Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
BijvoorbeeldOp dinsdag 16 oktober 2001 15:24 schreef Genotix het volgende:
[..]
Yah zoals games, Unreal 2 enzow![]()
Anoniem: 33075
Dat zou theoretisch wel mee moeten vallen omdat de grote van de knoppen in principe in je resource file of form zitten besloten. XP zou die niet zomaar kunnen gaan vergroten...theoretisch althansOp dinsdag 16 oktober 2001 15:28 schreef DizzyWeb het volgende:
Da kan wel koel zijn... Maar dan zit je ook met standaard buttons, anders krijg je die baggergrote knoppen, omdat ze vergroot worden...
ziet der simpel uit ff naar XP booten
Anoniem: 23074
* Anoniem: 32243 pakt XP & VB er ff bij...Op dinsdag 16 oktober 2001 15:33 schreef mart__ het volgende:
[..]
Dat zou theoretisch wel mee moeten vallen omdat de grote van de knoppen in principe in je resource file of form zitten besloten. XP zou die niet zomaar kunnen gaan vergroten...theoretisch althans
Je hebt gelijk...Op dinsdag 16 oktober 2001 15:33 schreef mart__ het volgende:
[..]
Dat zou theoretisch wel mee moeten vallen omdat de grote van de knoppen in principe in je resource file of form zitten besloten. XP zou die niet zomaar kunnen gaan vergroten...theoretisch althans
WinBar heeft natuurlijk helemaal geen titlebar, dus ook die knoppen niet
Mischien nog iets om het mogelijk te maken om rechtstreeks MP3tjes te kunnen openen met WinAmp zodat je niet eerst op het iccontje hoeft te klikken en dan "openen" en dan afspelen... ja ja ik weet het, ik ben lui.
Toch?
Klopt. Mijn manifest is niet helemaal in orde nog volgens mij. Hij klaagt over incorrecte configuraties nu..maar hij heeft in ieder geval wel door dat er een manifest isOp dinsdag 16 oktober 2001 15:41 schreef DizzyWeb het volgende:
Ja, maar die vergroot ie niet... Die gebruikt ie gewoon.
Zal morgen is verder kijken moet zo weg
Ah, da kannik nie zien in WinXPOp dinsdag 16 oktober 2001 15:47 schreef KixAss456 het volgende:
nope, de plaatjes zitten vast in het programma (anders had je geen WinXP icon in W2k)
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:50 schreef DizzyWeb het volgende:
[..]
Ah, da kannik nie zien in WinXP
Hoe heb je hem tot zo ver gemaakt dan?Op dinsdag 16 oktober 2001 15:48 schreef mart__ het volgende:
[..]
Klopt. Mijn manifest is niet helemaal in orde nog volgens mij. Hij klaagt over incorrecte configuraties nu..maar hij heeft in ieder geval wel door dat er een manifest is
Zal morgen is verder kijken moet zo weg
Zie: http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dnwxp/html/xptheming.asp
Maar ik weet natuurlijk niet of winbar common controls gebruikt dat zal best wel toch? Mijn VB kennis is van de rest dus gewoon 0 zo'n beetje
URL verbeterd
Nope, Winbar == (100% && Own && Controls);Op dinsdag 16 oktober 2001 16:02 schreef mart__ het volgende:
Beetje copy/paste/edit van MSDN
Zie: http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dnwxp/html/xptheming.asp
Maar ik weet natuurlijk niet of winbar common controls gebruikt dat zal best wel toch? Mijn VB kennis is van de rest dus gewoon 0 zo'n beetje
edit:
URL verbeterd
Ah. Dat zou dan mijn problemen kunnen verklaren. Dan zit comctl32.dll waarschijnlijk ook niet in je project.Op dinsdag 16 oktober 2001 16:10 schreef KixAss456 het volgende:
Nope, Winbar == (100% && Own && Controls);
Helaas geen mooi geel/groen/weetikveel wat voor lelijk kleurtje in XP dan
Trouwens ik heb het nog niet gezegd maar dit is echt een goud programma..staat vanaf nu 24 uur per dag op mijn desktop! Trouwens zijn custom made "addon" dll's nog steeds niet mogelijk (kan me vaag iets van herinneren..dat dat misschien kon in de toekomst?)
typo's...ben veel te enthousiast
StatBar werkte niet op een P75 met 16mb.
