juiste poorten terug te vinden.

Maar ik zou dit maar even door lezen als je een file transfer wil doen via msn achter een getweakte alcatelmodem

M$ over msn file transver achter NAT

en voor de meeste poort-ten kun je hier terecht

poort lijstje
Pagina: 1