3330 na 4 weken kapot !!

Pagina: 1
Acties:

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Da's Lekker, gisteren toen ik ging slapen niks aan de hand, mijn gsm werkte prima.. Sta ik vanochtend op, heeft ie helemaal geen bereik meer !
Uitzetten, aanzetten, helpt allemaal niets.
Ik naar de debitel winkel. Testen ze hem daar uit met een ander kaartje, werkt ie ook niet. Testen ze mijn kaartje in een ander toestel, werkt ie wel.

DUS: toestel kapot ! terwijl hij gewoon STIL GELEGEN heeft!

Een leentoestel? vergeet het maar. Betaal ik een duur abonnement, bieden ze geen service. Wat een prutsbedrijf :(
Nu hebben ze hem ter reparatie opgestuurd en ben ik hem zo'n 4 weken kwijt :( K*T K*T K*T

Verwijderd

je moet er ook niet opgaan slapen he?

• winand
Nu nog iets over debitel:
Ik probeerde via hun website een klacht in te dienen hierover. Gaat niet !!
Via formulieren kun je alleen informatie aanvragen over het een en ander. Een e-mail adres wordt nergens vermeld, alleen het telefoonnummer van de klantenservice.

Dus ik bellen met de klantenservice. Hier krijg je een computer aan de telefoon die je ook geen mogelijkheid biedt tot het indienen van een klacht! Ik maar net gedaan of ik informatie wilde over mobiele abonnementen en op een telefoniste gewacht.

Wat blijkt? Aan de klantenservice kun je ook geen klachten kwijt. "Uitsluitend schriftelijk meneer" Ja, daaag!
Moet ik zeker ook nog 4 weken wachten op een schriftelijk antwoord terug :(

Debitel, wat een prutsbedijf ! :(

Verwijderd

Misschien had je beter naar een Nokia service center kunnen gaan.

• winand
Die ken ik niet :?
Zijn dat ook winkels?
Waar zitten die dan

Verwijderd

Tegenover de Munt in A'dam zit een service point van Nokia

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:07 schreef winand het volgende:
Die ken ik niet :?
Zijn dat ook winkels?
Waar zitten die dan
hier: http://www.nokia.nl/nl/club3.html

maar om te zeggen dat die geweldig zijn: NIET ECHT :(
veel klachten die ze afdoen met "dat is waterschade!" terwijl er niets aan de hand is etc.

Ikzelf heb geen ervaring met Nokia Club, maar ik heb er wel veel negatieve verhalen over gehoord.
Pagina: 1