Dit wel?
Blender....
Mischien zouden we de achtergrondkleur, dezelfde kunnen maken als van de Taskbar... maar dat moeten we ff bekijken...Op dinsdag 16 oktober 2001 16:13 schreef mart__ het volgende:
[..]
Ah. Dat zou dan mijn problemen kunnen verklaren. Dan zit comctl32.dll waarschijnlijk ook niet in je project.
Helaas geen mooi geel/groen/weetikveel wat voor lelijk kleurtje in XP dan
Trouwens ik heb het nog niet gezegd maar dit is echt een goud programma..staat vanaf nu 24 uur per dag op mijn desktop! Trouwens zijn custom made "addon" dll's nog steeds niet mogelijk (kan me vaag iets van herinneren..dat dat misschien kon in de toekomst?)
edit:
typo's...ben veel te enthousiast
In iedergeval werkt die wel op een P 166@200 met 256MB RAM!Op dinsdag 16 oktober 2001 16:22 schreef Andre21 het volgende:
Hmm wat zijn de systeem eisen?
StatBar werkte niet op een P75 met 16mb.
Dit wel?
Anoniem: 1815
Alleen na het restarten van WinBar krijg ik de balloon met new headlines
v1.1.77 onder WinXp (proxy uit)
Idd hij ververst alleen als je winbar opnieuw hebt opgestart!Op dinsdag 16 oktober 2001 16:30 schreef OG_outlaw het volgende:
Hmm ik krijg geen refresh (ook niet forced) en zie nog steeds de zelfde 'oude' headlines in de tracker
v1.1.77 onder WinXp (proxy uit)
Anoniem: 24259
als je bij de alarm functie geen tijd invult, dus gewoon leeg laat, geeft hij een runtime error nr 13, type mismatch. vervolgens word hij helemaal afgesloten.

- Als WinAMP niet speelt, fungeert de stop knop als 'eject' (files openen). Het plaatje van het blokje moet dan eentje met een onderstreept blokje zijn.
- Meerdere drive ikoontjes met de getalletjes er achter; voor elke drive eentje. In te stellen is WELKE drives moeten worden weergegeven. Klikken op 1 van de ikoontjes resulteert in 'classic mode'.
- Nogmaals; als de volume bar verschuift, terugspringen naar gelockte waarde (niet slechts een <beep>, nog nix van gemerkt?
).
Ga zo door, want ik heb in de afgelopen 3 jaar niets nieuws meer gezien wat ik als standaard bij een installatie installeer (op ultramon na) en dat zegt wat, dus je bent da MAN!
mijn opmerkingen:
- randjes rondom tracker (maar dat was al gezegd)
- misschien is het handig om rechts naast de tracker twee kleine knopjes te maken (omhoog, omlaag) zodat je ff snel door de ingeladen headlines kan scrollen, ipv dat je moet wachten totdat ie rond is geweest.
en als je winbar opstart met -nosound ?Op dinsdag 16 oktober 2001 17:45 schreef guillaume het volgende:
Geweldig proggie, maar bij mij loopt het ding steeds vast. Telkens als ik het programma start als ik Winamp al heb draaien krijg ik een BSOD met de melding dat wdmaud.sys een exception heeft verricht... Ik gebruik Win2k SP2 NL. Ik heb de modules voor Winamp en Volume Bar aan, maar ook zonder de volume bar loopt 'ie zo vast en zelfs regelmatig als ik winamp en volume heb uitgeschakeld...
(heb niet alle threads helemaal gelezen, dus missschien redundant)
- Datum misschien ook in YYYY-MM-DD formaat (a la MySQL)
- Iets of wat werk aan de installer. bv. winbar automatisch opstarten of mogelijkheid om standaard in startup te zetten of in ieder geval een program group aanmaken met link naar executable (of heb ik een bug?)
- Bij mij staat windows op E: geinstallerd. De installer wist dat en gaf alles goed aan, maar het pad naar winamp stond gewoon op c:\...
