Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Waarom zon zwakke voeding?
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
flex?Op dinsdag 16 oktober 2001 12:19 schreef SiCnEsSs het volgende:
misschien voor een flex-atx case?
maar heb toch niet meer dan 150 watt nodig toch voor een p600?
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Ja das te weinig waarom geef je dan aan dat je er zo een wilt kopen
Als je nou gewoon een 300 W voedinkje koopt ben je meteen van alle gezeik af.
Verwijderd
150watt voeding?? eh... als dan toevallig je cd-rom en hd teglijk op toeren moeten komen slaat volgens mij je comp. hardstikke vast, uit, op tilt... in iedergeval... dat kan nooit goed gaan! zeker als je een brander hebt MOET je een 300 watt hebben... tenminste... als je cd-rs wil maken die lukken...
Waar baseer je dat nou weer op? Ik moet zeggen dat 150W misschien krap *zou kunnen zijn*, maar 300W is vrij overbodig voor een PIII, 't is niet zo zuipschuit als een AthlonOp dinsdag 16 oktober 2001 14:17 schreef PepsterPep het volgende:
150watt voeding?? eh... als dan toevallig je cd-rom en hd teglijk op toeren moeten komen slaat volgens mij je comp. hardstikke vast, uit, op tilt... in iedergeval... dat kan nooit goed gaan! zeker als je een brander hebt MOET je een 300 watt hebben... tenminste... als je cd-rs wil maken die lukken...
Zelf heb ik een PII-233, 2 maxtor 7200rpms, cdromdrive en burner op een 250W voeding, puur omdat die voeding 't goedkoopste was (en de originele was ook een 250W).
Maar vraag me vooral af waarom de topicstarter (jammer dat 't reactievenster niet in een nieuw window opent
Of was 't uit stroombesparing? ATX voedingen trekken over het algemeen niet meer dan nodig is, dus grof zeg als je systeem 150W nodig heeft, dan leveren al die psu's dat
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Hangt een beetje van de kwaliteit van je voeding af maar om eerlijk te zijn, zo goed maken ze ze tegenwoordig niet meer.zeker als je een brander hebt MOET je een 300 watt
Ik heb een 150watt voeding gehad in een AMD-450 systeem met CDR en CD dus het kan wel...
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
150 watt is duurder dan 300 watt meestal, aangezien dit geen gangbaar wattage is, koop gewoon een 230/250/300 wattOp dinsdag 16 oktober 2001 13:53 schreef ZyMoTiC het volgende:
[..]
flex?
maar heb toch niet meer dan 150 watt nodig toch voor een p600?
Pagina: 1