- Dat online/offline ding snap ik niet helemaal. Ga je daar nog netwerk stats inproppen? (totaal in en uitgaand verkeer)
- Als je met rechtermuisknop op leeg stuk balk klikt, dat je dan in het config menuutje komt, zou handig zijn.
Verder mijn complimenten. Mooi stukje werk.
Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?
Precies hetzelfde gezeikOp dinsdag 16 oktober 2001 17:53 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
en als je winbar opstart met -nosound ?
Iets meer configurabele datum/tijd zou wel mooi zijn ja.Op dinsdag 16 oktober 2001 17:59 schreef Jaaap het volgende:
- Datum misschien ook in YYYY-MM-DD formaat (a la MySQL)
+ netwerk traffic stats (incoming/outgoing)
+ optie voor automatisch loggen van tweakers headlines (dus dat je die kunt saven), of is dit al ergens anders mee mogelijk?
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Anoniem: 11056
* alleen als ik de kleur wil gaan veranderen van "panel background" loopt ie de ene keer vast en de andere keer doet ie het gewoon, ik draai hier met WindowsXP 2600 Corp. 1152x864,16bits.
iemand dezelfde probs?
* misschien kan je de hele interface eens een makeover geven, wat minder hoekig bv.
* eigen fonts gebruiken
* properties openen dmv RightMouseClick ipv "dat enge vinkje" rechts
* datzelfde geld voor dat kruisje.....
* autohide
Get on with it,... yeah
Ik vind 'm nu juist lekker strak.* misschien kan je de hele interface eens een makeover geven, wat minder hoekig bv.
* eigen fonts gebruiken
Zie de ToDoOp dinsdag 16 oktober 2001 19:24 schreef SMulTiE het volgende:
ik zou ook graag network-traffic zien,
Als het goed is, is het envelopje dan nog rood...maar ook een functie dat het schermpje blijft staan waarin staat dat je nieuwe mail hebt, want als je nu bv gaat schijten en je krijgt in de tussentijd een mailtje binnen kun je dat niet meer zien als je terugkomt bij je PC.
Dat was de vorige versie ook al, zijn we nog aant zoeken...Op dinsdag 16 oktober 2001 19:25 schreef PvH het volgende:
werkt ook lekker hierzo,
* alleen als ik de kleur wil gaan veranderen van "panel background" loopt ie de ene keer vast en de andere keer doet ie het gewoon, ik draai hier met WindowsXP 2600 Corp. 1152x864,16bits.
iemand dezelfde probs?
Zoals* misschien kan je de hele interface eens een makeover geven, wat minder hoekig bv.
Waarvoor dat dan* eigen fonts gebruiken
move.to/ToDo* properties openen dmv RightMouseClick ipv "dat enge vinkje" rechts
* datzelfde geld voor dat kruisje.....
Staat al in de todo* autohide
Get on with it,... yeah
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:34 schreef Femme het volgende:
[..]
Ik vind 'm nu juist lekker strak.
1 verzoekje: zou je ook een zipped versie kunnen maken, ik hou niet van installers...
Mischien is dit al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen zin om 150+ te lezen...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Anoniem: 11056
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:41 schreef KixAss456 het volgende:
Dat was de vorige versie ook al, zijn we nog aant zoeken...
[..]
* klopt, ik zoek ook, alleen weet niet waar
[..]
Zoals
[..]
* ik denk dat dit onder skinning & themes moet gaan vallen..
ieder z'n smaak, maar ik hou bv van die taskbar in XP, met die zachte rand ipv zo'n strakke liniaal lijn
[..]
* Waarvoor dat dan
[..]
* Als je het fontpath in de code gooit, kan iedereen toch lekker z'n eigen font kiezen
[..]
Staat al in de todo
[..]
mijn neus is niet zo lang als 3 pages .........
[..]
![]()
okeeOp dinsdag 16 oktober 2001 19:48 schreef Moartn het volgende:
Cool...
1 verzoekje: zou je ook een zipped versie kunnen maken, ik hou niet van installers...
Mischien is dit al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen zin om 150+ te lezen...
Maarre, graag een optie waarmee de kleur van de tekst van de tracker kan worden ingesteld, blauw op paars is niet te lezen, dus kan ik em nog niet gebruiken
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verder helemaal toppie maar is het niet wat om een CPU DNETC filter er tussen te maken ? zodat je buiten de koe om kunt zien wat het processorverbruik is ?? Hier wacht ik al erg lang op dat iemand dat uitvind...
Dat Volume, Free, Total, Usage moet eigenlijk Volume, Total, Free, Usage zijn. Dan is het veel logischer lezen als je die balk neemt omdat dan het volle gedeelte veel beter aansluit op het einde van de balk, snappie
They made me do it.
- "icoontjes" op zijn plaats houden na opnieuw opstarten, nu moet ik ze na elke reboot weer terug op hun plek zetten
- meerdere e-mail adressen, dat zou erg handig zijn.
- Skin(zelfde kleur als gebruikte windows skin(XP))
- een icoontje voor je temperatuur van de processor
- extra features wat betreft moederboard monitoring!
Verder draait hij super!!
KEEP UP THE GOOD WORK!
Anoniem: 26235
laatste post niet goed gelezen

alleen 2 dingen:
De email-checker: een optie om zelf een geluidje in te stellen bij nieuwe mail, ipv, die std. DIINNGGG! En misschien bij drukken op het knopje de mogelijkheid om gelijk de std. email-handler (bij mij Outlook Express, maar er zal vast wel ergens gewoon te linken zijn naar de std. email-handler?) te openen.
Teveel functies: met al die nieuwe functies die toegevoegd worden, past het er allemaal niet meer op. Misschien is het handig om hem scrollable te maken, zodat als je op de pijltjes links en rechts drukt, dat hij een module opschuift?
Verder is alles ok
Op een PIII-800EB neemt ie zonder tracker maar heel weinig, na een uurtje heeft ie maar een paar seconden. Bij veel configgen gaat het wel een stuk sneller. Met de tracker is het ongeveer 1%, vanwege het continue scrollen.En hoeveel proc. hij nodig heeft? Kweenie...
Mja, zit een foutje in: hij refresht ze nu eerst van de lokale file en gaat daarna de tracker downloaden ipv andersom... Je moet dan ff 4 minuten wachten dan zou ie het wel moeten doen. Is al gefixt, ff wachten op de volgende releaseHmm ik krijg geen refresh (ook niet forced) en zie nog steeds de zelfde 'oude' headlines in de tracker
Ik kijk er naarals je bij de alarm functie geen tijd invult, dus gewoon leeg laat, geeft hij een runtime error nr 13, type mismatch. vervolgens word hij helemaal afgesloten.
die worden in de volgende release ook mooi 1 pixel dunrandjes rondom tracker
Met een eerdere versie had iemand hier ook al last van; waarschijnlijk ligt het aan je driver... Met -nosound doet WinBar namelijk helemaal niks meer met het geluid...Geweldig proggie, maar bij mij loopt het ding steeds vast. Telkens als ik het programma start als ik Winamp al heb draaien krijg ik een BSOD met de melding dat wdmaud.sys een exception heeft verricht...
Dat is de grootste .plan voor versie 1.2+ netwerk traffic stats (incoming/outgoing)
Het hele proggel is er nu eenmaal niet op gebouwd om skinbaar te zijn, dus ik denk niet dat dat gaat lukken* misschien kan je de hele interface eens een makeover geven, wat minder hoekig bv.
* eigen fonts gebruiken
Het is eigenlijk ook geen installer; het is een self-extractorzou je ook een zipped versie kunnen maken, ik hou niet van installers...
In de volgende build is het de Windows-'highlight' kleur; die contrasteert meestal wel goed met de standaard achtergrondkleur. Misschien komt er later nog een optie om de kleur zelf te bepalen...Maarre, graag een optie waarmee de kleur van de tekst van de tracker kan worden ingesteld, blauw op paars is niet te lezen, dus kan ik em nog niet gebruiken
Gebruik de -screen command line optie... Ik zoek nog een manier om aan windows te vragen wanneer de bar gerefreshed moet worden.Winbar in combinatie met ICQ aan de rand van het scherm gaat hier helemaal fout!
Jah ik weet ervan; is al gefixed en de volgende release zal er geen last meer van hebben"icoontjes" op zijn plaats houden na opnieuw opstarten, nu moet ik ze na elke reboot weer terug op hun plek zetten
Dat gaat lastig worden; ik weet geen manier om dat soort dingen met VB uit te vragen, en om nou externe programma's te gebruiken (zoals MBM) vind ik ook niet echt een nette oplossing...een icoontje voor je temperatuur van de processor
extra features wat betreft moederboard monitoring!
Anoniem: 16192
They made me do it.
=Je msn start automatisch op (msn 4, xp in mijn geval).
=Dan start je winbar
=Op dat moment werken de 'o' 'a' knoppen nog niet!
=Je opent msn, en sluit gelijk af met 'x' waardoor hij naar de systeemtray gaat
=Nu pas werken de 'o' en 'a' knoppen....
Welke Windows versie heb je?Op dinsdag 16 oktober 2001 21:38 schreef Kertje het volgende:
dat resolution gebeuren is nog een beetje buggy, verder heb ik bij memory steeds tussen de 200 en de 255 en nooit lager...lijkt me niet kloppen?
move.to/todoOp dinsdag 16 oktober 2001 21:46 schreef Timpie2000 het volgende:
WinBar gebruikt bij mij 7Mb geheugen en dat loopt op naarmate het langer loopt, verder zou ik dat scrollen van de headlines graag uit willen zetten (gewoon continu laatste headline)
als je meer dan 1 gig
ik denk meld het toch ff
Voor de rest BETUR, lekkerder dan statbar. Jammer dat het altijd zoveel geheugen vreed.
Kun je ook met TweakUI uitzetten, die pijltjes. Ik heb er hier geen last van in ieder geval.Op woensdag 17 oktober 2001 09:47 schreef RD het volgende:
Ik zou alleen de shortcutpijltjes uit het quicklaunchmenu halen. Je krijg nu vervormde icoontjes.
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Anoniem: 3652
En als je dan toch bezig bent, mischien een Seti@home monitor. (een klein dingetje wat de status van je workunit aan geeft). Hoe? Vraag waar de client staat, open uit die dir het bestand state.sah en kijk naar de regel prog=<getal>
0 = 0% done, 1 = 100% done. (zo moeilijk moet dat toch niet zijn...)
dat zou wel kunnen, maar kun je niet beter ff de klok aan zeten?Op woensdag 17 oktober 2001 10:01 schreef GHOst. het volgende:
Nog een requested feature van mij: iets van ingebouwde anti-RSI pauzeersoftware die de input van je computer bevriesd als je te lang zit te klooien. Erg handig voor mensen die op stage zitten. "Ja sorry, ik kan nu even 5 minuten niks doen, mijn computer zit even vast..." (Of slaat dit nou weer helemaal nergens op?)
RD
Oh, en natuurlijk ook een tekstverwerkingsprogramma en een SFTp en FTP programma in een. En als jullie dan toch bezig zijn dan kan er vast ook nog wel een webserver in, dan hoef ik Apache niet telkens te configureren..
Lijkt mij wel vrij handig, met de klok zou ook kunnen, maar is wat minder draistisch, dan dat je hele pc hangt!Op woensdag 17 oktober 2001 10:01 schreef GHOst. het volgende:
Nog een requested feature van mij: iets van ingebouwde anti-RSI pauzeersoftware die de input van je computer bevriesd als je te lang zit te klooien. Erg handig voor mensen die op stage zitten. "Ja sorry, ik kan nu even 5 minuten niks doen, mijn computer zit even vast..." (Of slaat dit nou weer helemaal nergens op?)
edit:
En als je dan toch bezig bent, mischien een Seti@home monitor. (een klein dingetje wat de status van je workunit aan geeft). Hoe? Vraag waar de client staat, open uit die dir het bestand state.sah en kijk naar de regel prog=<getal>
0 = 0% done, 1 = 100% done. (zo moeilijk moet dat toch niet zijn...)
Anoniem: 18165
klik - mail checken
ctrl + klik - mailclient opstarten
modifier key en mailclient uiteraard instelbaar maken
Als je dan toch eventjes gaat proggen kun je er beter meteen een heel OS omheen bouwen. Dan hoef je die bar ook niet meer zelf te installeren!Op woensdag 17 oktober 2001 10:22 schreef Timpie2000 het volgende:
en als jullie er nou ook nog een webrowser in doen, en een ding waar ik de koers van de AEX op kan volgen, ben ik helemaal blij
Oh, en natuurlijk ook een tekstverwerkingsprogramma en een SFTp en FTP programma in een. En als jullie dan toch bezig zijn dan kan er vast ook nog wel een webserver in, dan hoef ik Apache niet telkens te configureren..
FemOSOp woensdag 17 oktober 2001 10:27 schreef Femme het volgende:
[..]
Als je dan toch eventjes gaat proggen kun je er beter meteen een heel OS omheen bouwen. Dan hoef je die bar ook niet meer zelf te installeren!
idd, lijkt me wel lache!Op woensdag 17 oktober 2001 10:36 schreef blackboarder het volgende:
[..]
FemOS
Dit kan je toch ook bereiken door het aantal headlines op 1 te zettenOp dinsdag 16 oktober 2001 21:46 schreef Timpie2000 het volgende:
WinBar gebruikt bij mij 7Mb geheugen en dat loopt op naarmate het langer loopt, verder zou ik dat scrollen van de headlines graag uit willen zetten (gewoon continu laatste headline)
Net ff getest, maar bij blijft dan scrollen... DUH!
[edit2] Nog ff gekeken.. maar als je "Show each headline for x seconds" instelt op 99 moet daarmee te leven zijn denk ik
*zucht*
- Winbar positionering nakijken en fixen
- Battery status als default uitzetten, de klok+datum als default aan
- Zorgen dat Winbar altijd goed staat (met of zonder -screen)
- Ping
- Multi-monitor
- DU meter
- Floating
- RC5
- Netwerk drives bij de HDD Space (instelbaar)
- Netwerkadapter kiezen
- Koeienteller
- Autohide
- Proxy bij TimeSync
- MSN ook away als tie in Systray staat
- Volgende winamp nummer in tooltip zetten
- Met 1 HDD, geen Grand Total meer eronder
- Winbar op 2 hoog (of scrollen) (mischien)
- Playlist dropdown (heel misschien)
- Winbar skinnen (heeeeeel mischien)[/quote]
- Lelijke randje om headlines weg (instelbaar maken)
- HDD Grand Total naast icoontje (instelbaar maken)
- Winamp-module een Jump-to-file knopje
- Als WinAMP niet speelt, fungeert de stop knop als 'eject'
- "icoontjes" op zijn plaats houden na opnieuw opstarten
- meerdere e-mail adressen, dat zou erg handig zijn.
- Skin(zelfde kleur als gebruikte windows skin(XP))
- een icoontje voor je temperatuur van de processor
- extra features wat betreft moederboard monitoring!
- gewoon continu laatste headline
- Eigen XML bestand kunnen importeren (van Nu.nl, of AEX etc.)
- Mail checker: - klik=mail checken - ctrl+klik=mailclient opstarten
- Bij nieuwe mail, geluidje in kunnen stellen...

Denk dat 1.2 nog wel een paar maandjes duurt als ik dat lijstje zo zieOp woensdag 17 oktober 2001 12:15 schreef KixAss456 het volgende:
Todo:
- Winbar positionering nakijken en fixen
[blaat]
- Mail checker: - klik=mail checken - ctrl+klik=mailclient opstarten
Nee hoor, want echt niet alles wat hier staat gaat in 1.2 komenOp woensdag 17 oktober 2001 12:29 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Denk dat 1.2 nog wel een paar maandjes duurt als ik dat lijstje zo zie
- Winbar positionering fixen
- Netwerkadapter kiezen + DU info voor die adapter
- Ping
- Eigen XML bestand kunnen importeren
En verder nog wat kleine dingetjes
Dit is in de volgende build (79, die staat al online
- Lelijke randje om headlines weg
- "icoontjes" op zijn plaats houden na opnieuw opstarten
Degene die nu bij winbar zit en de gene die NT gebruikt en alleen de nieuwe .ocx in system32 gooien lost dit niet op.
Ik quote mezelf ff want ik zag dat er iets mis was gegaan met mijn post,......en misschien is het toch wel een handig puntje,...tenminste dat vind ik danOp dinsdag 16 oktober 2001 17:43 schreef Yoda het volgende:
- misschien is het handig om rechts naast de tracker twee kleine knopjes te maken (omhoog, omlaag) zodat je ff snel door de ingeladen headlines kan scrollen, ipv dat je moet wachten totdat ie rond is geweest.
Anoniem: 27459
win98 2eOp woensdag 17 oktober 2001 08:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Welke Windows versie heb je?
kan 'ie bij de volgende release ook naarboven toe openen?
thnx.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
misschien te weinig ruimte???Op woensdag 17 oktober 2001 13:40 schreef Beurlap het volgende:
Ik heb bij hostname mn IP erbij staan, maar telkens als ik iets verander in de configuratie dan gaat automatisch het "v-tje" voor 'show IP adress' weg
Nee, dat is het niet. Ik heb nu bijvoorbeeld mn IP erbij staan, en er is zelf ruimte over. Als ik nu op winbar configuration klik dan is mn IP gelijk verdwenen, zelfs als ik nog helemaal nix aan de configuratie heb veranderd.Op woensdag 17 oktober 2001 15:12 schreef Klovan het volgende:
[..]
misschien te weinig ruimte???
betekend dat verplicht de kleur van de bar aanpassen?
draai win XP
Ik krijg het vinkje niet aangevinkt
- in mn drop-down list van resoluties staat mijn resolutie niet!! 1280x960, 32 bits. Alleen de 24- en 16-bits versies staan ertussen
- Trillian zonder -screen ziet er zo uit:

- De bar met -screen maar positioned at bottom ziet er zo uit:

De bar met -screen en positioned at top ziet er prima uit..
[edit]Als ik WinBar afsluit dan onthoudt ie de volgorde van de modules niet
[edit2]Als ik terugkom van het inlogscherm in WinXP, dan staat WinBar onder de positie waar WinBar vóór het user switchen stond.. (de hele bovenkant van mn scherm is nu dus leeg/blauw waar eerst WinBar stond)
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
we kijken er naar, maar welke versie heb je? 1.1.77 or 1.1.79Op woensdag 17 oktober 2001 17:07 schreef Change het volgende:
ff nog wat bugjes
- in mn drop-down list van resoluties staat mijn resolutie niet!! 1280x960, 32 bits. Alleen de 24- en 16-bits versies staan ertussen
- Trillian zonder -screen ziet er zo uit:
[afbeelding]
- De bar met -screen maar positioned at bottom ziet er zo uit:
[afbeelding]
De bar met -screen en positioned at top ziet er prima uit..
[edit]Als ik WinBar afsluit dan onthoudt ie de volgorde van de modules niet. Als ik ze dan opnieuw indeel en WinBar afsluit en opnieuw opstart staan ze wéér in een andere volgorde erop. Lijkt geen consistentie in te zitten..
[edit]Oh ja en uiteraard de complimenten voor het proggie, erg mooi!
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Kan ik die ergens instellen?
Ik kijk al minuten lang naar nieuwe topics op t.net, maar deze verschijnen maar niet in de tracker..
ik kwoot mezelf maar ff, want volgens mij word er over mijn post heen gelezenOp dinsdag 16 oktober 2001 21:13 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Ik vind het een superproggie, vooral zo doorgaan!
alleen 2 dingen:
De email-checker: een optie om zelf een geluidje in te stellen bij nieuwe mail, ipv, die std. DIINNGGG! En misschien bij drukken op het knopje de mogelijkheid om gelijk de std. email-handler (bij mij Outlook Express, maar er zal vast wel ergens gewoon te linken zijn naar de std. email-handler?) te openen.
Teveel functies: met al die nieuwe functies die toegevoegd worden, past het er allemaal niet meer op. Misschien is het handig om hem scrollable te maken, zodat als je op de pijltjes links en rechts drukt, dat hij een module opschuift?
Verder is alles ok
Als je ff in de ToDo kijkt, die hier iets boven stat, staat het er allemaal al in...Op woensdag 17 oktober 2001 18:52 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
ik kwoot mezelf maar ff, want volgens mij word er over mijn post heen gelezen
ik zie nergens dat ander geluidje voor de mailchecker, terwijl ik dat toch graag veranderd zie... (ik wil niet pushen ofzo, maar het zou wel leuk zijnOp woensdag 17 oktober 2001 19:23 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Als je ff in de ToDo kijkt, die hier iets boven stat, staat het er allemaal al in...
owkeej, ik d8 dat ik die er l bij had staanOp woensdag 17 oktober 2001 19:38 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
ik zie nergens dat ander geluidje voor de mailchecker, terwijl ik dat toch graag veranderd zie... (ik wil niet pushen ofzo, maar het zou wel leuk zijn)

Anoniem: 30248
Ik heb mijn ICQ helemaal rechts van mijn scherm geplakt, op het moment dat ik deze minimaliseer of juist restore dan springt de Winbar een volledige regel naar beneden, zodat hij dus over de knopjes van vensters heen gaat vallen
Ik start 'm overigens wel op met -screen maar misschien heb ik er overheen gelezen dat hier gewoon een oplossing is..?
sorry in dat geval
Vet progje verder, keep up the good work! Ben benieuwd wat de volgende features worden... misschien een optie voor een 2e regel eronder voor extra ruimte?
/edit: ik gebruik trouwens win2k pro en 1.1.77
Hier heb ik ook last van, 1.1.79, WinXP 2600Op woensdag 17 oktober 2001 17:07 schreef Change het volgende (en nog iets meer ook):
...
[edit2]Als ik terugkom van het inlogscherm in WinXP, dan staat WinBar onder de positie waar WinBar vóór het user switchen stond.. (de hele bovenkant van mn scherm is nu dus leeg/blauw waar eerst WinBar stond)
Heb het ook in de fora aldaar gevraagd, geen respons...
Dus het zal waarschijnlijk niet lukken.
Jammer.
Anoniem: 17033
Het is ontwikkeld in XP, dus dat zit wel goedBtw al getest met windows xp ??
En over die positioneringsfoutjes: daar weten we alles van, maar het is nog niet gelukt om een werkende callback te bouwen (dus dat Windows het ons verteld als de bar gerefreshed moet worden, bijv bij een resolutieverandering).
Daarnaast ben ik erachter gekomen dat de API functie die ik gebruik om de turbotracker binnen te halen aan caching doet, en dat ie dus soms niet de allernieuwste pakt
Meestal krijgt ie de allernieuwste pas na een uur, dus blijkbaar expired de cache na een uur... Er wordt nu aan een andere manier gewerkt om de tracker binnen te halen... (ofwel: ik probeer zelf een HTTP implementatie te bouwen die de file binnenhaalt)
In de nieuwe build (geen idee wanneer die online komt) zal het iig mogelijk zijn om zelf de kleur van de tracker links te bepalen, en zal bij het klikken op het tweakers icoontje het ballonnetje verschijnen zodat je alle headlines in een overzicht hebt.
Het is de Windows 'highlight' kleur, meestal contrasteert die wel goed met de achtergrondkleur maar blijkbaar niet bij iedereenOp woensdag 17 oktober 2001 21:42 schreef OG_outlaw het volgende:
v1.1.79 -> was dat de bedoeling met die tracker, grijs op grijs
In de volgende build kan je zelf de kleur bepalen...
Als je WinXP op Silver zet, is de highlight grijs, dussOp woensdag 17 oktober 2001 22:20 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Het is de Windows 'highlight' kleur, meestal contrasteert die wel goed met de achtergrondkleur maar blijkbaar niet bij iedereen
In de volgende build kan je zelf de kleur bepalen...
Dit topic is gesloten.